Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg
- Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3202182,3203145 , fax. 071 3202143
- Data zamieszczenia: 2009-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27 27
50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3202182,3203145, fax. 071 3202143
REGON: 55181193009000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl/, http://www.pwr.wroc.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wdrożenie portalu internetowego do użytkowania, aktualizacja baz danych, testowanie oprogramowania wraz z obsługą informatyczną - POSTĘPOWANIE NR AC/BZP/102/2009. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: a) współpraca ze Zleceniodawcą przy przygotowaniu do wdrożenia portalu, b) wdrożenie portalu do użytkowania, c) aktualizacja bazy danych, d) testowania oprogramowania, e) wykonywanie innych drobnych usług informatycznych i administracyjnych niezbędnych do funkcjonowania portalu. - Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Lepsze przygotowanie studentów Politechniki Wrocławskiej do wejścia na rynek pracy realizowanego przez Politechnikę Wrocławską w zakresie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IV, działania 4.1, poddziałania 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. - szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 726110006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 uPzp, warunki określone w SIWZ i załącznikach (i ogłoszeniu). 2. POSIADANIE PRZEZ WYKONAWCĘ UPRAWNIEŃ DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI OBJĘTYCH NINIEJSZYM ZAMÓWIENIEM ORAZ NIEPODLEGANIE WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA NA PODSTAWIE ART. 24 UPZP. 3. DYSPONOWANIE PRZEZ WYKONAWCĘ OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONYWANIA NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA, tj. dysponowanie odpowiednio wykwalifikowanym personelem po przez wykazanie się co najmniej 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe informatyczne oraz jednocześnie ma co najmniej 3-letnie doświadczenie pracy w zawodzie informatyka przy wdrożeniu lub nadzorowaniu wdrożenia portalu/-ów internetowego/-ych. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, niniejszego rozdziału, składa odpowiednie dokumenty, wystawione zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 Nr 87, poz. 605 z późń. zm.). 6. Dokumenty, o których mowa powyżej niniejszego rozdziału są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia z art. 22 uPzp - załącznik nr 4 i załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego umocowania, do oferty należy dołączyć umocowanie udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnioną. Umocowanie należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawy i świadczenie usług informatycznych
Dodano: 2016-06-22 - Wsparcie oprogramowania Veeam Backup & Replication (contract FOR 6 SOCKETS OF VEEAM ESSENTIALS ENTERPRISE (HYPER-V), które odpowiada za wykonywanie kopii zapasowych maszyn wirtualnych
Dodano: 2016-03-14 - Świadczenie usługi w zakresie serwisowania oprogramowania PABS i aplikacji zarządzającej ADMIN oraz hosting danych wprowadzonych do programu
Dodano: 2016-01-14 - Dostawa usług wsparcia serwisowego dla sprzętu serwerowego
Dodano: 2015-12-31 - Przedłużenie serwisu pogwarancyjnego realizowanego przez producenta dla 5 sztuk macierzy NetappV3220 będących w posiadaniu Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu.
Dodano: 2015-12-01 - Świadczenie usługi w zakresie serwisowania oprogramowania ODPN oraz hosting danych wprowadzonych do programu
Dodano: 2015-11-27 - Przedłużenie wsparcia technicznego na infrastrukturę serwerów HP w Inteligentnym Systemie Transportu we Wrocławiu.
Dodano: 2015-09-09 - Przedłużenie wsparcia technicznego na infrastrukturę serwerów HP w Inteligentnym Systemie Transportu we Wrocławiu
Dodano: 2015-08-24 - Przedłużenie wsparcia producenta na infrastrukturę sprzętową HP, znak postępowania CUI/ZP/PN/8/2015
Dodano: 2015-05-13 - Dostawa usług wsparcia serwisowego dla oprogramowania VMware
Dodano: 2015-04-24