Przetargi.pl
Wdrożenie platformy komunikacyjnej

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, ul. Żeromskiego 18
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6150395 , fax. 087 6150395
  • Data zamieszczenia: 2013-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Żeromskiego 18 18
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6150395, fax. 087 6150395
    REGON: 51143398200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie platformy komunikacyjnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie systemu umożliwiającego dwukierunkową wymianę danych dotyczących beneficjentów obszaru rynku pracy i pomocy społecznej na poziomie lokalnym drogą elektroniczną pomiędzy Powiatowym Urzędem Pracy w Gołdapi i Ośrodkami Pomocy Społecznej w Powiecie Gołdapskim. 2.W Powiecie Gołdapskim system będzie działać w 4 jednostkach, tj. w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gołdapi, Ośrodku Pomocy Społecznej w Gołdapi, Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Baniach Mazurskich i Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dubeninkach. 3.Zamawiający zastosował model tradycyjny wdrożenia platformy komunikacyjnej polegający na tym, iż w każdym urzędzie postawione są serwery komunikacyjne platformy oraz lokalne repliki bazy danych, które zasilane są z systemów dziedzinowych urzędów. Element centralny stanowi serwer prezentacyjny znajdujący się w powiatowym urzędzie pracy, do którego logują się użytkownicy platformy. 4.System powinien posiadać co najmniej następującą funkcjonalność: 1/ zapewnienie możliwości wymiany danych pomiędzy Powiatowym Urzędem Pracy a Ośrodkami Pomocy Społecznej, która powinna być realizowana w dwóch trybach: a/automatycznej wymiany danych w postaci elektronicznej; informacje o beneficjencie powinny być udostępnione po podaniu przez użytkownika końcowego danych jednoznacznie identyfikujących beneficjenta, podstawy prawnej upoważniającej do pozyskania danych, wskazania przeznaczenia dla udostępnionych danych, oznaczenia lub nazwy zbioru, z którego mają być udostępnione dane oraz zakresu informacji zadanych ze zbioru, b/za pomocą wniosków i zaświadczeń generowanych automatycznie przez platformę, zgodnie z ustawą z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne; zarówno wnioski jak i zaświadczenia powinny być możliwe do opatrzenia bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu użytkownika końcowego, 2/ zapewnienie możliwości definicji/edycji szablonów dokumentów /np. wniosków zaświadczeń itp. zgodnie z oczekiwaniami użytkowników końcowych, 3/ zapewnienie możliwości konfiguracji zakresu danych o beneficjencie, które powinny być udostępnianie w ramach platformy dla poszczególnych urzędów i grup użytkowników końcowych, 4/ zapewnienie interfejsów komunikacyjnych funkcjonujących w oparciu o standard XML, umożliwiających przesyłanie danych z/do systemów dziedzinowych Powiatowego Urzędu Pracy oraz Ośrodków Pomocy Społecznej, 5/ zapewnienie możliwości jednoczesnego przetwarzania kilku zbiorów osobowych należących do różnych administratorów danych osobowych /PUP,OPS/; platforma powinna umożliwiać funkcjonowanie w architekturze rozproszonej tak, aby bazy danych osobowych poszczególnych urzędów były od siebie logicznie i fizycznie odseparowane oraz były możliwe do fizycznego przetrzymywania w obrębie odpowiednich urzędów będących administratorami danych osobowych lub podmiotami przez nie upoważnionymi do przetwarzania danych osobowych, 6/ dostęp do danych osobowych poprzez platformę powinien być nadzorowany i rejestrowany zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych; w szczególności powinien istnieć mechanizm umożliwiający identyfikację użytkownika końcowego uzyskującego dane osobowe, ich zakres, datę i cel ich pozyskania, 7/ zapewnienie możliwości rejestracji zdarzeń systemowych związanych z logowaniem, wylogowaniem, próba zalogowania po podaniu błędnego hasła, zmiana hasła, blokowaniem oraz odblokowaniem użytkownika końcowego w platformie, 8/ platforma powinna funkcjonować wyłącznie w oparciu o dane beneficjentów pochodzące z systemów dziedzinowych Powiatowego Urzędu Pracy /Syriusz STD/ i Ośrodków Pomocy Społecznej /Pomost STD/; nie powinna umożliwiać dodawania, edycji lub usuwania danych beneficjentów. 5.Zakres danych o beneficjencie Powiatowego Urzędu Pracy, który powinien być możliwy do udostępnienia przez platformę automatycznie z systemu Syriusz STD: 1/ Dane osobowe: nazwisko i imię, PESEL, data i miejsce urodzenia, imię ojca i matki, rodzaj i numer dokumentu tożsamości, płeć, stan cywilny, rodzaj adresu, kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr domu, nr lokalu. 2/ Dane osoby, od kiedy, do kiedy, jakie świadczenia i zasiłki ma przyznane i jakie pobrała, czy jest skreślona z ewidencji: a/ okresy rejestracji w powiatowym urzędzie pracy: - data początkowa i końcowa, - status osoby na rynku pracy (bezrobotny, poszukujący pracy). b/ przyznane świadczenia i zasiłki w powiatowym urzędzie pracy: - nazwa świadczenia/zasiłku, - data początkowa i końcowa. c/ zasiłki pobierane w powiatowym urzędzie pracy: - data początkowa i końcowa, - wysokość zasiłku brutto i netto. d/ inne świadczenia pobierane w powiatowym urzędzie pracy: - data początkowa i końcowa, -wysokość świadczenia brutto i netto. 3/ Szkolenia proponowane osobie wraz z informacją o ewentualnej odmowie: a/data przedłożenia propozycji, b/czy propozycja przyjęta, c/czy odmowa uzasadniona, d/proponowane szkolenie. 4/Szkolenia odbyte przez osobę: a/data skierowania, b/zakres tematyczny szkolenia, c/sposób zakończenia szkolenia /ukończone, przerwane, w trakcie/, d/data rozpoczęcia i zakończenia szkolenia. 5/Praca proponowana osobie wraz z informacja o ewentualnej odmowie: e/data przedłożenia propozycji, f/czy propozycja przyjęta, g/czy odmowa uzasadniona, h/proponowane stanowisko, i/rodzaj propozycji. 6/Wykształcenie i kwalifikacje zawodowe osoby: a/posiadane wykształcenia: rodzaj wykształcenia, b/zawody wyuczone i wykonywane: nazwa zawodu, informacja o tym, czy jest to zawód wyuczony czy wykonywany, c/posiadane uprawnienia: nazwa uprawnienia, d/znajomość języków obcych: nazwa języka obcego, stopień znajomości języka w mowie, piśmie i czytaniu, e/posiadane umiejętności: nazwa umiejętności. 7/Historia kontaktów osoby z urzędem oraz jego zaplanowane wizyty w urzędzie: a/rodzaj wizyty w urzędzie, b/miejsce w urzędzie, gdzie należy /należało/ stawić się na wizytę, c/data planowanej i faktycznie odbytej wizyty. 8/Historia zatrudnienia: a/rodzaj zatrudnienia, b/data początkowa i końcowa, c/nazwa pracodawcy zatrudniającego osobę, d/zawód jaki wykonuje osoba zatrudniona, e/stanowisko. 9/Historia statusów osoby w powiatowym urzędzie pracy: a/data zmiany statusu osoby w powiatowym urzędzie pracy, b/rodzaj, typ i opis statusu. 6.Zakres danych o beneficjencie Ośrodka Pomocy Społecznej, który powinien być możliwy do udostępnienia przez platformę automatycznie z systemu Pomost STD: 1/Dane osobowe: nazwisko i imię, PESEL, data urodzenia, imię ojca i matki, rodzaj i numer dokumentu tożsamości, płeć, stan cywilny, rodzaj adresu, kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr domu, nr lokalu. 2/ Informacje ogólne o osobie: a/czy osoba jest zarejestrowana w jednostce organizacyjnej pomocy społecznej, b/status osoby w jednostce organizacyjnej pomocy społecznej. 3/Przyznane i pobrane świadczenia, zasiłki: a/nazwa świadczenia/zasiłku, b/data początkowa i końcowa, c/wysokość świadczenia/zasiłku brutto i netto. 4/Aktywizacja - udział w projektach 5/wykształcenia i kwalifikacji /wykształcenie, zawód wyuczony i wykonywany, uprawnienia, umiejętności, języki obce/. 7.Wykonawca po wdrożeniu platformy komunikacyjnej zapewni nadzór autorski oraz niezbędne licencje na oprogramowanie systemowe /system aplikacyjny, baza danych/, pod warunkiem, że takie oprogramowanie jest wymagane do pracy w systemie. 8.Wykonawca, po wdrożeniu platformy komunikacyjnej zapozna użytkowników z jej obsługą. 9.Wykonawca, w przypadku zmiany oprogramowania dziedzinowego zapewni aktualność i kompatybilność systemu do dwustronnej komunikacji nie później niż w dniu jego ukazania się aktualizacji do systemów dziedzinowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 485160008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie w realizacji dostaw z zakresu przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.goldap.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną