Przetargi.pl
Wdrożenie oprogramowania wraz z dostawą sprzętu w ramach projektu Moje@Giżycko - Elektroniczna Platforma Usługowo - Informacyjna (ePUI)

Gmina Miejska Giżycko ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, al. 1 Maja 14
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 73 24 111, 7324 143 , fax. 87 4285241
  • Data zamieszczenia: 2015-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Giżycko
    al. 1 Maja 14 14
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 73 24 111, 7324 143, fax. 87 4285241
    REGON: 79067117100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gizycko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie oprogramowania wraz z dostawą sprzętu w ramach projektu Moje@Giżycko - Elektroniczna Platforma Usługowo - Informacyjna (ePUI)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Genezą funkcjonalną przedmiotu zamówienia jest odzwierciedlenie w systemach informatycznych specyfiki, wszystkich opisanych w niniejszym dokumencie obszarów działania urzędu, przy równoczesnej standaryzacji i uproszczeniu podstawowych procesów zachodzących w poszczególnych obszarach. Projekt zakłada dostawę, wdrożenie oraz integrację wyspecjalizowanych modułów oprogramowania, które będą odpowiedzialne za obsługę poszczególnych obszarów działania Urzędu. Celem nadrzędnym przedmiotowego zamówienia jest skuteczne uruchomienie 34 e-usług administracji publicznej: - 1 e-usługa na pierwszym poziomie zaawansowania (informacja) - portal Moje @Giżycko - 24 e-usługi na trzecim poziomie zaawansowania (dwustronna interakcja) - 9 e-usług na czwartym poziomie zaawansowania (transakcja) oraz rozwiązań dodatkowych (systemy rezerwacji) wpływających na podniesienie atrakcyjności Miasta Giżycka. W wyniku realizacji planowanego przedsięwzięcia, użytkownik, korzystając z profilu zaufanego, będzie mógł zalogować się na indywidualne konto mieszkańca stworzone w ramach przedmiotowego zamówienia, sprawdzić poziom swoich należności w stosunku do urzędu i dokonać stosownych płatności lub załatwić inne spraw drogą elektroniczną (w zakresie udostępnionych e-usług). Za pomocą dostępnej do pobrania aplikacji mobilnej, użytkownik będzie posiadał stały dostęp do aktualnych informacji na temat wydarzeń, imprez, atrakcji. Możliwe będzie również rezerwowanie wejścia/kupno biletu, na imprezy organizowane przez Giżyckie Centrum Kultury lub Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji oraz na obiekty MOSiR. Realizacja przedmiotowego zamówienia polegała będzie na: - dostawie, instalacji oraz uruchomieniu sprzętu komputerowego, - dostawie, instalacji oraz konfiguracji oprogramowania - zaprojektowaniu i rozbudowie sieci elektryczno-logicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722680001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 21.01.2015 roku, do godz. 10.00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy na konto Zamawiającego: Bank PeKaO SA Nr konta: 42 1240 5787 1111 0010 5856 4508 Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Wdrożenie oprogramowania wraz dostawą sprzętu w ramach projektu Moje@Giżycko - Elektroniczna Platforma Usługowo - Informacyjna (ePUI). 5. Za termin wniesienia wadium uważa się dzień i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego. Wadium w całości winno znajdować się w posiadaniu Zamawiającego wraz z upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 6. Wadium wnoszone w formach wskazanych w ust. 3 pkt 2)-5) należy przed upływem terminu składania ofert, złożyć w formie oryginału w kasie Urzędu Miejskiego w Giżycku, pok. 110 (pn. - pt. 9.00 - 14.00). W przypadku braku możliwości dostarczenia oryginału do kasy Zamawiającego, oryginał dokumentu należy umieścić w kopercie wraz z ofertą. Do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię złożonego dokumentu. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 9. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gizycko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach