Przetargi.pl
Wdrożenie oprogramowania do: ewidencji dróg i obiektów mostowych, zajęcia pasa drogowego wraz z reklamami, projektowania i ewidencji organizacji ruchu, oraz wykonanie: inwentaryzacji w zakresie oznakowania dróg wraz fotorejestracją i aktualizacji ewidencji dróg i mostów w Gdyni

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-364 Gdynia, ul. 10 Lutego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85 , fax. 058 6622841
  • Data zamieszczenia: 2019-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
    ul. 10 Lutego 24
    81-364 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, fax. 058 6622841
    REGON: 22035628700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gdynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie oprogramowania do: ewidencji dróg i obiektów mostowych, zajęcia pasa drogowego wraz z reklamami, projektowania i ewidencji organizacji ruchu, oraz wykonanie: inwentaryzacji w zakresie oznakowania dróg wraz fotorejestracją i aktualizacji ewidencji dróg i mostów w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: ETAP 1: a) oprogramowanie do: ewidencji dróg i obiektów mostowych, zajęcia pasa drogowego wraz z reklamami, projektowania i ewidencji organizacji ruchu, oraz przystosowanie dostarczanego oprogramowania do indywidualnych wymagań Zamawiającego, określonych w siwz, bez ograniczeń stanowisk, b) migrację danych, zgromadzonych w oprogramowaniu Bentley+WZDR, obecnie używanym przez Zamawiającego, do bazy danych, obsługiwanej przez oprogramowanie dostarczone przez Wykonawcę, c) dostarczenie laptopa konwertowalnego wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem. ETAP 2: a) wykonanie inwentaryzacji wraz fotorejestracją, w zakresie oznakowania dróg: krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych, o łącznej długości ok. 400 km, będących w utrzymaniu ZDiZ w Gdyni, b) dostęp do bazy danych ewidencyjnych systemu z poziomu przeglądarki internetowej, c) aktualizację ewidencji dróg i mostów za rok 2019r., w zakresie: - nowo wybudowanych dróg, - ułożenia tymczasowej nawierzchni na drogach gruntowych, - przebudowy układu drogowego, - zjazdów i obiektów przydrożnych, - progów zwalniających, wbudowanych w jezdnię, d) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi wdrożonego oprogramowania, 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają załączniki do siwz: a) Załącznik A – Opis przedmiotu zamówienia, b) Załącznik B – Wykaz dróg publicznych, c) Załącznik nr 1a – Formularz cenowy, d) Załącznik nr 11 – Wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72212610-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE, NIEZBĘDNE DOKUMENTY do OFERTY: 1) Formularz OFERTA, wg wzoru, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) Formularz cenowy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do siwz. 4) Jeżeli Wykonawca zastrzega w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, zobowiązany jest złożyć dokumenty potwierdzające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa. 5) Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do siwz. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną