Powiat Legionowski ogłasza przetarg
- Adres: 05-119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7840872 , fax. 22 7742551
- Data zamieszczenia: 2013-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
ul. gen. Władysława Sikorskiego 11 11
05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
tel. 22 7840872, fax. 22 7742551
REGON: 01326985800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-legionowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wdrożenie modułów e-learningu realizowanego w ramach projektu pod nazwą E-standard w urzędzie, czyli nowa jakość usług w administracji publicznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wdrożenie i zakup 20 kursów szkoleń e-learningowych, które umieszczone będą na platformie e-learningowej Starostwa Powiatowego w Legionowie wraz z przygotowaniem materiałów graficznych do tych kursów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) określa załącznik nr 1 do SIWZ. Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. Dostarczony sprzęt i oprogramowanie muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Polski. Użyte do realizacji zamówienia sprzęt i oprogramowanie, urządzenia, materiały muszą być fabrycznie nowe. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z wymaganiami oraz warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia zawartymi w SOPZ, - ustalenia dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, - Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie prac zgodnie z warunkami umowy, wymaganiami zawartymi w SOPZ oraz poleceniami Zamawiającego i obowiązującymi przepisami prawa oraz dobrymi praktykami, - w trakcie wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest zapewnić należyty porządek w pomieszczeniach oraz na korytarzach budynku umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie urzędu Zamawiającego. Okres gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy od odbioru ostatecznego wykonanych prac - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722630006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.300,00 PLN słownie: jeden tysiąc trzy złotych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i wdrożenie systemu nadzoru i kontroli zużycia energii elektrycznej w obiektach NBP
Dodano: 2016-07-26 - Zakup Systemu Informacji Prawnej
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie utrzymaniem technicznym i serwisem taboru
Dodano: 2016-03-23 - Zaprojektowanie i wdrożenie usług poczty elektronicznej oraz komunikacji błyskawicznej na platformie wirtualizacyjnej Hyper-V
Dodano: 2015-12-02 - Zakup usługi wsparcia eksperckiego w zakresie rozwoju oraz utrzymania wdrożonego w Banku rozwiązania Fraud Detection System - FDS, opartego na architekturze Splunk Enterprise.
Dodano: 2015-09-03 - Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie kompletnego rozwiązania do archiwizacji poczty elektronicznej w Banku Gospodarstwa Krajowego wraz z usługami wdrożeniowymi oraz serwisowymi
Dodano: 2015-05-12 - Zaprojektowanie, wdrożenie i uruchomienie usługi Active Directory Domain Services lub równoważnej wraz z usługami towarzyszącymi obejmującymi swoim zasięgiem całość infrastruktury Zamawiającego oraz dostarczenie sprzętu, realizacja szkoleń i opieka serwisowa w określonym terminie
Dodano: 2014-11-18 - Opracowanie i wdrożenie w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad oprogramowania wspierającego funkcjonowanie systemu referencyjnego dla dróg krajowych
Dodano: 2014-07-03 - Wdrożenie nowej infrastruktury PKI w oparciu o zasoby i licencje BGK
Dodano: 2013-10-01 - Dostawa, instalacja i konfigurację przełączników ethernetowych oraz wdrożenie mechanizmów bezpieczeństwa sieci LAN
Dodano: 2013-09-19