Przetargi.pl
Wdrożenie innowacyjnego systemu zarządzania energią elektryczną oraz cieplną z wykorzystaniem OZE i systemu wentylacji mechanicznej w Szkole Podstawowej w Sadlinkach.

Gmina Sadlinki ogłasza przetarg

  • Adres: 82-522 Sadlinki, Kwidzyńska 12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552757510 , fax. 552757580
  • Data zamieszczenia: 2023-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sadlinki
    Kwidzyńska 12
    82-522 Sadlinki, woj. pomorskie
    tel. 552757510, fax. 552757580
    REGON: 170747804
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadlinki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie innowacyjnego systemu zarządzania energią elektryczną oraz cieplną z wykorzystaniem OZE i systemu wentylacji mechanicznej w Szkole Podstawowej w Sadlinkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmujący zadanie:a) branża sanitarna – instalacja wentylacji i klimatyzacjiInwestycja zakłada wymianę instalacji wentylacji mechanicznej hali sportowej wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym dla celów prawidłowego funkcjonowania obiektu;b) branża sanitarna – instalacja centralnego ogrzewaniaW ramach modernizacji istniejącej instalacji c. o. zakłada się likwidację obecnego źródła ciepła w postaci 2 kotłów olejowych oraz wymianę istniejącego podgrzewacza c.w.u. na 2 podgrzewacze pojemnościowe. W miejsce starych urządzeń zaprojektowano układ 13 pomp ciepła o mocy 16 kW typu powietrze-woda z montażem zew., oraz 2 podgrzewaczy c. w. u. o poj. V=300,0 dm3, a także dodatkowo kotła elektrycznego o mocy 48 kW stanowiącego rezerwę.Ponadto w ramach inwestycji przewiduje się wymianę grzejników na obiekcie. Modernizacja systemu grzewczego:- demontaż 2 kotłów olejowych,- montaż 2 podgrzewaczy wody 300 l,- montaż 13 pomp ciepła o mocy 16kW,- montaż instalacji c.o. z armaturą w pom. kotłowni,- wymiana 212 grzejników,- montaż ogrodzenia wokół jednostek zew . pomp ciepła.c) branża elektryczna – instalacja fotowoltaicznaZakres prac obejmuje wdrożenie systemu zarządzania energią elektryczną za pomocą technologii EMS z wykorzystaniem instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,41 kWp oraz systemu magazynu energiielektrycznej z wykorzystaniem baterii litowo-jonowej, w celu zwiększenia autokonsumpcji i wykorzystania pozyskanej energii do celów związanych z prowadzoną termomodernizacją budynku. Energia elektryczna związana z oświetleniem budynku będzie pochodziła wyłącznie z magazynuenergii elektrycznej i pozyskiwana będzie z instalacji fotowoltaicznej. W celu ograniczenia ilości zużywanej energii w budynku zostanie wymienione oświetlenie. . Instalacja fotowoltaiczna będzierozmieszczona w dwóch obszarach: na zadaszeniu trybun boiska szkoły 27,54 kW oraz na konstrukcji wbijanej w grunt 21,87 kW. Energia będzie wytwarzana na potrzeby funkcjonowania Szkoły Podstawowej w Sadlinkach.d) branża elektryczna – budowa przyłącza kablowego SN 15 kV oraz wymiana instalacji elektrycznej i instalacji LAN w budynkuZakres prac obejmuje:- budowę nowego przyłącza kablowego SN 15 kV celem zasilania budynku Szkoły Podstawowej w Sadlinkach wraz z budową kontenerowej stacji transformatorowej;- wymiana instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej w Sadlinkach;- wymiana oświetlenia wewnętrznego;- wymiana instalacji LAN;e) branża budowlana Zakres prac obejmuje:• montaż sufitów podwieszanych z płyt kasetonowych białych laminowanych o wymiarach 60x60 cm, na korytarzach wszystkich kondygnacji;• roboty malarskie oraz docieplenie poddasza:- Zabezpieczenie podłóg folią ochronną w całym budynku szkoły,- Wykonanie zmatowienia, zeszlifowania istniejącej lamperii olejnej w całej szkole,- Zeskrobanie i zmycie starej farby na ścianach oraz sufitach w całej szkole (nie dotyczy istniejących i projektowanych sufitów kasetonowych),- Gruntowanie ścian i sufitów,- Obicie w ilości 50m2 tynków na których wystąpiło wysolenie w pomieszczeniach piwnicy,- Przygotowanie z oczyszczeniem oraz wykuciem spoin pod tynki WTA Krzemianowe w pomieszczeniach piwnicy,- Wykonanie gruntowania ścian pod tynki krzemianowe,- Wykonanie obrzutki systemowej tynków krzemianowych,- Wykonanie tynku krzemianowego,- Wykonanie gładzi systemowej krzemianowej,- Malowanie farbą krzemianową,- Wykonanie dwuwarstwowych gładzi na ścianach i sufitach (nie dotyczy istniejących i projektowanych sufitów kasetonowych),- Malowanie ścian i sufitów powyżej lamperii farba emulsyjna sufity, farba lateksową ściany,- Wykonanie lamperii na klatkach schodowych oraz ciągach komunikacyjnych z żywicy na wysokości 130cm,- Wykonanie lamperii lakierowanej w pozostałych pomieszczeniach na wysokość 130cm – dwukrotne lakierowanie ścian,- Przygotowanie pod malowanie i malowanie farba olejną elementów stalowych konstrukcji balustrady schodów,- Przygotowanie pod malowanie oraz lakierowanie elementów drewnianych balustrad na klatkach schodowych,-Przygotowanie pod malowanie i malowanie farba olejną elementów drewnianych zabudów grzejników,-Przygotowanie pod malowanie i malowanie kraty stalowej przy wejściu głównym do budynku,- Przygotowanie pod malowanie i dwukrotne malowanie całej stolarki drewnianej w szkole,- Wymiana we wszystkich drzwiach drewnianych klamek z szyldem długim ze stali nierdzewnej w wykończeniu szczotkowanym matowym,- Wymiana drzwi drewnianych wejścia głównego do budynku na drzwi Aluminiowe zgodnie z zestawieniem stolarki,- Montaż narożników PCV 35x35mm na wysokości 130cm – należy zabezpieczyć wszystkie narożniki w szkole oprócz narożników tam gdzie jest żywica na lamperii,- Docieplenie stropu nad poddaszem wełna mineralną o współczynniku przewodzenia ciepła 0.033 W/mK o gr. 30 cm (20cm+10cm),- Docieplenie skosów poddasza wełna mineralną o współczynniku przewodzenia ciepła 0.033 W/mK o gr. 20 cm;• remont łazienek na parterze pom. P12, P13, P14, P16, P17, P18 oraz na piętrze pom. P18, P19:- Rozbiórka istniejących ścianek wydzielających ustępy,- Zbicie płytek i tynków do wysokości 200cm,- Skucie posadzki z płytek terakotowych,- Wykonanie nowych tynków do wysokości 200cm,- Wykonanie warstwy wyrównawczej pod płytki terakotowe,- Gruntowanie ścian i sufitów,- Wykonanie licowania ścian do wysokości 200cm płytkami 30x50cm,- Wykonanie posadzki z płytek terakotowych 30x30cm,- Wykonanie sufitów podwieszanych z płyt GK na stelażu,- Wykonanie zabudowy rur z płyt GK na stelażu,- Wykonanie dwukrotnych gładzi gipsowych na ścianach i sufitach,- Malowanie farbą ścian i sufitów,- Montaż kabin systemowych z HPL na wysokość 200cm zgodnie z rys.- Wykonanie przeróbka podejść wod-kan,- Montaż armatury w łazienkach zgodnie z rys. i przedmiarem,- Montaż luster wtopionych,- Montaż wentylatorów wywiewnych w łazienkach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego 32 8300 0009 0056 1758 2000 0020 z dopiskiem:– Wadim OZE Szkoła Sadlinki .a) gwarancjach bankowych,b) gwarancjach ubezpieczeniowych,c) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.).5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. W formularzy ofertowym należy również podać nr konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium.6. Jeśli wadium wniesiono w formie innej niż w pieniądzu, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, poprzez dołączenie do oferty.7. Zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (niewynikające z odrębnych, ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) Wadium musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;2) Z treści gwarancji lub poręczenia powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) Wadium powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) Termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) W treści gwarancji lub poręczenia powinna znajdować się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) Beneficjentem gwarancji lub poręczenia jest: Gmina Sadlinki ul. Kwidzyńska 12 82-522 Sadlinki7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią(tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach