Przetargi.pl
WDROŻENIE I OBSŁUGA SYSTEMU MONITOROWANIA POJAZDÓW ZIMOWEGO UTRZYMANIA OPARTEGO NA TECHNOLOGII GPS WRAZ Z DZIERŻAWĄ 35 SZT. URZĄDZEŃ REJESTRUJĄCYCH PRZEZ TRZY SEZONY ZIMOWE TJ. 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-231 Opole, ul. Oleska 127
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4581324 do 28 , fax. 077 4581352
  • Data zamieszczenia: 2010-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu
    ul. Oleska 127 127
    45-231 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4581324 do 28, fax. 077 4581352
    REGON: 00012652800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WDROŻENIE I OBSŁUGA SYSTEMU MONITOROWANIA POJAZDÓW ZIMOWEGO UTRZYMANIA OPARTEGO NA TECHNOLOGII GPS WRAZ Z DZIERŻAWĄ 35 SZT. URZĄDZEŃ REJESTRUJĄCYCH PRZEZ TRZY SEZONY ZIMOWE TJ. 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie i obsługa systemu monitorowania pojazdów zimowego utrzymania opartego na technologii GPS wraz z dzierżawą 35 szt. urządzeń rejestrujących przez trzy sezony zimowe tj. 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 zgodnie z warunkami specyfikacji. Kod i nazwa wspólnego Słownika Zamówień: 63.72.40.00-0 - Usługi nawigacyjne. 2. System monitorowania pojazdów musi zapewnić: - możliwość obserwacji pojazdów w czasie rzeczywistym z częstotliwością nie mniejszą niż 1 minuta oraz ich wizualizację na cyfrowej mapie na monitorze stacjonarnym, - pomiar czasu odpłużania i sypania materiałów (sól lub mieszanka) wraz z wizualizacją przebytej trasy na mapie cyfrowej, - rozliczenie czasu pracy pojazdów w dowolnym okresie czasu, w formie raportu drogowego z możliwością jego wydruku, - tabelaryczne zestawienie informacji o czasie pracy pojazdów, ilości przejechanych kilometrów: odpłużania oraz posypywania, - automatyczną archiwizację danych zgromadzonych na serwerze oraz ich odczyt na nośnikach DVD, CD. - jednoczesny dostęp do systemu przez 5 użytkowników. 3. System monitorowania pojazdów musi charakteryzować się następującą funkcjonalnością: 3.1. Oprogramowanie musi posiadać funkcję raportowania z uwzględnieniem następujących informacji: a) raport tras z danego dnia z uwzględnieniem fragmentów odśnieżonych tras dla jednego pojazdu, b) raport ogólny z następującymi danymi: - informacja o pojeździe którego dotyczy raport, - miejsce i godzina początku trasy, - miejsce i godzina końca trasy, - czasu i długości trasy, - długość trasy z opuszczonym pługiem, - długość trasy z uruchomioną rozsypywarką, - informacja o postoju - czasu postoju. c) system powinien gwarantować możliwość przetwarzania danych z poszczególnych raportów do pliku Microsoft Excel. 3.2. Oprogramowanie musi zapewnić możliwość bieżącego monitorowania pojazdów oraz stanów dotyczących pługu i posypywarki. System musi uwzględniać następujące informacje: - wyświetlanie aktualnej pozycji pojazdu, bądź kilku pojazdów na mapie cyfrowej z możliwością odświeżania pozycji na mapie z zadaną częstotliwością, - wyświetlanie stanu rozsypywarki (czy posypuje), - wyświetlenie stanu pługa (czy odpłuża).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 637240000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną