Przetargi.pl
Wdrożenie elektronicznych usług i administracji w Gminie Sucha Beskidzka

Gmina Sucha Beskidzka ogłasza przetarg

  • Adres: 34200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8742341, 8749544, , fax. 338 742 266
  • Data zamieszczenia: 2017-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sucha Beskidzka
    ul. Mickiewicza 19
    34200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. 033 8742341, 8749544, , fax. 338 742 266
    REGON: 7218192000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sucha-beskidzka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie elektronicznych usług i administracji w Gminie Sucha Beskidzka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja następujących zadań wchodzących w zakres projektu pn. „Wdrożenie elektronicznych usług i administracji w Gminie Sucha Beskidzka”: Zadanie 1. Oprogramowanie - E-usługi (licencje) Zadanie 2. Oprogramowanie (środowisko pracy) Zadanie 3. Infrastruktura techniczna (sprzęt) Zadanie 4. Prace wdrożeniowo - instalacyjne Zadanie 5. Szkolenia Zadanie 6. Polityka bezpieczeństwa Projekt pn. „Wdrożenie elektronicznych usług i administracji w Gminie Sucha Beskidzka” jest istotnym strategicznie etapem rozbudowy obecnej infrastruktury teleinformatycznej o nowe rozwiązania aplikacyjne, systemowe oraz sprzętowe, zapewniającym możliwość wdrożenia ilościowo i jakościowo bardziej dojrzałych elektronicznych usług publicznych, opartych o poddane procesowi modernizacji i integracji systemy aplikacyjne „front-office” i „back-office”, wspomagające realizację zadań ustawowych będących w kompetencji Zamawiającego. Założeniem generalnym projektu jest wsparcie rozwoju elektronicznych usług publicznych w zakresie e-administracji oraz zwiększenie dostępu zarówno obywateli jak i przedsiębiorców do cyfrowych usług publicznych on-line. Kluczowym produktem ww. projektu jest wdrożenie „Zintegrowanego Systemu Zarządzania Gminą” (ZSZG) który zapewni możliwość świadczenia spersonalizowanych usług publicznych 4 i 5 kategorii. Głównym celem projektu „Wdrożenie elektronicznych usług i administracji w Gminie Sucha Beskidzka” jest wsparcie rozwoju elektronicznych usług publicznych w zakresie e-administracji oraz zwiększenie dostępu zarówno obywateli (A2C) jak i przedsiębiorców (A2B) do cyfrowych usług publicznych on-line. Dla klientów urzędu będzie to oznaczało skrócenie czasu potrzebnego do załatwienia wybranej sprawy, wraz z ułatwieniem procedury realizacji całości zagadnienia. W zakresie spraw realizowanych przez sektor prywatny przekłada się to na ułatwienie prowadzenia działalności gospodarczej i przedsiębiorczości. Projekt zakłada także wprowadzenie szeregu usprawnień wewnątrz organizacji przekładających się na sprawne świadczenie e-usług. Cele szczegółowe to: 1) wdrożenie dojrzałych elektronicznych usług publicznych o wysokim stopniu dojrzałości, spersonalizowanych i powszechnych opartych o rozwiązania i usługi, Zintegrowanego Systemu Zarządzania Gminą wdrożonego do 2018 roku, 2) usprawnienie procesów w zakresie obsługi podatków i opłat lokalnych oraz procesu wydawania zaświadczeń w innych obszarach świadczenia usług publicznych, przekładające się na wymierne usprawnienie funkcjonowania administracji samorządowej Gminy Sucha Beskidzka do 2018 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawierają załączniki nr 9A i 9B stanowiące TOM II SIWZ. Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, umowie, Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) i innych załącznikach, jest mowa o „produkcie, materiale czy systemie typu lub np…” należy przez to rozumieć produkt, materiał czy system taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż określone przez Zamawiającego. Wszystkie użyte w dokumentach przetargowych (SIWZ, ogłoszenia o zamówieniu, itp.) znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów a nie są wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji zamówienia produktów równoważnych, w stosunku do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów funkcjonalnych produktu wskazanego w SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w SIWZ, umowie, OPZ oraz załącznikach do SIWZ, za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy Pzp, w tym dokumenty równoważne. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia jest podzielony na następujące części: Część I – „Wdrożenie elektronicznych usług i administracji w Gminie Sucha Beskidzka – dostawa oprogramowania i sprzętu”, która obejmuje realizację następujących usług-zadań: - Zadanie 1. Oprogramowanie – E-usługi (licencje) w zakresie: udostępnienia informacji i regulacji zobowiązań z tytułu podatków lokalnych, udostępnienia informacji i regulacji zobowiązań w zakresie gospodarki odpadami oraz komunikacja z firmami wywozowymi, udostępnienia informacji i regulacji zobowiązań w zakresie opłat lokalnych, udostępnienia informacji w zakresie prowadzonych ewidencji, informacji o stanie sprawy i korespondencji wraz z systemem zarządzania dokumentami funkcjonującym w urzędzie, udostępnienia informacji w zakresie wykonania budżetu, WPF, oraz wymiana informacji budżetowo - finansowych między jednostkami organizacyjnymi a gminą, udostępnienia informacji i komunikacji ogólnej z mieszkańcami gminy, bezpieczeństwa przetwarzania danych – analizy i raporty, rozwiązań IT w administracji, służących cyfryzacji procesów i procedur administracyjnych - systemy płacowo – kadrowe; - Zadanie 2. Oprogramowanie (środowisko pracy): oprogramowanie systemowe, narzędziowe i bazodanowe, backup, VPN, certyfikaty serwerowe; - Zadanie 3. Infrastruktura techniczna (sprzęt): serwer sprzętowy, firewall wraz z oprogramowaniem do obsługi sieci VPN, urządzenie do potrzymania napięcia (UPS), urządzenie do archiwizacji danych typu „disc to disc” wraz z oprogramowaniem do archiwizacji; - Zadanie 4. Prace wdrożeniowo – instalacyjne, - Zadanie 5. Szkolenia: szkolenia dla pracowników Zamawiającego z obsługi sprzętu i oprogramowania do świadczenia e-usług; - Zadanie 6. Polityka bezpieczeństwa: opracowanie aktualizacji polityki bezpieczeństwa. Część II – „Wdrożenie elektronicznych usług i administracji w Gminie Sucha Beskidzka – dostawa stacji roboczych”, która obejmuje realizację następujących dostaw-zadań: - Zadanie 3. Infrastruktura techniczna (sprzęt): Stacje robocze – 10 kpl. - Zadanie 4. Prace wdrożeniowo – instalacyjne. Wykonawca może złożyć ofertę obejmującą dwie części lub tylko jedną. Termin wykonania zamówienia Wymagany termin realizacji zamówienia: - część I: do dnia 29.06.2018 r., - część II: do dnia 01.12.2017 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) na zasadach i w formach określonych w ustawie Pzp, wyłącznie w odniesieniu do części I zamówienia. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. Szczegółowe wymagania dot. wnoszenia wadium zawiera SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający zwraca uwagę, że wykonawca winien dowieść wszelkich okoliczności świadczących nie tylko o tym, iż sam fakt udostępnienia zasobów formalnie miał miejsce, a także okoliczności pozwalające stwierdzić, iż udostępnienie to jest realne, wystarczające i adekwatne dla oceny spełniania danych warunków udziału w postępowaniu. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe dokumenty (w tym zobowiązanie) należy załączyć do oferty. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt. III.3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w pkt. III.4. Dokumenty należy dostarczyć na wezwanie Zamawiającego. Szczegółowe informacje dot. wymaganych oświadczeń i dokumentów zawiera SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach