Przetargi.pl
wdrożenie e-usług dla spółki ZEC Dobre Miasto w ramach realizowanego projektu pt. „E-usługi w służbie mieszkańców – wdrożenie telemetrii w Dobrym Mieście” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z O.O. ogłasza przetarg

  • Adres: 11-040 Dobre Miasto, Olsztyńska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896161413, 728432222
  • Data zamieszczenia: 2018-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z O.O.
    Olsztyńska 19
    11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896161413, 728432222
    REGON: 510911416
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zec.dobremiasto.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wdrożenie e-usług dla spółki ZEC Dobre Miasto w ramach realizowanego projektu pt. „E-usługi w służbie mieszkańców – wdrożenie telemetrii w Dobrym Mieście” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie e-usług w Zakładzie Energetyki Cieplnej w Dobrym Mieście. W ramach projektu zrealizowana będzie dostawa modułów telemetrycznych oraz e-usług w celu umożliwienia mieszkańcom dostępu do danych telemetrycznych. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca opracuje merytorycznie i wdroży 12 usług elektronicznych, tzw. e-usług oraz dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania. Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 4.000,00 zł, słownie: cztery tysiące złotych 2.Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz./ 1089). 3.W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z opisem „Wadium do postępowania na wdrożenie e-usług dla spółki PEC Dobre Miasto w ramach realizowanego projektu pt. „E-usługi w służbie mieszkańców – wdrożenie telemetrii w Dobrym Mieście” na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: BS Jonkowo Oddz. Dobre Miasto Nr konta 40 8857 1041 3001 0000 2613 0001. W przypadku wnoszenia wadium w innych środkach niż pieniądze należy w ofercie złożyć kopię dokumentu, a oryginał dostarczyć w miejscu składania ofert najpóźniej do końca terminu składania ofert. 4.Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 Ustawy Pzp. 5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 3. Wypełniony i podpisany formularz cenowy zgodnie z załącznikiem nr 3. 4. Formularz oceny wymagań funkcjonalnych dodatkowych wg załącznika nr 10. 5. Formularz wymagań funkcjonalnych wg załącznika nr 12. 6. Dowód wpłaty/wniesienia wadium. 7. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą (KRS, CEIDG, umowa spółki, etc.). 8.W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach