Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 2111173 , fax. 042 2111168
- Data zamieszczenia: 2010-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Zgierska 2 2
95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie
tel. 042 2111173, fax. 042 2111168
REGON: 00052564200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konstantynow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wbudowanie krawężników w pas drogi w Konstantynowie Łódzkim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wbudowanie krawężników w pas drogi ulic: ul. Ogrodowa ok. 413 mb ul. Gdańska ok 790 mb ul. Skłodowskiej - Curie ok. 888 mb w Konstantynowie Łódzkim. Zakres robót obejmuje: Montaż krawężników lekkich, betonowych o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej ulic o nawierzchni asfaltowej na podbudowie z tłucznia. Zamówienie i należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektowo-techniczną, stanowiącą integralną część SIWZ. Do zadań Wykonawcy będzie należeć również : 1) zabezpieczenie na terenie budowy należytego ładu, porządku, przestrzeganie przepisów BHP, ochrona znajdujących się na terenie urządzeń i sprzętu oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym. Roboty budowlane będą wykonywane w sposób nie powodujący kolizji z funkcjonowaniem obiektów 2) wykonanie przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową. Zastosowane materiały winny spełniać wymogi prawa budowlanego tj. posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy; wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania, 3) dokumenty wymienione w pkt 2 wraz z ich kopiami powinny być przekazane do kontroli i wykorzystania inspektorowi nadzoru inwestorskiego w dniu sprowadzenia materiałów na plac budowy i przed zabudowaniem. 4) prowadzenie dokumentacji: obmiary, rozliczenia, dokumentacja powykonawcza powinna być zgodna z wytycznymi inspektora nadzoru 5) zgłaszanie inspektorowi nadzoru do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, 6) zgłoszenie obiektu do odbioru końcowego oraz uczestniczenie w czynnościach odbioru, a także niezwłocznego usunięcia stwierdzonych wad i usterek, 7) doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy w terminie nie późniejszym niż w dniu odbioru końcowego robót, 8) pełna odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w trakcie realizacji robót, 9) uzgodnienie i potwierdzenie dokumentami ilości i właściwej utylizacji zdemontowanych materiałów. 10) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie - jeśli jest wymagane przez przepisy prawa 11) Wykonawca opracuje i ponosi z tym związane koszty projektu organizacji ruchu, jeśli robota tego wymaga 12) Wykonywane roboty należy oznakować według opracowanego i zatwierdzonego projektu organizacji ruchu, 13) Ubezpieczenie: a) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w okresie od dnia rozpoczęcia robót do ich odbioru. b) Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: - roboty, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót, w tym sprzęt, materiały i urządzenia przeznaczone do wbudowania - odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset). 11.3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Łódzkim Nr 05 8780 0007 0000 0316 1000 0005 . W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski w Konstantynowie Łódzkim, ul. Zgierska 2 w kancelarii pok. 06 lub dołączyć do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2) ustawy PZP, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy PZP. Dowód wniesienie wadium zarówno w pieniądzu jak w innej formie należy dołączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.konstantynow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH 2016-2017
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3525E Radoszewice - Krzeczów, w m. Radoszewice, w km 0+042 - 0+202, dł. 0,160 km
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg powiatowych w gminie Kiełczygłów
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3507E Biała-Bogumiłowice-Piekary na odcinku od granicy Sulmierzyce-Bogumiłowice, w km 6+805 - 7+986, dł. 1,181 km
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 4522E Załęcze Małe-Bobrowniki-Działoszyn, na odcinku Bobrowniki-Kapituła, w km 1+340 - 2+160, dł. 0,820 km
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3522E Wiewiec-Wola Wiewiecka w m. Wola Wiewiecka, w km 1+472 - 3+672, dł. 2,2 km
Dodano: 2016-07-26 - Remont drogi powiatowej nr 3910E Przedbórz-Piskorzeniec
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 5105 E na odcinku Biała - Kębliny, gm. Zgierz.
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1134 E na odcinku od m. Wola Grzymkowa do m. Zgniłe Błoto, gm. Aleksandrów Łódzki.
Dodano: 2016-07-22 - Remont drogi powiatowej nr 1921E Lgota Wielka-Wola Blakowa
Dodano: 2016-07-22