Przetargi.pl
Warsztaty informatyczne

Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotnicze Hufce Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, Al. Wojska Polskiego 21
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7420602 , fax. 062 7420602
  • Data zamieszczenia: 2012-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotnicze Hufce Pracy
    Al. Wojska Polskiego 21 21
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7420602, fax. 062 7420602
    REGON: 25101239400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckiw-pleszew.ohp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Warsztaty informatyczne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi współfinansowana ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet I, działanie 1.3, poddziałanie 1.3.3 w ramach projektu Nowe perspektywy. Warsztaty informatyczne (kategoria A, 20 osób - 2 grupy, 25 godzin/grupę) swoim zakresem powinny obejmować podstawową wiedzę z zakresu obsługi komputera, korzystania z programów biurowych, a także użytkowania internatu jako źródła wiedzy i rozrywki. Warsztaty przewidują elementarne przygotowanie do pracy z komputerem. Zajęcia mają pokazać różne zastosowania programów komputerowych, dostosowanych do wieku uczestników m.in.: do tworzenia rysunków, obróbki zdjęć, tekstów i muzyki, wyszukiwania, gromadzenia i przedstawiania informacji wykonywania obliczeń i symulacji procesów. Wskazane jest dostosowanie tematyki zajęć do umiejętności oraz zainteresowań uczestników. Uczestnicy otrzymują jedynie zaświadczenie o ukończeniu warsztatów. 1.Zamawiający wymaga, by zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zaangażowanie osoby wykonującej zadania w więcej niż jednym projekcie łącznie nie przekraczało 240 godzin miesięcznie zaangażowania w realizację wszystkich projektów NSRO. Jeżeli osoba ta wykonuje zadania w ramach kilku projektów zamawiający wymaga, by prowadziła ona, a następnie przekazała Zamawiającemu, ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów NSRO. 2.Wykonawca zapewnia wykwalifikowaną wykwalifikowanego wykładowcę posiadającego odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie uprawniające do prowadzenia zajęć. 3.Wykonawca wyznaczy osobę, która będzie w ścisłej współpracy z koordynatorem lokalnym, w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć. 4.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika zajęć i list obecności. Listy obecności muszą zawierać podpisy uczestników obecnych na zajęciach w danym dniu szkoleniowym. 5.Harmonogram zajęć zostanie przedstawiony Wykonawcy przed podpisaniem umowy. 6.W związku z faktem, że projekt Nowe perspektywy obejmuje inne szkolenia i zajęcia to: daty, ilość godzin w ciągu dnia jak i godziny rozpoczęcia i zakończenia szkolenia w danym dniu, będą uzgadniane z Zamawiającym i Wykonawca musi uzyskać zgodę od Zamawiającego na realizację kursu w innym terminie niż będzie to przewidywał harmonogram zajęć. 7.Zamawiający wymaga od Wykonawcy systematycznej oceny postępów uczestników szkolenia, indywidualizacji kształcenia wobec osób mających trudności w procesie nauczania. 8.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie uwzględnił wszystkie koszty związane z organizacją szkolenia łącznie z kosztami wynikającymi m.in. z: zapewnienia niezbędnego sprzętu i materiałów dydaktycznych dostosowanych do potrzeb grupy/osoby 9.Wykonawca może skreślić z listy uczestników kursu tylko i wyłącznie na wniosek Zamawiającego. 10.Wykonawca w ciągu 5 dni od dnia zakończenia szkolenia zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu: a)oryginału dziennika zajęć, jeżeli Wykonawca prowadził odrębny dziennik b)oryginałów list obecności uczestników szkolenia, 11.Prowadzący rozpoczynając zajęcia, każdorazowo zobowiązany będzie poinformować uczestników, że zajęcia są realizowane w ramach wymienionego w tytule projektu, a projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków z Europejskiego Funduszu Społecznego. 12.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowej promocji kursów z określeniem nazwy kursu, nazwy zamawiającego oraz nazwy projektu. Wszystkie materiały muszą być opatrzone właściwym logo flagi Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z odniesieniem i Kapitału Ludzkiego - Narodowej Strategii Spójności, zgodnie z Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. i Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 13.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zaświadczeń o ukończeniu kursu. Muszą one zawierać logo OHP, UE i POKL, nazwę projektu oraz informacje, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (wzór logo dostępny jest na stronie www.efs.gov.pl Promocja+EFS). 14.Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym projektem, w tym dokumentów finansowych, przez siebie oraz instytucje uprawnione do kontroli dokumentacji niniejszego projektu, do końca ustawowo wyznaczonego okresu archiwizacji tego typu dokumentów, tj. do 31 grudnia 2020 r. 15.Wykonawca musi działać zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002 r. nr 101, poz. 926, tekst jednolity). W związku z wymaganiami określonymi w założeniach i wytycznych do projektu NOWE PERSPEKTYWY dotyczącymi konieczności posiadania przez instytucje szkolące wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych WUP ( prowadzonego w trybie art. 20 ustawy O promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy) Zamawiający wymaga załączenia dokumentu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ckiw-pleszew.ohp.pl lub www.ckiw-pleszew-bip.ohp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach