Przetargi.pl
Warsztaty i szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe i społeczne

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-100 Węgrów, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 23
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (025) 792 49 07 , fax. (025) 792 49 07
  • Data zamieszczenia: 2014-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 23 23
    07-100 Węgrów, woj. mazowieckie
    tel. (025) 792 49 07, fax. (025) 792 49 07
    REGON: 71158690000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.wegrow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Warsztaty i szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe i społeczne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zagwarantowanie noclegu w pokojach 1 i 2 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym z odrębnymi łazienkami do każdego pokoju dostosowanymi dla osób niepełnosprawnych - wymóg obowiązkowy w przypadku pokoi dla osób z problemami w poruszaniu się, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich (12 osób z problemami w poruszaniu się, w tym na wózkach inwalidzkich, z czego 4 osoby muszą być zakwaterowane w jednym pokoju ze swoim asystentem lub opiekunem, co należy brać pod uwagę przy wyliczaniu pokoi do zakwaterowania) wyposażonych w lodówkę, czajnik, telewizor, ręczniki, ogrzewanych całorocznie, dla 47 uczestników kursów z zespołem ćwiczeń oraz 11 osób obsługi. 2. Podczas pobytu zakwaterowanie na jednym poziomie/kondygnacji lub w bliskim sąsiedztwie (domki), z uwagi na konieczność stałej pomocy osobom niepełnosprawnym; Zamawiający dopuszcza zakwaterowanie grupy osób z problemami w poruszaniu się, na inne kondygnacje/poziomy, w przypadku dostępności innych kondygnacji/poziomów przy pomocy windy osobowej. Stołówka i sale warsztatowe muszą być położone w tym samym budynku, w którym będą zakwaterowane osoby z problemami w poruszaniu się. 3. Teren ośrodka musi mieć utwardzoną powierzchnię, przystosowaną dla osób z problemami w poruszaniu się w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz słabowidzących; podjazdy, najazdy, dojazdy, winda na terenie posesji noclegowej oraz w miejscach odwiedzanych przez osoby niepełnosprawne przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych zgodnie z obowiązującymi normami. 4. Wyjazd 10 dniowy, w tych dniach pobyt i przejazd (w dniu przyjazdu do ośrodka zagwarantowanie obiadokolacji, w dniu odjazdu z ośrodka śniadanie i suchy prowiant dla całej grupy). 5. Zagwarantowanie transportu uczestników do miejsca realizacji warsztatów i transportu powrotnego do punktu zbiorczego, autokarem w pełni przystosowanym do transportu osób niepełnosprawnych (z windą), w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich (dopuszcza się jako pojazd uzupełniający bus dostosowany do transportu osób niepełnosprawnych (z windą) z uwagi na łączną liczbę osób) oraz możliwością przesiadki z wózka na miejsce siedzące w autokarze/busie. 6. Wyżywienie dla wszystkich uczestników: śniadanie w formie szwedzkiego stołu, obiad dwudaniowy z deserem, podwieczorek, kolacja w formie szwedzkiego stołu; dla 47 osób niepełnosprawnych oraz 11 osób obsługi. Posiłki uwzględniające ewentualne predyspozycje diety koniecznej. 7. Organizacja 2 wieczorów integracyjnych dla całej grupy połączonych z atrakcją kulturalną (np. występ, pokaz, kolacja regionalna itp.). 8. Organizacja zespołów ćwiczeń usprawniająco - regenerujących dla każdej osoby niepełnosprawnej indywidualnie (min. 3), zgodnych ze schorzeniem, poprzedzone badaniem lekarskim, przez 8 dni pobytu. 9. Całodobowa opieka pielęgniarska a także lekarska (wymagany pobyt przynajmniej jednego z wymienionych specjalistów cały czas w ośrodku, drugi specjalista w ramach dyżuru telefonicznego) przez cały czas trwania warsztatów, tylko na potrzeby grupy objętej wsparciem, uwzględnienie ewentualnych wizyt lekarskich i konsultacji medycznych wraz z koniecznymi zabiegami lekarskimi w ramach hospitalizacji, w razie nagłej potrzeby, z uwagi na niepełnosprawność uczestników. 10. Dostęp do pralni dla uczestników w ramach zgłoszonych potrzeb, bezpłatnie. 11. Kurs komputerowy i kasy fiskalne, 8 dniowy, dla 18 osób niepełnosprawnych (konieczność przeprowadzenia w 2 grupach po 9 osób), jeden komputer ma przypadać na jednego uczestnika zajęć, 40 godzin zajęć (wstępny zarys - obsługa kasy fiskalnej, obsługa edytorów tekstu, obsługa arkuszy kalkulacyjnych, organizacja i zarządzanie danymi na komputerze, obsługa poczty, obsługa internetu), zajęcia grup nie mogą być łączone tylko odrębne dla każdej z grup. 12. Kurs gastronomiczny, 8 dniowy, dla 18 osób niepełnosprawnych (przeprowadzony w dwóch grupach, jedna grupa 9 osobowa - podstawowy, wstępny zarys: tanie zakąski zimne i gorące z prostych produktów, BHP, zasady przygotowania posiłków; druga grupa 9 osobowa (w tym 2 osoby słabo widzące) - średnio zaawansowany, wstępny zarys: tanie zakąski zimne i gorące, dania obiadowe, BHP, zasady przygotowania posiłków), 40 godzin zajęć, zajęcia grup nie mogą być łączone tylko odrębne dla każdej z grup. 13. Kurs kadry i płace, dla 4 osób niepełnosprawnych, 8 dniowy, 40 godzin zajęć, wstępny zarys: prawo pracy - obowiązki pracodawcy i pracownika, urlopy, wynagrodzenia; umowy cywilnoprawne; płace - ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, podatki, świadczenia pozapłacowe, warsztaty z dokumentami płacowymi 14. Kurs wizażu dla 5 osób niepełnosprawnych, 8 dniowy, 40 godzin zajęć, wstępny zarys: kolorystyka, makijaż, manicure, pedicure, zajęcia grup nie mogą być łączone tylko odrębne dla każdej z grup. 15. Kurs stylizacji paznokci dla 2 osób niepełnosprawnych, 8 dniowy, 40 godz. zajęć, wstępny zarys: manicure, pedicure, stylizacja paznokci zajęcia grup nie mogą być łączone tylko odrębne dla każdej z grup. 16. Zagwarantowanie sal do przeprowadzenia w/w zajęć w ramach odrębnych pomieszczeń, czyli sale nie mogą być przechodnie oraz: 16.1. sala do przeprowadzenia zajęć gastronomicznych winna być wyposażona w dostęp do bieżącej wody, ponadto ma być wyposażona w podstawowe urządzenia gastronomiczne: zastawę stołową oraz inne drobne wyposażenie AGD, 16.2. sala do przeprowadzenia zajęć wizażu i stylizacji paznokci ma być wyposażona w stanowiska indywidualne dla każdego uczestnika z lustrem i niezbędnym sprzętem potrzebnym do uczestniczenia w zajęciach 17. Zagwarantowanie ogólnodostępnych stanowisk komputerowych (min. 2 szt.), z dostępem do Internetu, dla wszystkich uczestników, które będą cały czas dostępne niezależnie od trwających zajęć. 18. Ubezpieczenie wszystkich uczestników wyjazdu na cały czas wyjazdu w cenie oferty; 19. Opłata klimatyczna, uzdrowiskowa za wszystkich uczestników wyjazdu w cenie oferty; 20. Serwis kawowy podczas zajęć kursowych składający się z (napojów, ciasteczek, ciasta, kawy, herbaty, owoców). 21. Wydanie zaświadczeń i certyfikatów po zakończonych szkoleniach z informacją o zdobytych umiejętnościach i uprawnieniach, zagwarantowanie bezpłatnych materiałów szkoleniowych. 22. Wykonawca nie może pobierać żadnych opłat od uczestników warsztatów, przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.wegrow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach