Przetargi.pl
Warsztaty i szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe i społeczne

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-100 Węgrów, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 23
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (025) 792 49 07 , fax. (025) 792 49 07
  • Data zamieszczenia: 2013-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 23 23
    07-100 Węgrów, woj. mazowieckie
    tel. (025) 792 49 07, fax. (025) 792 49 07
    REGON: 71158690000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.wegrow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Warsztaty i szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe i społeczne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Warsztaty i szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe i społeczne, łącznie dla 47 osób niepełnosprawnych oraz 13 osób obsługi, Dane szczegółowe zamówienia: 1. Zagwarantowanie noclegu w pokojach 1, 2 lub 3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym, odrębnymi łazienkami do każdego pokoju dostosowanymi dla osób niepełnosprawnych (wymóg obowiązkowy w przypadku pokoi dla osób z problemami w poruszaniu się, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich), lodówką, czajnikiem, telewizorem, ogrzewanych całorocznie, dla 47 uczestników kursów z zespołem ćwiczeń oraz 13 osób obsługi. 2. Podczas pobytu pożądane zakwaterowanie na jednym poziomie/kondygnacji lub w bliskim sąsiedztwie, z uwagi na konieczność stałej pomocy osobom niepełnosprawnym; informujemy, iż w przypadku 18 osobowej grupy z łącznej liczby uczestników (13 osób niepełnosprawnych i 5 osób obsługi) wykluczone jest zakwaterowanie w domkach, dopuszcza się tylko zakwaterowanie w budynku na jednym poziomie. 3. Teren musi mieć utwardzoną powierzchnię, przystosowaną dla osób z problemami z poruszaniem się oraz słabowidzących; podjazdy, najazdy, dojazdy, winda na terenie posesji noclegowej oraz w miejscach odwiedzanych przez osoby niepełnosprawne. 4. Wyjazd 14 dniowy, w tych dniach pobyt i przejazd. 5. Zagwarantowanie transportu uczestników do miejsca realizacji warsztatów i transportu powrotnego do punktu zbiorczego, autokarem w pełni przystosowanym do transportu osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich (dopuszcza się jako pojazd uzupełniający bus dostosowany do transportu osób niepełnosprawnych z uwagi na łączną liczbę osób). 6. Wyżywienie dla wszystkich uczestników: śniadanie urozmaicone, obiad dwudaniowy z deserem, podwieczorek urozmaicony, kolacja; dla 47 osób niepełnosprawnych oraz 13 osób obsługi. Posiłki uwzględniające ewentualne predyspozycje diety koniecznej. 7. Organizacja 2 wieczorów integracyjnych dla całej grupy połączonych z atrakcją kulturalną (np. występ, pokaz, kolacja regionalna itp.). 8. Organizacja wyjazdów kulturalno - edukacyjnych w miejsca atrakcyjne turystycznie i edukacyjnie, połączonych ze zwiedzaniem: w liczbie 2; z zagwarantowaniem transportu w pełni przystosowanego dla osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich do dyspozycji grupy podczas wyjazdu; wyżywienie podczas wyjazdu - minimum śniadanie i obiadokolacja (dwudaniowa z deserem); bilety do obiektów zwiedzanych (min. 3) w kosztach wyjazdu po stronie wykonawcy; wzięcie pod uwagę czasu wolnego dla uczestników podczas wyjazdu (min. 60 minut); przewodnik na cały dzień wyjazdu do dyspozycji grupy. 9. Organizacja zespołów ćwiczeń usprawniająco - regenerujących dla każdej osoby niepełnosprawnej indywidualnie (min. 3), zgodnych ze schorzeniem, poprzedzone badaniem lekarskim, przez 8 dni pobytu. 10. Całodobowa opieka pielęgniarska a także lekarska (wymagany pobyt przynajmniej jednego z wymienionych specjalistów cały czas w ośrodku, drugi specjalista w ramach dyżuru telefonicznego) przez cały czas trwania warsztatów, tylko na potrzeby grupy objętej wsparciem, uwzględnienie ewentualnych wizyt lekarskich i konsultacji medycznych wraz z koniecznymi zabiegami lekarskimi w ramach hospitalizacji, w razie nagłej potrzeby, z uwagi na niepełnosprawność uczestników. 11. Dostęp do pralni dla uczestników w ramach zgłoszonych potrzeb, bezpłatnie. 12. Kurs komputerowy i kasy fiskalne, 10 dniowy, dla 16 osób niepełnosprawnych (możliwość przeprowadzenia w 2 grupach), 50 godzin zajęć (wstępny zarys - obsługa kasy fiskalnej, obsługa edytorów tekstu, obsługa arkuszy kalkulacyjnych, organizacja i zarządzanie danymi na komputerze, obsługa poczty, obsługa internetu) 13. Kurs gastronomiczny, 10 dniowy, dla 16 osób niepełnosprawnych (przeprowadzony w dwóch grupach, jedna grupa 13 osobowa (w tym 2 osoby słabo widzące) - podstawowy, wstępny zarys: tanie zakąski zimne i gorące z prostych produktów, BHP, zasady przygotowania posiłków; pozostałe 3 osoby - średnio zaawansowany, wstępny zarys: tanie zakąski zimne i gorące, dania obiadowe, BHP, zasady przygotowania posiłków), 50 godzin zajęć, 14. Kurs kadry i płace, 10 dniowy, dla 4 osób niepełnosprawnych, 50 godzin zajęć, wstępny zarys: prawo pracy - obowiązki pracodawcy i pracownika, urlopy, wynagrodzenia; umowy cywilnoprawne; płace - ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, podatki, świadczenia pozapłacowe, warsztaty z dokumentami płacowymi 15. Kurs e - biznes, dla 4 osób niepełnosprawnych, 10 dniowy, 50 godzin zajęć, wstępny zarys - założenie firmy, handel elektroniczny, obowiązki i prawa przedsiębiorcy 16. Kurs wizażu dla 7 osób niepełnosprawnych, 10 dniowy, 50 godzin zajęć, wstępny zarys: kolorystyka, makijaż, manicure, pedicure 17. Zagwarantowanie ogólnodostępnych stanowisk komputerowych (min. 3 szt.) poza zajęciami, z dostępem do Internetu, dla wszystkich uczestników. 18. Ubezpieczenie wszystkich uczestników wyjazdu na cały czas wyjazdu w cenie oferty; 19. Opłata klimatyczna, uzdrowiskowa za wszystkich uczestników wyjazdu w cenie oferty; 20. Serwis kawowy podczas zajęć kursowych (napoje, ciasteczka, ciasta, kawa, herbata, owoce). 21. Wydanie zaświadczeń i certyfikatów po zakończonych szkoleniach z informacją o zdobytych umiejętnościach i uprawnieniach, zagwarantowanie bezpłatnych materiałów szkoleniowych, w przypadku jeśli specyfika szkolenia będzie tego wymagać. 22. Wykonawca nie może pobierać żadnych opłat od uczestników warsztatów, przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: warunki szczegółowego zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.wegrow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach