Przetargi.pl
Warsztaty i szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe i społeczne

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-100 Węgrów, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 23
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (025) 792 49 07 , fax. (025) 792 49 07
  • Data zamieszczenia: 2012-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 23 23
    07-100 Węgrów, woj. mazowieckie
    tel. (025) 792 49 07, fax. (025) 792 49 07
    REGON: 71158690000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.wegrow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Warsztaty i szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe i społeczne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Warsztaty i szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe i społeczne, łącznie dla 47 osób niepełnosprawnych oraz 15 osób obsługi, 1.Zagwarantowanie noclegu w pokojach 2 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym, odrębnymi łazienkami do każdego pokoju dostosowanymi dla osób niepełnosprawnych, lodówką, czajnikiem, telewizorem, ogrzewanych całorocznie, dla 47 uczestników kursów z zespołem ćwiczeń oraz 15 osób obsługi, wyjazd 14 dniowy. 2.zagwarantowanie transportu uczestników do miejsca realizacji warsztatów i transportu powrotnego do punktu zbiorczego, autokarem w pełni przystosowanym do transportu osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich. 3.Wyżywienie dla wszystkich uczestników: śniadanie urozmaicone, obiad dwudaniowy z deserem, podwieczorek urozmaicony, kolacja; 47 osób niepełnosprawnych oraz 15 osób obsługi. Posiłki uwzględniające ewentualne predyspozycje diety koniecznej. 4.Organizacja jednego wieczoru integracyjnego dla całej grupy połączonego z atrakcją kulturalną (np. występ zespołu folklorystycznego bądź innego, pokaz sztucznych ogni, kolacja regionalna itp.). 5.Organizacja wyjazdu kulturalno - edukacyjnego w miejsce atrakcyjne turystycznie i edukacyjnie, połączonego ze zwiedzaniem: w liczbie 2; z zagwarantowazniem autokaru w pełni przystosowanego do transportu osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich do dyspozycji grupy podczas wyjazdu; wyżywienia podczas wyjazdu - minimum śniadanie i obiadokolacja (dwudaniowa z deserem); bilety do obiektów zwiedzanych w kosztach wyjazdu po stronie wykonawcy; minimum 3 obiekty zwiedzane (np. muzeum, katedry, kościoły inne atrakcje turystyczne lub edukacyjne, wyjście do teatru); wzięcie pod uwagę czasu wolnego dla uczestników podczas wyjazdu (min. 60 minut); przewodnik na cały dzień wyjazdu do dyspozycji grupy. 6.Organizacja zespołów ćwiczeń usprawniająco - regenerujących dla każdej osoby niepełnosprawnej indywidualnie (min. 3), zgodnych ze schorzeniem, poprzedzone badaniem lekarskim, przez min. 8 dni pobytu. 7.Całodobowa opieka pielęgniarska a także lekarska, tylko na potrzeby grupy objętej wsparciem, uwzględnienie ewentualnych wizyt lekarskich i konsultacji medycznych wraz z koniecznymi zabiegami lekarskimi w ramach hospitalizacji, w razie nagłej potrzeby. 8.Kurs komputerowy i kasy fiskalne, 10 dniowy, dla 18 osób niepełnosprawnych (przeprowadzony w dwóch grupach, informujemy iż w grupie jest jedna osoba niesłysząca i jedna niedosłysząca), nie więcej niż 50 godzin zajęć (wstępny zarys - obsługa kasy fiskalnej, obsługa edytorów tekstu, obsługa arkuszy kalkulacyjnych, organizacja i zarządzanie danymi na komputerze, obsługa poczty, obsługa internetu) 9.Kurs gastronomiczny, 10 dniowy, dla 18 osób niepełnosprawnych (przeprowadzony w dwóch grupach, jedna grupa 11 osobowa - podstawowy, wstępny zarys: tanie zakąski zimne i gorące z prostych produktów, BHP, zasady przygotowania posiłków; pozostałe 7 osób - średnio zaawansowany, wstępny zarys: tanie zakąski zimne i gorące, dania obiadowe, BHP, zasady przygotowania posiłków), nie więcej niż 50 godzin zajęć, 10.Kurs kadry i płace, 10 dniowy, dla 5 osób niepełnosprawnych, nie więcej niż 50 godzin zajęć, wstępny zarys: prawo pracy - obowiązki pracodawcy i pracownika, urlopy, wynagrodzenia; umowy cywilnoprawne; płace - ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, podatki, świadczenia pozapłacowe, warsztaty z dokumentami płacowymi) 11.Kurs e- biznes, dla 2 osób niepełnosprawnych, 10 dniowy, nie więcej niż 50 godzin zajęć,wstępny zarys - założenie firmy, handel elektroniczny, obowiązki i prawa przedsiębiorcy) 12.Kurs wizażu dla 4 osób niepełnosprawnych, 10 dniowy, nie więcej niż 50 godzin zajęć, wstępny zarys: kolorystyka, makijaż, manicure, pedicure) 13.Zagwarantowanie ogólnodostępnych stanowisk komputerowych poza zajęciami, z dostępem do Internetu, dla uczestników zajęć. 14.Podczas pobytu pożądane zakwaterowanie na jednym poziomie/kondygnacji lub w bliskim sąsiedztwie, z uwagi na konieczność stałej pomocy osobom niepełnosprawnym; informujemy, iż w przypadku 15 osobowej grupy z łącznej liczby uczestników (10 osób niepełnosprawnych i 5 osób obsługi ) wykluczone jest zakwaterowanie w domkach, dopuszcza się tylko zakwaterowanie w budynku na jednym poziomie, w tym przypadku dopuszcza się zakwaterowanie w pokojach 2 osobowych i 3 osobowych. 15.Teren musi mieć utwardzoną powierzchnię, przystosowaną dla osób poruszających się na wózkach i innym sprzęcie ortopedycznym; podjazdy, najazdy, dojazdy, winda na terenie posesji noclegowej oraz w miejscach odwiedzanych dla osób niepełnosprawnych. 16.Ubezpieczenie wszystkich uczestników wyjazdu na cały czas wyjazdu w cenie oferty; 17.Opłata klimatyczna, uzdrowiskowa za wszystkich uczestników wyjazdu w cenie oferty; 18.Serwis kawowy podczas zajęć kursowych (napoje, ciasteczka, ciasta, kawa, herbata, owoce). 19.Wydanie zaświadczeń i certyfikatów po zakończonych szkoleniach z informacją o zdobytych umiejętnościach i uprawnieniach, zagwarantowanie bezpłatnych materiałów szkoleniowych, w przypadku jeśli specyfika szkolenia będzie tego wymagać. 20.Wykonawca nie może pobierać żadnych opłat od uczestników wyjazdu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki szczególowego zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.wegrow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach