Przetargi.pl
Warsztaty aktywizacji społecznej, edukacyjnej i zawodowej przy wykorzystaniu instrumentów aktywnej integracji dla Beneficjentów Ostatecznych projektu Nowe umiejętności-nowe możliwości pochodzących z Powiatu Gorzowskiego

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Józefa Pankiewicza 5-7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 7330-458 , fax. 0-95 7330-459
  • Data zamieszczenia: 2011-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorzowie Wlkp.
    ul. Józefa Pankiewicza 5-7 5-7
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 0-95 7330-458, fax. 0-95 7330-459
    REGON: 21046735600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Warsztaty aktywizacji społecznej, edukacyjnej i zawodowej przy wykorzystaniu instrumentów aktywnej integracji dla Beneficjentów Ostatecznych projektu Nowe umiejętności-nowe możliwości pochodzących z Powiatu Gorzowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są Warsztaty aktywizacji społecznej, edukacyjnej i zawodowej przy wykorzystaniu instrumentów aktywnej integracji dla Beneficjentów Ostatecznych projektu Nowe umiejętności-nowe możliwości pochodzących z Powiatu Gorzowskiego. Projekt Nowe umiejętności - nowe możliwości, w ramach którego realizowane będzie zadanie Aktywna integracja ma na celu zmniejszenie ryzyka wystąpienia lub redukcji istniejącego już zjawiska wykluczenia społecznego u osób korzystających z pomocy społecznej z terenu Powiatu Gorzowskiego w wieku 15 - 64 lat. Część I Organizacja stacjonarnego poradnictwa specjalistycznego, służące przywróceniu samodzielności życiowej Część II Kurs języka angielskiego Część III Kurs języka niemieckiego Część IV Kurs florystyki Część V Kurs z zakresu kosmetyki (stylizacja paznokci i wizaż) Część VI Kurs fryzjerski Część VII Kurs kasy fiskalnej Część VIII Kurs fotograficzny Część IX Kurs komputerowy Część X Kurs komputerowy (dla niepełnosprawnych) Część XI Kurs pływania i pierwszej pomocy Część XII Kurs masażu Część XIII Kurs ogrodnictwa Część XIV Kurs kroju i szycia Część XV Kurs ratownictwa drogowego Część XVI Kurs zarządzania i marketingu Część XVII Kurs gastronomiczny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zalącznik B do niniejszego ogłoszenia Pozostałe zobowiązania i postanowienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych kierowanych do uczestników poprzez umieszczenie obowiązujących logotypów na wszystkich dokumentach dotyczących projektu systemowego, w tym materiałach informacyjnych dotyczących usługi oraz informowania uczestników o współfinansowaniu projektu systemowego ze środków Unii Europejskiej ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Należy to zrobić stosując odpowiednie logotypy oraz informację: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający udostępni Wykonawcy wzory obowiązujących logotypów, a Wykonawca we własnym zakresie zapewni wydruk w/w oznaczeń, 2) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć stanowiącej dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin pracy i tematy zajęć, rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie zajęć, 3) Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu systemowego do dnia 31.12.2020 r. w sposób zapewniający dostępność, poufność, bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją niniejszego zamówienia. W przypadku zmiany adresu archiwizacji dokumentów, zawieszenia lub zaprzestania przez Wykonawcę działalności przed terminem 31.12.2020 r. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o tym na piśmie. Wykonawca zobligowany jest przekazać oryginały dokumentacji z zajęć Zamawiającemu. 4) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania w formie telefonicznej oraz jednocześnie pisemnej Zamawiającego o problemach w realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia, 5)Wykonawca zobligowany jest do zarejestrowania się w internetowej, nie później iż w dniu podpisania niniejszej umowy, bazie ofert szkoleniowych www.inwestycjawkadry.pl i aktualizacji informacji o każdym etapie organizowanych zajęć w ramach Projektu systemowego nie rzadziej niż raz w miesiącu, zgodnie z zakresem danych określonym przez Instytucję Pośredniczącą, 6) Wykonawca zobowiązany jest do poddania się kontroli dokonywanej przez Zamawiającego oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia. Kontrola może zostać przeprowadzona zarówno w siedzibie Wykonawcy, jak i w miejscu realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia, 7) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kontrolującym prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją Projektu systemowego, przez cały okres ich przechowywania, 8) Udzielanie na pisemne wezwanie Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia, w terminie określonym w wezwaniu przez cały okres realizacji zamówienia oraz okres, o którym mowa w pkt.3, 9) Zamawiający ma prawo przeprowadzania czynności monitorujących podczas trwania usługi, w szczególności do przeprowadzania ankiet, rozmów, konsultacji z uczestnikami, trenerami, 10) Na podstawie art. 31 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.), Zamawiający zleca Wykonawcy przetwarzanie danych osobowych w zakresie określonym przez Zamawiającego, 11) Celem przetwarzania danych osobowych jest umożliwienie monitoringu, kontroli i ewaluacji Projektu systemowego, 12) W zakresie, o którym mowa w pkt. 9 Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z ewaluatorami zewnętrznymi, prowadzącymi badania na zlecenie Zamawiającego lub przez inne podmioty posiadające uprawnienia do przeprowadzenia tego typu badań, 13) Ze strony Wykonawcy do przetwarzania danych dopuszczone mogą być jedynie osoby które uzyskały imienne upoważnienie zgodnie z art. 37 ustawy o ochronie danych osobowych, o której mowa pkt. 10, po podpisaniu oświadczenia o zachowaniu w tajemnicy danych osobowych, do których osoby te uzyskają dostęp w związku z wykonywaniem umowy. Imienne upoważnienia, o których mowa powyżej wydane będą przez Wykonawcę, 14) Wykonawca wyraża zgodę na upublicznienie swoich danych teleadresowych przez Zamawiającego oraz inne uprawnione do tego podmioty, 15) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania aktualnych wytycznych w zakresie zasad przygotowania, realizacji rozliczania projektów systemowych powiatowych centrów pomocy rodzinie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatgorzowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach