Przetargi.pl
Walory Krainy Wielkiego Łuku Warty podstawą rozwoju turystyki kulturowej i aktywnej w gminie Sulmierzyce

Gmina Sulmierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 98338 Sulmierzyce, ul. Urzędowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 846 056 , fax. 446 846 057
  • Data zamieszczenia: 2018-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulmierzyce
    ul. Urzędowa 1
    98338 Sulmierzyce, woj. łódzkie
    tel. 446 846 056, fax. 446 846 057
    REGON: 59064818400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulmierzyce.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Walory Krainy Wielkiego Łuku Warty podstawą rozwoju turystyki kulturowej i aktywnej w gminie Sulmierzyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pod nazwą „Walory Krainy Wielkiego Łuku Warty podstawą rozwoju turystyki kulturowej i aktywnej w gminie Sulmierzyce”. Część 1 zamówienia: I. Przebudowa istniejącego pasa drogowego drogi powiatowej nr 35096E na odcinku Sulmierzyce – Chorzenice w zakresie budowy ścieżki rowerowej jednokierunkowej wraz z przykryciem przydrożnego rowu i budową studni betonowych oraz wykonaniem docelowej organizacji ruchu zgodnie z dokumentacją projektową – Rozdział V SIWZ. Termin wykonania – 30.10.2018r. II. Realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania obejmującego budowę deptaku na Placu G. Turskiego w msc. Sulmierzyce, aranżację Parku przy ul. Słonecznej oraz Parku przy Placu Kościuszki w msc. Sulmierzyce, budowę strefy aktywnego wypoczynku w msc. Ostrołęka i Eligiów gmina Sulmierzyce zgodnie z wymaganiami określonymi w Programie funkcjonalno – użytkowym (dalej PFU) – Rozdział V SIWZ. Deptak na Placu G. Turskiego – zakres zamówienia obejmuje: 1. Utwardzenie deptaka o szerokości 5,7m i powierzchni 734,25m2 kostką płukaną grubości 8 cm w kolorze jasnym szarym, wraz z odwodnieniem liniowym polimerobetonowym ulicznym na całej długości w dwóch rzędach (łączna długość 295,0m), schodzące do istniejącej kanalizacji deszczowej, zgodnie z rysunkiem zagospodarowania. Wzdłuż utwardzenia obrzeża chodnikowe betonowe na fundamencie z betonu. Odwodnienie liniowe 1000x125x100mm z kratką z blachy tłoczonej ocynkowanej ogniowo. Wymaga się również wykonania dwóch barier obrotowych długości 350cm każda zabezpieczających przed wjazdem pojazdów mechanicznych na deptak na obu jego końcach. Bariery konstrukcji stalowej ocynkowanej i malowanej w RAL - rury średnicy 60mm, oś obrotu w rurce zewnętrznej, zamknięcie za pomocą zawleczki lub kłódki. 2. Budowę miejsca parkingowego dla samochodów osobowych (34 miejsca postojowe, w tym 2 miejsca postojowe o wymiarach 3,6x5,0m dla osób niepełnosprawnych – kostka betonowa pełna) o nawierzchni z kostki ażurowej betonowej grubości 8 cm w kolorze jasno szarym. 3. Nasadzenia drzew, krzewów i roślin żywicielskich – lipa drobnolistna 12 szt., klon czerwony 12szt. Wymagana wysokość nasadzeń minimum 3,0m. 4. Budowę oświetlenia deptaka – lampy oświetleniowe LED 5 szt. o mocy 80W każda, w kolorze żółtym ciepłym na słupach stalowych. Zasilanie z istniejącego słupa oświetlenia ulicznego na kablu 4x25mm2. Klosze w kształcie kuli z kołnierzem na jednoramiennym wysięgniku aluminiowym anodowanym na kolor czarny. Rozmieszczenie i typ lamp zostały pokazane na załączniku graficznym. 5. Zakup wraz z montażem następujących elementów małej architektury: • Stojak na rowery metalowy - 1 szt. • Ławka z oparciem - 14 szt. • Kosz na śmieci - 14 szt. • Kule do gry w bule - 1 kpl. Termin wykonania – 30.11.2018r. Park przy ul. Słonecznej – aranżacja tego miejsca obejmuje: 1. Przestrzeń wystawienniczo - kulturową - gabloty na słupkach konstrukcji stalowej nierdzewnej, profil okrągły, wypełnienie stanowi blacha nierdzewna z szybą akrylową (pleksi) z możliwością wymiany ekspozycji przez uprawnioną osobę. Plansza o wymiarach nie mniejszych niż 100x100cm. Podstawy gablot stanowią stabilne betonity z wykończeniem z kamienia naturalnego. Przestrzeń dostosowana dla osób niepełnosprawnych poprzez doprowadzenie do gablot alejek utwardzonych o szerokości 1,5m. 2. Przebudowę linii średniego napięcia 15kV – linia średniego napięcia od transformatora przebudowana w sposób pokazany w załączniku graficznym. Zakres obejmuje budowę elektroenergetycznej linii kablowej 15kV o długości ok 168mb oraz demontaż przęsła elektroenergetycznej linii napowietrznej 15kV. 3. Pomnik Gabriela Turskiego – renowacja bez ingerencji w kształt i formę pomnika Gabriela Turskiego. Renowacja polega na wymianie elementów uszkodzonych betonowych, uzupełnieniu małych ubytków zaprawą renowacyjną, wzmocnieniu fundamentów, wyczyszczeniu i renowacji inskrypcji oraz impregnacji pomnika. Miejsce to dodatkowo zostanie oznaczone drewnianą tablicą informacyjną zawierającą informacje o Gabrielu Turskim oraz krótki rys historyczny Sulmierzyc. Tablica wykonana z drewna dębowego o wymiarach płyty min. 70x100cm, z treścią informacji odporną na promieniowanie słoneczne i warunki atmosferyczne. Do pomnika i tablicy winna zostać doprowadzona alejka utwardzona o szerokości 1,5m co umożliwi osobom niepełnosprawnym bezpośredni dostęp do tego miejsca. Powierzchnia i parametry alejki dokładnie określono poniżej w podpunkcie "Alejki o nawierzchni z kostki betonowej" 4. Miejsce wypoczynku i rekreacji – utwardzenie kostką betonową grubości 8 cm w kształcie i barwach szachownicy. Utwardzenie o wymiarach 8x8m. Wokół utwardzenia obrzeża chodnikowe betonowe na fundamencie z betonu. Miejsce dostosowane dla osób niepełnosprawnych poprzez utwardzenie i wydzielenie pól szachownicy o wymiarach 1,0m x 1,0m, umożliwiające osobom poruszającym się na wózku na swobodne manewry. 5. "Zieloną" aleję drzew, krzewów – utwardzona ścieżka z nasadzonymi różnymi gatunkami drzew i krzewów, opisanych każde z osobna na drewnianych tabliczkach informacyjnych (tabliczki drewniane o wymiarach płyty min. 30x40cm). W alei pojedyncze nasadzenia drzew takie jak: platan klonolistny, wiąz szypułkowy, jodła pospolita, daglezja zielona, katalpa wielkokwiatowa, drzewo oxytree, jesion wyniosły, tulipanowiec afrykański, klon zwyczajny, akacja srebrzysta, jarząb pospolity oraz podwójne nasadzenia krzewów jak: śliwa wiśniowa, migdałowiec, magnolia, berberys thunberga „green carpet”, kalina koralowa, głóg. Wymagana wysokość wszystkich nasadzeń drzewiastych co najmniej 3,0m oraz krzewiastych co najmniej 0,6 m. Aleja dostosowana dla osób niepełnosprawnych poprzez utwardzenie o szerokości 1,5m. Powierzchnia i parametry alejki dokładnie określono poniżej w podpunkcie "Alejki o nawierzchni z kostki betonowej". 6. Alejki o nawierzchni z kostki betonowej o łącznej powierzchni ok. 577,32 m2, w kolorze szarym, dostosowanym do już istniejących, kostka grubości 8cm. Wokół utwardzenia obrzeża chodnikowe betonowe na fundamencie z betonu. Przebieg alejek pokazany na załączniku graficznym. Alejki dostosowane dla osób niepełnosprawnych poprzez utwardzenie o szerokości co najmniej 1,5m i pochyły do 6%. 7. Demontaż i częściowy remont istniejącego ogrodzenia – ogrodzenie betonowe wokół budynku biblioteki winno zostać zdemontowane. Elementy ogrodzenia betonowego niskiego od ul. Słonecznej winny zostać wymienione na gabiony o wymiarach kosza 100 cm x 50 cm x 50 cm wykonanego z drutu ocynkowanego średnicy min. 5mm. Wypełnienie koszy gabionów stanowić będą kamienie kolorowe otoczaki o frakcji 90-150mm. 8. Oświetlenie alejek parkowych i strefy wypoczynku: – lampy oświetleniowe LED 8 szt. o mocy 80W każda w kolorze żółtym ciepłym na słupach stalowych. Zasilanie z istniejącego słupa oświetlenia ulicznego. Klosze w kształcie kuli z kołnierzem na jednoramiennym wysięgniku aluminiowym anodowanym na kolor czarny. Rozmieszczenie i typ lamp zostały pokazane na załączniku graficznym. 9. Zakup następujących elementów wyposażenia: • Scena – scena z zadaszeniem, oświetleniem i nagłośnieniem składająca się z podestu scenicznego 6x4m (komplet platform na nóżkach teleskopowych, schody modułowe, poręcze do podestów i schodów, podest wyposażony w platformę dla osób niepełnosprawnych) - 1 kpl; zadaszenia scenicznego dwuspadowego o wymiarach 6x4m, wykonanego w oparciu o kratownice aluminiowe, pokrycie dachu z plandeki PVC - 1 kpl.; • Subwoofera aktywnego moc 1600W - 2 szt; Kolumny moc 700W - 4 szt.; Mixera cyfrowego – konsoleta cyfrowa - 1 szt.; Odsłuchu scenicznego – kolumna aktywna - 2 szt.; Mikrofonu bezprzewodowego Mini dual set - 2 kpl.; Okablowania, statywy, Case-y, walizki, przewód wieloparowy - 1 kpl.; Głowy ruchome - Kompaktowa głowa oświetleniowa ruchoma kolorowa - 2 kpl.; Głowy ruchome - Kompaktowa głowa oświetleniowa ruchoma jednobarwna - 2 kpl.; Reflektor ledowy jednobarwny do oświetlania artystów - 4 kpl.; Reflektor żarówkowy emitujący białe światło - 3 kpl.; Konsolety do sterowania oświetleniem - 1 kpl.; Okablowania do oświetlenia sterownika; oprogramowania i innych niezbędnych dodatków - 1 kpl. oraz Kamery IP, dzień/noc, hermetycznej, zewnętrznej, WiFi wraz z oprogramowaniem - 1 kpl. • Gabloty wystawiennicze z podstawami - 14 kpl. • Ubrania i akcesoria szachowe w formie 32 peleryn koloru białego (16szt.) i czarnego (16szt.), dostosowanych zarówno dla dzieci i dorosłych. Peleryny w sposób wyraźny powinny obrazować każdą z 16 figur szachowych (8 pionków, króla, hetmana, dwie wieże, dwa gońce i dwa skoczki) każdej z drużyn. Dodatkowo akcesoria z tworzywa sztucznego do zakładania na głowę w formie korony króla, hetmana, skoczka, wieży, gońca) - 1 kpl. • Zestaw stolik + dwie ławki - 2 kpl. • Stojak na rowery - 1 szt. • Ławka z oparciem - 10 szt. • Zestaw stolik do szachów + siedzenia - 2 kpl. • Kosz na śmieci - 12 szt. • Drewniana tablica informacyjna - 1 szt. • Drewniane tabliczki przy drzewach i krzewach - 17 szt. Termin wykonania – 30.10.2018r. Park przy Placu Kościuszki – aranżacja tego miejsca obejmuje: 1. Demontaż istniejącego oświetlenia, montaż nowych lamp oświetleniowych LED 16 szt. o mocy 80W każda w kolorze żółtym ciepłym na słupach stalowych. Zasilanie z istniejącego słupa oświetlenia ulicznego. Klosze w kształcie kuli z kołnierzem na jednoramiennym wysięgniku aluminiowym anodowanym na kolor czarny. Rozmieszczenie i typ lamp zostały pokazane na załączniku graficznym. 2. Przebudowę fontanny – demontaż istniejącej, nieszczelnej fontanny, montaż nowej wraz z dostosowaniem instalacji zasilającej wodociągowej. Fontanna w nowoczesnej formie kuli. Kula wykonana z polerowanego granitu o średnicy co najmniej 100cm, umieszczona w misie kwadratowej o wymiarach co najmniej 250 cm x 250 cm wykonanej z granitu polerowanego o wysokości ścianki min. 70 cm. 3. Zakup wraz z montażem następujących elementów małej architektury: • Ławka z oparciem - 2 szt. • Kosz na śmieci - 2 szt. • Stojak metalowy na rowery - 1 szt. Termin wykonania – 30.10.2018r. Budowa strefy aktywnego wypoczynku w miejscowości Ostrołęka – zakres zamówienia obejmuje zakup wraz z montażem następujących elementów: • Stojak metalowy na rowery 1 szt. • Zestaw stolik + dwie ławeczki 1 kpl. • Ławka z oparciem 2 szt. • Kosz na śmieci 3 szt. • Podwójne urządzenie motyl i steper na pylonie 1 kpl. • Podwójne urządzenie do ćwiczeń mięśni klatki piersiowej i rowerek na pylonie - 1 kpl. • Podwójne urządzenie narciarz zjazdowy i biegacz na pylonie 1 kpl. • Podwójne urządzenie ławka do ćwiczeń mięśni ud i narciarz biegowy na pylonie - 1 kpl. Urządzenie do ćwiczeń klatki piersiowej dostosowane dla osób niepełnosprawnych, poprzez zastosowanie siedziska składanego. Termin wykonania – 30.10.2018r. Budowa strefy aktywnego wypoczynku w miejscowości Eligiów – zakres zamówienia obejmuje zakup wraz z montażem następujących elementów: • Stojak metalowy na rowery 1 szt. • Zestaw stolik + dwie ławeczki 1 kpl. • Ławka z oparciem bez podłokietników 2 szt. • Kosz na śmieci 3 szt. • Podwójne urządzenie motyl i steper na pylonie 1 kpl. • Podwójne urządzenie do ćwiczeń mięśni klatki piersiowej i rowerek na pylonie 1 kpl. • Podwójne urządzenie narciarz zjazdowy i biegacz na pylonie 1 kpl. • Podwójne urządzenie ławka do ćwiczeń mięśni ud i narciarz biegowy na pylonie 1 kpl. Urządzenie do ćwiczeń klatki piersiowej dostosowane dla osób niepełnosprawnych, poprzez zastosowanie siedziska składanego. Termin wykonania – 30.10.2018r. Część 2 zamówienia – realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania obejmującego budowę budynku strzelnicy sportowej wraz z torem aktywności fizycznej w msc. Sulmierzyce zgodnie z wymaganiami określonymi w Programie funkcjonalno – użytkowym (dalej PFU) stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Strzelnica sportowa – zakres zamówienia obejmuje: 1. Budowę sześciostanowiskowego budynku strzelnicy ze stałą linią ognia 100m oraz zmienną linią ognia w zakresie 25-100m umożliwiającą strzelanie z każdego rodzaju broni. Jedno stanowisko strzelnicze winno zostać dostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek składał się będzie z części strzelnicy i części gospodarczo-garażowej dla potrzeb Gminy Sulmierzyce. Obie części będą posiadały odrębne niezależne liczniki zużycia wody i prądu. Obiekt dostosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo poprzez wyprofilowanie wejścia do budynku o pochyle do 6%, brak progów wewnętrznych oraz zastosowanie w jednym stanowisku strzelniczym uchwytów zabezpieczających wózek inwalidzki po oddaniu strzału. W części strzelnicy poza 6 torami strzelania będą pomieszczenia: magazynku broni i tarcz, wydawania broni, oczekiwania, obsługi, pomieszczenia biurowe oraz komunikacja i węzeł sanitarny z WC męskim, damskim oraz dla osób niepełnosprawnych. Proponowane rozmieszczenie pomieszczeń przedstawiono na załączniku graficznym. Przewidywana powierzchnia zabudowy budynku powyżej 2 tys m2, przewidywana kubatura budynku powyżej 8 tys m3. Szczegółowe wymagania dot. budynku zawarte zostały w Programie funkcjonalno – użytkowym. Do budynku winny zostać doprowadzone instalacje zasilające w szczególności instalacja elektryczna, instalacja gazowa (wraz z montażem zbiornika na gaz płynny o pojemności min. 2,7 m3 na płycie fundamentowej żelbetowej), instalacja wodociągowa (wymagane dwa odrębne zestawy wodomierzowe), instalacja kanalizacyjna odbiorcza do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej. Nowo powstały budynek winien zostać wyposażony w instalacje wewnętrzne w szczególności instalację elektryczną, instalację wentylacyjną nawiewno-wywiewną z rekuperacją, instalację wodociągowo-kanalizacyjną w pomieszczeniach sanitarnych i garażowym oraz instalację ogrzewania. 2. Budowę miejsca parkingowego i utwardzenia o łącznej powierzchni 3751,70 m2 zgodnie z załącznikiem graficznym do PFU. Przewidziano 60 miejsc postojowych, w tym 2 dla osób niepełnosprawnych. Wokół utwardzenia obrzeża chodnikowe betonowe na fundamencie z betonu. 3. Nasadzenia drzew, krzewów i roślin żywicielskich takich jak: klon (5 szt.), dąb szypułkowy (4 szt.), grab pospolity (4 szt.). Wymagana wysokość wszystkich nasadzeń drzewiastych co najmniej 3,0m. 4. Budowa oświetlenia terenu – lampy oświetleniowe LED 8 szt. o mocy 80W każda w kolorze żółtym ciepłym na słupach stalowych. Zasilanie z istniejącego słupa oświetlenia ulicznego. Klosze w kształcie kuli z kołnierzem na jednoramiennym wysięgniku aluminiowym anodowanym na kolor czarny. Rozmieszczenie lamp zostało pokazane na załączniku graficznym. 5. Budowę toru aktywności fizycznej – tor przeszkód utworzony jako ciąg elementów małej architektury. W całości tor będzie dostosowany dla wszystkich grup wiekowych. Dla dorosłych turystów i mieszkańców tor składać się winien z następujących przeszkód: • drabina linowa - 1 kpl. • podwójna belka - 1 kpl. • gumy na wysokości 0,55 m - 1 kpl. • płotek - 1 kpl. • dół głębokości 2m - 1 kpl. • poziome belki - 1 kpl. • pochyła ściana - 1 kpl. • równoważnia - 1 kpl. • cztery belki - 1 kpl. • ściana zaporowa - 1 kpl. • drabina - 1 kpl. • stół irlandzki - 1 kpl. • ściana zaporowa - 1 kpl. • belka równowagi - 1 kpl. • szykana - 1 kpl. Natomiast dla dzieci należy przewidzieć zestaw rozbudowanych lin, drabinek i linowych ścianek wspinaczkowych, wykończonych fantazyjną ścianką wspinaczkową. Tor aktywności dostosowany dla osób z niepełnosprawnościami stopnia lekkiego. 5. Zakup wraz z montażem wyposażenia strzelnicy określonego w Programie funkcjonalno – użytkowym. 6. Zakup wraz z montażem elementów małej architektury: • Gablota wystawiennicza z podstawą 1 kpl. • Stojak metalowy na rowery 1 szt. • Zestaw stolik + dwie ławeczki 5 kpl. • Kosz na śmieci 5 szt. • Donice kwiatowe 4 szt. • Altana 1 szt. Termin wykonania – 30.09.2019r. Część 3 zamówienia – realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania obejmującego aranżację okolic zbiornika wodnego w msc. Dygudaj oraz adaptację obiektu tzw. „Leśniczówki” zgodnie z wymaganiami określonymi w Programie funkcjonalno – użytkowym (dalej PFU) stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Zbiornik w miejscowości Dygudaj – aranżacja tego miejsca obejmuje: 1. Utwardzenie grobli (zgodnie z załącznikiem graficznym) kostką betonową grubości 8 cm o szerokości 2,0m. Wokół utwardzenia obrzeża chodnikowe betonowe na fundamencie z betonu. Utwardzenie dostosowane dla osób niepełnosprawnych poprzez dostosowanie szerokości i nawierzchni dla potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim. 2. Budowę przybrzeżnego punktu obserwacyjnego – miejsce z ławką z drewnianym siedziskiem na konstrukcji stalowej umożliwiające oglądanie lustra wody i roślinności z bliska. 3. Ukształtowanie struktury roślinności zielonej w zbiorniku wodnym – nasadzenie roślin bagiennych: pałka wodna (200 szt.), trzcina pospolita (250 szt.), grążel żółty (400 szt.), grzybienie białe (400 szt.), oczeret jeziorny (200 szt.), moczarka kanadyjska (400 szt.), pływacz zwyczajny (400 szt.). 4. Zagospodarowanie terenu - utwardzenie terenu przy zbiorniku w części kostką betonową grubości 8 cm w kolorze jasnym szarym o szerokości 4,0 m, wokół utwardzenia obrzeża chodnikowe betonowe na fundamencie z betonu, budowa 8 miejsc postojowych dla samochodów osobowych, 1 miejsca postojowego dla autobusu oraz 2 miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych, montaż dwóch szlabanów długości 5,0m każdy w celu ograniczenia ruchu pojazdów mechanicznych. W części prowadzącej do budynku tzw. „leśniczówki” i dębu szypułkowego utwardzenie o szerokości min. 2,0m i długości ok. 160,0m kruszywem naturalnym granulowanym o stępionych krawędziach i narożach stabilizowanym mechanicznie. Utwardzenie w całości dostosowane dla osób niepełnosprawnych poprzez dostosowanie szerokości i nawierzchni dla potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim. 5. Przebudowę drogi bitumicznej długości ok. 320 mb o szerokości 5,0 m z poboczami z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o szerokości 0,5m prowadząca do miejsc postojowych. 6. Budowę oświetlenia zbiornika wodnego – lampy oświetleniowe LED 8 szt. o mocy 80W każda w kolorze żółtym ciepłym na słupach stalowych. Zasilanie z istniejącego słupa oświetlenia ulicznego. Klosze w kształcie kuli z kołnierzem na jednoramiennym wysięgniku aluminiowym anodowanym na kolor czarny. Rozmieszczenie lamp zostało pokazane na załączniku graficznym. 7. Zakup wraz z montażem następujących elementów małej architektury: • Stojak metalowy na rowery 1 szt. • Zestaw stolik + dwie ławeczki 2 kpl. • Ławka z oparciem 2 szt. • Ławka bez oparcia 5 szt. • Kosz na śmieci 9 szt. Termin wykonania – 30.04.2019r. Adaptacja obiektu tzw. „Leśniczówki” - zakres zamówienia obejmuje: 1. Adaptację budynku tzw. "Leśniczówki" na cele turystyczne poprzez wygospodarowanie w kondygnacji piwnicy i parteru pomieszczeń ekspozycyjnych, sal konferencyjnych, magazynów, pomieszczeń technicznych oraz zaplecza sanitarnego. Budynek winien zostać poddany termomodernizacji wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej z tynku glinianego na ruszcie drewnianym, wymianie pokrycia dachowego na gont drewniany, wymianie stolarki okiennej oraz drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej wraz z ich poszerzeniem. Wewnątrz obiekt wymaga wymiany podłóg w kondygnacji parteru, tynkowania i malowania ścian w piwnicy i na parterze, przebudowania węzła sanitarnego wraz z nową armaturą. Nie przewiduje się wymiany całej instalacji elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej, a jedynie wykonanie prac modernizacyjnych, naprawczych. Należy wydzielić klatkę schodową wewnętrzną ścianami i drzwiami przeciwpożarowymi. Kondygnacja poddasza będzie stanowiła poddasze nieużytkowe, w związku z czym nie planuje się wykonania tam żadnych prac. Budynek winien zostać dostosowany dla osób niepełnosprawnych poprzez montaż platformy schodowej, brak progów wewnętrznych, przebudowę pomieszczenia sanitarnego oraz poszerzenie otworów drzwiowych na co najmniej 0,9m. Do kondygnacji piwnicy winna zostać wyprofilowana pochylnia nie przekraczająca 6% spadku. Szczegółowe wymagania dot. budynku zawarte zostały w Programie funkcjonalno – użytkowym. 2. Zakup wraz z montażem wyposażenia budynku określonego w Programie funkcjonalno – użytkowym. 3. Wykonanie impregnacji konstrukcji istniejącej wiaty przeciwko rozwojowi grzybów i pleśni oraz pochłanianiu wilgoci, a następnie zabezpieczenia jej lakierem transparentnym przeciwko szkodliwemu działaniu promieni UV. Wymiana pokrycia dachowego wiaty na gont drewniany podwójnie układany na pełnym deskowaniu impregnowany oraz wymiana oświetlenia zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz wiaty - montaż nowych opraw LED 3szt. o mocy 40W każda. 4. Ukształtowanie struktury roślinności zielonej leśnej tj. nasadzenia roślin leśnych - czarny bez (4szt.), tawlina jarzębolistna (20szt.), jarzębina (4szt.), berberys (21szt.), jagoda leśna (40szt.), borówka brusznica (55szt.), siódmaczek leśny (100szt.). Wymagana wysokość nasadzeń krzewiastych (jarzębina, bez czarny) co najmniej 0,9m. 5. Utwardzenie ścieżek leśnych o długości ok. 235,0m i powierzchni ok. 375,00m2 w formie nieregularnych alejek w zakresie pokazanym na załączniku graficznym, nawierzchnia z kamienia naturalnego gładkiego (kamienie płaskie, grubości min. 6-7cm), układane techniką „na styk” bez podbudowy, bez obrzeży. Nawierzchnia dostosowana dla osób niepełnosprawnych poprzez zastosowanie szerokości co najmniej 1,5m oraz spadków nie większych niż 6%. 6. Budowa platformy widokowej drewnianej dębowej dwupoziomowej o wysokości ok. 6,0 m, z podestem ok. 4,0 x 4,0m mieszczącym ok. 10-15 osób, z zadaszeniem drewnianym, na czterech nogach przytwierdzonych za pomocą kotew regulowanych do żelbetowych stóp fundamentowych. Poziom niższy na wysokości 80 cm dostosowany do spadku terenu, poziom wyższy na wysokości 350 cm. Lokalizacja oznaczona na załączniku graficznym. Platforma dostosowana dla osób niepełnosprawnych poprzez zastosowanie niższego poziomu, który umożliwia wjazd osobie poruszającej się na wózku inwalidzkim. 7. Budowa wioski kuźniczej składającej się z szałasu, stosu drewna, drewnianej szopy na drewno, skorup naczyń, mielerza, dymarki trwałej, dymarki z gliny, płotu drewnianego, uli drewnianych drążonych w pniu. Dostęp do wioski kuźniczej dostosowany dla osób niepełnosprawnych poprzez utwardzenie pomiędzy poszczególnymi elementami o szerokości co najmniej 1,5m i nawierzchni z kamienia naturalnego gładkiego. 8. Budowa Parku linowego z wykorzystaniem istniejących drzew. Przeszkody zawieszone zostaną na bezpiecznej dla dzieci wysokości. Park linowy składający się z następujących elementów: • kładki linowej - 1 kpl. • zjazdu tyrolskiego, - 1 kpl. • platformy, - 1 kpl. • mostu linowego, - 1 kpl. • zygzaka trójkątnego, - 1 kpl. • palików, - 1 kpl. Park linowy dostosowany dla osób z niepełnosprawnościami w stopniu lekkim. 8. Uporządkowanie terenu wokół dębu szypułkowego (części pomnika przyrody) - wykonanie prac porządkowych i pielęgnacyjnych, polegających na wycince posuszu i wywrotów, ukształtowaniu zielni niskiej celem odsłonięcia dębu szypułkowego będącego elementem pomnika przyrody. Miejsce winno zostać dostosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim poprzez doprowadzenie ścieżki utwardzonej o szerokości co najmniej 1,5m. 9. Zakup wraz z montażem następujących elementów małej architektury: • Stojak metalowy na rowery 1 szt. • Zestaw stolik + dwie ławeczki 1 szt. • Ławka z oparciem 3 szt. • Ławka bez oparcia 3 szt. • Kosz na śmieci 6 szt. • Kocioł turystyczny 1 szt. • Ławka bez oparcia 1 szt. Termin wykonania – 30.09.2019r. Informacje wspólne dla wszystkich Części zamówienia: Zamawiający wymaga od Wykonawcy uwzględnienia na etapie opracowywania projektów stosowania wytycznych wynikających w szczególności z poniższych publikacji: • Realizacja zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami - Poradnik dla realizatorów projektów i instytucji systemu wdrażania funduszy europejskich 2014-2020 . • Wytyczne w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 – Minister Infrastruktury i Rozwoju – maj 2015. • Przepisy prawa budowlanego - Art. 5 1. Obiekt budowlany wraz ze związanymi z nim urządzeniami budowlanymi należy, biorąc pod uwagę przewidywany okres użytkowania, projektować i budować w sposób określony w przepisach, w tym techniczno-budowlanych, oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, zapewniając: 4) niezbędne warunki do korzystania z obiektów użyteczności publicznej i mieszkaniowego budownictwa wielorodzinnego przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich; Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest: • ogrodzić plac budowy, • oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze), • powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich o prowadzonych robotach, Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać wszystkie prace, które należy zrealizować w formule „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, przy dołożeniu należytej staranności, by przedmiot, którego zakres został określony w programie funkcjonalno-użytkowym oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia, osiągnął gotowość do użytkowania. Ryczałtowe wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie przedmiotu zamówienia określonego powyżej (w tym również wykonanie robót budowlanych nie ujętych w programie funkcjonalno-użytkowym, a niezbędnych do wykonania za względu na wiedzę techniczną), jak również wszelkich robót i czynności limitujących odbiór końcowy przedmiotu zamówienia niezależnie od tego, czy były one przewidziane przez Wykonawcę na dzień złożenia oferty. Wynagrodzenie to obejmuje również zorganizowanie we własnym zakresie poboru mediów oraz ponoszenie kosztów ich zużycia w okresie realizacji zamówienia. Prace wymagane przez Zamawiającego, a nieobjęte PFU: 1) Opracowanie audytu energetycznego budynku (dotyczy budynku strzelnicy i tzw. „Leśniczówki”), 2) Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku (dotyczy budynku strzelnicy i tzw. „Leśniczówki”), 3) Wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynku (dotyczy budynku strzelnicy i tzw. „Leśniczówki”), 4) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji, 5) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim z podziałem na branże (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej: a) pozwolenie na użytkowanie/zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu (jeżeli jest wymagane na podstawie obowiązujących przepisów prawa), b) oryginał/kserokopię dziennika budowy (jeżeli jest wymagany na podstawie obowiązujących przepisów prawa), c) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej, d) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy (jeżeli jest wymagane na podstawie obowiązujących przepisów prawa): • o wykonaniu robót zgodnie z projektem budowlanym, ostateczną decyzją Pozwolenia na budowę oraz ustawą Prawo budowlane, • o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku Terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, budynków i/lub lokali, • o odpowiednim zagospodarowaniu Terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego obiektu. e) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, f) oryginał/kopię projektu budowlanego powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Budowy/Kierowników Robót (jeżeli jest wymagany na podstawie obowiązujących przepisów prawa), g) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian, h) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych (jeżeli są wymagane na podstawie obowiązujących przepisów prawa), i) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD, j) „Instrukcję użytkowania i eksploatacji obiektu” wraz z wykazem wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych (dotyczy budynku strzelnicy i tzw. „Leśniczówki”), k) wszelkie instrukcje obsługi oraz DTR urządzeń (w języku polskim), wraz z potwierdzeniem wykonania szkoleń w zakresie obsługi tych urządzeń. Uwaga: Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wart. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu dla Części 1, Części 2 oraz Części 3 zamówienia został zawarty w Rozdziale V SIWZ, na który składają się następujące dokumenty: 1) Program funkcjonalno - użytkowy 2) Projekt budowlano – wykonawczy przebudowy istniejącego pasa drogowego drogi powiatowej nr 35096E na odcinku Sulmierzyce – Chorzenice w zakresie budowy ścieżki rowerowej jednokierunkowej wraz z przykryciem przydrożnego rowu i budową studni betonowych (branża drogowa oraz sanitarna) 3) Operat wodnoprawny 4) STWiOR dla wykonawczy przebudowy istniejącego pasa drogowego drogi powiatowej nr 35096E na odcinku Sulmierzyce – Chorzenice w zakresie budowy ścieżki rowerowej jednokierunkowej wraz z przykryciem przydrożnego rowu i budową studni betonowych (branża drogowa oraz sanitarna) 5) Projekt docelowej organizacji ruchu 3.2) Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby wszystkie czynności składające się na bezpośrednie wykonanie Robót lub usług i związane wykonaniem tych Robót lub usług dla, których jest konieczna obecność osoby je wykonującej na Terenie budowy opisane objęte opisem przedmiotu zamówienia były wykonywane w oparciu o osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 108 ze zm.). Osoby wymienione w zdaniu pierwszym nie mogą wykonywać żadnych czynności na Terenie budowy bez zatrudnienia na umowę o pracę u Wykonawcy, Podwykonawców Robót lub usług. Wymaganie nie dotyczy Projektantów, Geodety, Kierownika budowy oraz Kierowników Robót branżowych. Szczegółowe wymagania dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte zostały w Rozdziale IV SIWZ – Wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9. Wymagania dotyczące wadium 9.1. Oferta składana na wykonanie Części 1 zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). Oferta składana na wykonanie Części 2 zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). Oferta składana na wykonanie Części 3 zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 9.2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 110). 9.3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. 9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Kleszczów Oddział w Sulmierzycach. Nr rachunku: 27 8978 0008 0030 1846 2000 0140 z dopiskiem: Wadium – Walory Krainy Wielkiego Łuku Warty podstawą rozwoju turystyki kulturowej i aktywnej w gminie Sulmierzyce część …… zamówienia 9.5. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 9.6. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 9.7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 9.8. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 9.9. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt. 9.8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9.12. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9.15. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona w oparciu o art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp. 9.16. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć: 1) Formularz ofertowy, 2) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać upoważnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy, inne. Jeżeli dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym można uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570) wykonawca podaje tylko adres URL i jeżeli potrzeba kod do pobrania dokumentu. Wykonawcy z Polski nie muszą podawać tych informacji. W/w dokumenty można złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca załącza do oferty w formie pisemnej. Z dokumentów załączonych do oferty np. zobowiązania, o którym mowa powyżej musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, bez uprzedniego wezwania przez zamawiającego, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty lub oferty częściowe. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach