Kujawsko-Pomorki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg
- Adres: 85-071 Bydgoszcz, ul. Aleje Mickiewicza 15
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3252702 , fax. 052 3252709
- Data zamieszczenia: 2016-06-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Aleje Mickiewicza 15 15
85-071 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3252702, fax. 052 3252709
REGON: 01581798500136 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-bydgoszcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WAG.261.1.4.2016 dostawa urządzeń wielofunkcyjnych (wraz z serwisem) dla potrzeb K-P OW NFZ w Bydgoszczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa 34 urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka, faks, skaner, kopiarka) z podziałem na cztery jednorodne grupy. Montaż i uruchomienie w terminie 30 dni od podpisania umowy. Szkolenie dla 20 pracowników Zamawiającego (w grupach po 5 osób). Usługi konserwacji w okresie gwarancji. Gwarancja 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302320004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 7 000,00 złotych, słownie złotych: siedem tysięcy 00/100
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas reakcji -przyjazd sewisu na zgłoszenie awarii
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-bydgoszcz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną