Przetargi.pl
W10/ZP/06/10

Politechnika Wrocławska Wydział Mechaniczny ogłasza przetarg

  • Adres: 50-371 Wrocław, ul. Łukaszewicza 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3204248 , fax. 071 3204202
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska Wydział Mechaniczny
    ul. Łukaszewicza 5 5
    50-371 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3204248, fax. 071 3204202
  • Adres strony internetowej zamawiającego: Http://www.pwr.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    W10/ZP/06/10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa skaterometru badań powierzchni dla Z-5/I-24
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 386360000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 uPzp; 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 uPzp. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt A tabeli. W powyższym przypadku Wykonawca dołączy do oferty pisemne zobowiązanie podmiotu(-ów) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą złożyć nw dokumenty i oświadczenia: Lp. BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA DOKUMENTY LUB OŚWIADCZENIA A 1. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 uPzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 uPzp. WARUNEK UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU DOKUMENTY LUB OŚWIADCZENIA POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKU 1. Oświadczenia z art. 22 uPzp - Załącznik nr 2 do SIWZ. B POSIADANIE WIEDZY I DOŚWIADCZENIA wykazanie się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert należytym wykonaniem co najmniej dwóch dostaw sprzętu o podobnym charakterze jak w specyfikacji technicznej o minimalnej wartości łącznej odpowiadającej wielkości oferowanej dostawy. 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców 3. Dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.pwr.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną