Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Śremie ogłasza przetarg
- Adres: 63100 Śrem, Plac Straży Pożarnej
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 2220720, 61 8984962 , fax. 618 984 962
- Data zamieszczenia: 2017-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Śremie
Plac Straży Pożarnej 1
63100 Śrem, woj. wielkopolskie
tel. 61 2220720, 61 8984962, fax. 618 984 962
REGON: 63127364300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
VII etap budowy strażnicy dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Śremie przy ul. Grunwaldzkiej, dz. nr 2291, 2293 i 2294/2. – instalacje elektryczne słaboprądowe, silnoprądowe wraz z budową systemu łączności radiowej - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „VII etap budowy strażnicy dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Śremie przy ul. Grunwaldzkiej, dz. nr 2291, 2293 i 2294/2. – instalacje elektryczne słaboprądowe, silnoprądowe wraz z bodową systemu łączności radiowej” Kody CPV 45312200-9 45314000-1 45312100-8 45312000-7 45314000-1 45312000-7 45314000-1 45216000-4 45311000-0 48000000-8 48800000-6 Szczegółowy przedmiot zamówienia określa: załącznik nr 6 do siwz - Przedmiar robót załącznik nr 7 do siwz – projekty, rysunki załącznik nr 8 do siwz – specyfikacja techniczna załącznik nr 9 do siwz – opis techniczny budowy systemu łączności radiowej Zakres zamówienia obejmuje : - instalacje elektryczne wraz z montażem opraw oświetleniowych - instalacje strukturalną - instalację systemu SWIN - instalacja systemu sygnalizacji pożaru SSP - instalacja radiowęzłów - instalacja domofonów - instalacja interkomu - instalacja systemu multimedialnego - instalacja sieci TV kablowej CATV - instalacja DWA - roboty budowlane w serwerowni - budowę systemu łączności radiowej w/w zakres dotyczy dwukondygnacyjnej części administracyjnej budynku KP PSP w Śremie Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji. Prace będące przedmiotem zamówienia będą wykonane z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, które powinny odpowiadać co do jakości wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. 2014 rok poz. 883 z późn. zm.). Wykonawca dostarczy zamawiającemu materiały i urządzenia zalecane przez projektanta w dokumentacji technicznej lub równoważne. Pod pojęciem równoważne uważa się materiały i urządzenia, które posiadają takie same lub lepsze parametry jak materiały i urządzenia zalecane przez projektanta w zakresie wymagań: jakościowych, wydajnościowych, funkcjonalnych, eksploatacyjnych i niezawodnościowych. 7. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich cen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym zgodnie z art. 30 ust 4 ustawy Pzp Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazanie przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art.22 par.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502 z późn. zm.) – art.29 ust 3a ustawy Pzp Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę roboty branży elektrycznej i teletechnicznej Sposób dokumentowania zatrudnienia osób Zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; c) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania oświadczenia do wykonawcy lub podwykonawcy, iż zatrudnia na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia na każdym etapie przedmiotowego postępowania. Wykonawca lub podwykonawca z kolei ma obowiązek do przedstawienia w/w oświadczenia Zamawiającemu, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 8 a) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego – załącznik numer 5 do SIWZ Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 8 a) czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Wymiana armatury c.o. w budynku Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego przy ul. Wojska Polskiego 2a we Wrześni”
Dodano: 2024-07-08 - Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego na terenie Zespół Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej i Bursy Szkolnej nr 2
Dodano: 2024-06-18 - Wymiana pionów instalacyjnych centralnego ogrzewania i wymiana instalacji wod-kan
Dodano: 2024-06-17 - Modernizacja leśniczówek: Gołaszewo, Laskowo, Antoniewo, Żelice – wymiana kotła c.o. - II postępowanie
Dodano: 2023-12-06 - Modernizacja leśniczówek: Gołaszewo, Laskowo, Antoniewo, Żelice – wymiana kotła c.o. - II postępowanie
Dodano: 2023-11-02 - Modernizacja leśniczówek: Gołaszewo, Laskowo, Antoniewo, Żelice – wymiana kotła c.o.
Dodano: 2023-10-18 - Roboty remontowo-budowlane w Obiekcie Socjalnym w Sianożętach ul. Ku Morzu 3, Ustronie Morskie.
Dodano: 2023-10-04 - Modernizacja i rozbudowa instalacji oświetlenia podstawowego oraz wymiana pionów kanalizacji deszczowej w budynku Collegium Altum UEP
Dodano: 2023-06-29 - Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej w Ostrzeszowie
Dodano: 2023-02-06 - „Odnawialne źródła energii na budynkach użyteczności publicznej w gminie Kraszewice oraz montaż instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w Publicznym Przedszkole w Kraszewicach”
Dodano: 2023-01-27