Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wąbrzeźnie ogłasza przetarg
- Adres: 87-200 Wąbrzeźno, ul. Matejki 11
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-56 6890900 , fax. 0-56 6890903
- Data zamieszczenia: 2009-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wąbrzeźnie
ul. Matejki 11 11
87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-56 6890900, fax. 0-56 6890903
REGON: 00091546100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
V etap budowy strażnicy PSP ul. Kętrzyńskiego- wykonanie konstrukcji dachowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie konstrukcji dachowej na budynku strażnicy i wykonanie przyłaczy wod can - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161218
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł ). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 148 ust. 1 pkt. 1 - 5 ustawy pzp. 3. Wadium wnoszone w p
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Przygotują ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Udzielą terminu płatności na minimum 30 dni od wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia lub jego części. 5. Wykonali ciągu ostatnich trzech lat, co najmniej dwa zamówienia o podobnej wielkości i charakterze (dachy wielkopowierzchniowy o konstrukcji drewnianej w tym przynajmniej jeden wykonany w technologii drewna klejonego) oraz wartości nie mniejszej niż proponowana w ofercie 6. Udzielą minimum: 5 lat gwarancji. 7. Zrealizują zamówienie w terminie określonym w rozdziale V pkt. 1 SIWZ. 8. Kierownik budowy i kierownicy poszczególnych branż winni być członkami Izby Inżynierów Budownictwa. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców z podaniem zakresu prac proponowanych do zlecenia nie przekraczających 25% wartości zamówienia, 10. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wskazanych w siwz w rozdziale VII.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, następujące dokumenty: 1. oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. oświadczenie potwierdzające, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. wykaz minimum 2 wykonanych w okresie ostatnich trzech lat roboty budowlanej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w odniesieniu do ceny ofertowej, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (referencje lub protokóły odbioru), że roboty te zostały wykonane należycie. (wartość min.-wartość złożonej oferty każda) 5. wykaz prac w przypadku zlecenia ich podwykonawcom, w przypadku gdy wykonawca zamierza wykonać całość zamówienia własnymi siłami należy taką informację załączyć do oferty, 6. harmonogramu robót. 7. zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika budowy oraz kierowników branżowych. 8. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3, 6 i 7 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kppspwabrzezno.binp.info
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż pomp ciepła typu powietrze woda do budynków Komendy Miejskiej PSP w Bydgoszczy. Budynek przy ul. Dąbrowskiego 4 pompa do podgrzewania cwu, budynek w Białych Błotach przy ul. Łochowskiej 69 pompa do co i cwu.
Dodano: 2016-03-03 - BUDOWA REMIZY STRAŻACKIEJ W GRÓDKU - II ETAP
Dodano: 2015-07-24 - Budowa remizy strażackiej OSP Gościeradz
Dodano: 2015-07-23 - Rozbudowa i modernizacja Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 1 w Bydgoszczy przy ul. Pomorskiej 16 - 18, podległej Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy. Prace budowlane w budynku głównym
Dodano: 2015-05-13 - Budowa remizy OSP Piotrkowice
Dodano: 2015-02-09 - Wymiana pokrycia dachu w budynku głównym zespołu budynków Straży Pożarnej mieszczących się w Bydgoszczy przy ulicy Pomorskiej 16 - 18
Dodano: 2014-05-30 - Rozbudowa istniejących obiektów Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 1 położonej w Bydgoszczy przy ul. Pomorskiej 16-18, budowa budynku garażowego z myjnią
Dodano: 2014-03-24 - Rozbudowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 1 w Bydgoszczy przy ulicy Pomorskiej nr 16 - roboty budowlane, montaż bram garażowych
Dodano: 2013-10-30 - Budowa Strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wąbrzeźnie etap XI
Dodano: 2013-10-17 - Rozbudowa Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 1 w Bydgoszczy przy ulicy Pomorskiej 16 - wykonanie wentylacji mechanicznej
Dodano: 2013-10-08