Przetargi.pl
Używane pojemniki na odpady komunalne: typ SM-240

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Krótka 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7547611 , fax. 044 7547611
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie
    ul. Krótka 1 1
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 044 7547611, fax. 044 7547611
    REGON: 59002807900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.opoczno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Używane pojemniki na odpady komunalne: typ SM-240
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa p.n.: Używane pojemniki na odpady komunalne: typ SM-240, Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6 Pojemniki i kosze na odpady i śmieci. 2. Przedmiot dostawy stanowią używane pojemniki na odpady komunalne na kółkach z tworzyw sztucznych: typ SM- 240 o pojemności 240 litrów. Zamawiający wyklucza dostawę uszkodzonych pojemników. Za uszkodzenia uważa się pęknięcia- także pęknięcia sklejone, znaczne otarcia oraz inne znaczne uszkodzenia zmniejszające istotnie trwałość pojemnika oraz jego estetykę. Pojemniki winny być wyposażone w klapę zamykającą pojemnik oraz kółka do przemieszczania pojemnika. Zamawiający wymaga, aby pojemniki przygotowane do wydania Zamawiającemu były kompletne, tj. miały zamontowane klapy zamykające oraz kółka. 3. Zakres zamówienia: 500 sztuk pojemników,. 4. Miejsce wykonania zamówienia: dostawy będą realizowane w siedzibie Zakładu Usług Komunalnych P.G.K. Sp. z o.o. w Opocznie, na ul. Targowej 9, 26-300 Opoczno. Dostawa ma być zrealizowana na wskazane miejsce w zakresie i na koszt Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284806
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający następujące warunki: 1. spełniają warunki wskazane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia- ocena wg oświadczenia wykonawcy i informacji z właściwego rejestru,, 1.2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- ocena wg oświadczenia wykonawcy, 1.3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- ocena wg oświadczenia wykonawcy, 1.4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , stosownie do art. 24 ustawy- ocena wg oświadczenia wykonawcy oraz złożonych dokumentów, 2. spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia- ocena wg oświadczenia wykonawcy oraz złożonych dokumentów, 3. złożą oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego, 4. akceptują postanowienia umowy, wzór w załączniku Sposób oceny Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcom na podstawie wymaganych dokumentów, złożonych przez oferenta, wg formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony Formularz Oferty,(wzór: załącznik nr 1 do SIWZ), 2. oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór -załącznik nr 2 do SIWZ), 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z odpisu lub zaświadczenia winno wynikać, kto jest uprawniony do reprezentacji oferenta- w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz wskazać sposób reprezentacji. 4. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r. Nr 87, poz. 605). 5. Pełnomocnictwo, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkopoczno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach