Przetargi.pl
użytkowanych przez Izbę Celną w Katowicach oraz na terenach przyległych do budynków będących w trwałym zarządzie Dyrektora Izby.

Izba Celna w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-136 Katowice, ul. Słoneczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3587169 , fax. 32 3587204
  • Data zamieszczenia: 2016-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Katowicach
    ul. Słoneczna 34
    40-136 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3587169, fax. 32 3587204
    REGON: 27050308000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    użytkowanych przez Izbę Celną w Katowicach oraz na terenach przyległych do budynków będących w trwałym zarządzie Dyrektora Izby.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) sprzątanie wszystkich pomieszczeń (powierzchni wewnętrznej) w budynkach będących w trwałym zarządzie Dyrektora Izby Celnej w Katowicach oraz najmowanych przez Izbę Celną w Katowicach, 2) sprzątanie terenów (powierzchni zewnętrznej) wokół budynków będących w trwałym zarządzie Dyrektora Izby Celnej w Katowicach oraz przyległych do nich chodników. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji częściowej ze sprzątania powierzchni zewnętrznej. Usługę, będącą przedmiotem zamówienia, Wykonawca winien wykonywać zgodnie z określoną częstotliwością, w godzinach podanych przez Zamawiającego, od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i dni świątecznych, pod własnym nadzorem przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości i profesjonalnego sprzętu. Za zgodą Zamawiającego usługa mycia okien (w tym mycie okien techniką wysokościową), czyszczenie wykładzin dywanowych, czyszczenie, pastowanie, polerowanie wykładzin PCV, mechaniczne czyszczenie płytek podłogowych może być wykonywane w innych godzinach niż określone zostały dla poszczególnych jednostek, jak również w dni wolne. 2.Zakres usług sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości siedzib Zamawiającego: a) sprzątanie podstawowe wszystkich pomieszczeń, biurowych pięć razy w tygodniu, zaś pozostałe pomieszczenia zgodnie z określoną częstotliwością, w tym m.in.:  zamiatanie i zmywanie posadzek we wszystkich pomieszczeniach. W zakresie Izby Celnej w Katowicach, Urzędu Celnego w Katowicach i Urzędu Celnego w Bielsku Białej, zgodnie z zaleceniami producenta ( wg. Załącznika nr 8),  co najmniej dwa razy w czasie trwania umowy mechaniczne czyszczenie podłóg,  odkurzanie powierzchni dywanowych,  odkurzanie w siedzibie Izby Celnej w Katowicach oraz w siedzibie Urzędu Celnego w Katowicach wykładzin typu FLOTEX odkurzaczem wyposażonym w turboszczotkę,  usuwanie pajęczyn,  usuwanie kurzu / przecieranie na mokro mebli, parapetów, wszelkich urządzeń (za wyjątkiem sprzętu komputerowego) lamp biurowych, wieszaków, gablot, tablic, ławek, itp.,  mycie powierzchni pionowych (drzwi, luster, fasad szklanych itp.)  codzienne mycie środkami dezynfekującymi urządzeń sanitarnych oraz posadzek, w pomieszczeniach sanitarnych,  codzienne opróżnianie koszy ze śmieci oraz w miarę potrzeby koszy niszczarek,  codzienne opróżnianie pojemników na segregację odpadów – dotyczy budynku Izby Celnej w Katowicach, budynku Urzędu Celnego w Bielsku – Białej i Urzędu Celnego w Rybniku i siedzibie zamiejscowej IC w Cieszynie.  jeden raz w czasie trwania umowy chemiczne czyszczenie tapicerki meblowej,  codzienne opróżnianie koszy na śmieci na zewnątrz budynków: Izby Celnej w Katowicach, Urzędu Celnego w Bielsku Białej, Urzędu Celnego w Rybniku, Urzędu Celnego w Częstochowie i siedziby zamiejscowej IC w Cieszynie. b) sprzątanie terenu wokół budynków będących w trwałym zarządzie Dyrektora Izby Celnej w Katowicach oraz przyległych do nich chodników tj.: Izby Celnej w Katowicach, Urzędu Celnego w Bielsku-Białej, Urzędu Celnego w Rybniku, Urzędu Celnego w Częstochowie oraz w siedziby zamiejscowej IC w Cieszynie, zgodnie z określoną częstotliwością, c) sprzątanie po pracach remontowych lub w ich trakcie – każdorazowo Zamawiający poinformuje Wykonawcę (faksem, pocztą e-mail) w terminie co najmniej 2 dni przed planowanym remontem, d) jeden raz w kwartale mycie ścian malowanych emalią lub glazurowanych w pomieszczeniach sanitarnych, paneli ściennych i sufitowych, itp., e) dwa razy w czasie trwania umowy czyszczenie, pastowanie i froterowanie podłóg (pierwszy raz do końca kwietnia, drugi raz do końca listopada). W zakresie siedziby Izby Celnej w Katowicach, Urzędu Celnego w Katowicach oraz Urzędu Celnego w Bielsku Białej, zgodnie z zaleceniami producenta (wg. Załącznika nr 8), f) co najmniej jeden raz w czasie trwania umowy, za wyjątkiem siedziby Izby Celnej w Katowicach oraz Urzędu Celnego w Katowicach (nie więcej jednak niż dwa razy) chemiczne czyszczenie wykładzin dywanowych (konkretny termin do uzgodnienia z naczelnikiem / kierownikiem danej jednostki organizacyjnej), g) co najmniej jeden raz w czasie trwania umowy (nie więcej jednak niż dwa razy) chemiczne czyszczenie wykładzin dywanowych w Izbie Celnej w Katowicach oraz Urzędzie Celnym w Katowicach, zgodnie z zaleceniami producenta (wg. Załącznika nr 8), h) dwa razy w czasie trwania umowy: pierwszy raz w marcu / kwietniu, drugi raz w październiku / listopadzie, mycie okien, fasad szklanych, modułów szklanych, pow. zewnętrznej i wewnętrznej szybu windy podlegające pracom wysokościowym (konkretny termin do uzgodnienia z Zamawiającym), i) dwa razy w czasie trwania umowy mycie okien wraz z ościeżnicami, fasad szklanych, modułów szklanych, nie podlegającemu myciu wysokościowemu, w okresach: pierwszy raz w marcu / kwietniu, drugi raz w październiku / listopadzie, j) jeden raz w miesiącu chemiczne i mechaniczne czyszczenie posadzek w magazynach, k) w Izbie Celnej w Katowicach sprzątanie w ramach tzw. „serwisu dziennego”. Usługa winna być wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:30 do 14:30. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do:  trzymania na bieżąco czystości na korytarzach, w łazienkach, pomieszczeniach kuchennych,  uzupełniania pojemników materiałami toaletowymi (które zapewnia Zamawiający) tj. papierem toaletowym, ręcznikami papierowymi i mydłem,  sprzątania pomieszczeń o tzw.: ograniczonym dostępie (zakres i częstotliwość zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ),  niezwłocznego, interwencyjnego sprzątania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.  sprzątanie w ramach zgłoszonej reklamacji, tytułem niestarannego posprzątania dnia poprzedniego. l) w Izbie Celnej w Katowicach oraz w Urzędzie Celnym w Bielsku Białej i w Urzędzie Celnym w Rybniku i siedzibie zamiejscowej IC w Cieszynie gromadzenie odpadów odbywa się selektywnie (papier, plastik, szkło). 3. Zamawiający, do realizacji przedmiotu zamówienia, wymaga aby: 1) co najmniej dwie osoby, które będą wykonywały usługę sprzątania, posiadały poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” (dotyczy strefy bezpieczeństwa / ochronnej w tym pomieszczeń Kancelarii Tajnej w siedzibie Izby). 2) Wykonawca wyposażył każdą osobę wykonującą usługę sprzątania w środki, materiały oraz urządzenia niezbędne do wykonywania usługi, w tym osoby sprzątające w wózki z oprzyrządowaniem do mycia podłóg. 3) Wykonawca wyposażył każdą osobę wykonującą usługę sprzątania w identyfikator zawierający między innymi imię i nazwisko oraz nazwę Wykonawcy. Identyfikatory winne być noszone w widocznym miejscu przez osoby świadczące usługę przy wykonywaniu zadań. 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga aby w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca skierował do realizacji umowy w zakresie bieżącego, podstawowego sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitarnych i ciągów pieszych, pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy zarówno Wykonawcy jak i podwykonawców biorących udział w realizacji zamówienia. Przedmiotowy wymóg nie dotyczy czynności wykraczających poza czynności podstawowego, bieżącego sprzątania np.: mycie okien, fasad szklanych, modułów szklanych, szybu windy; czyszczenie, pastowanie i froterowanie podłóg; chemiczne czyszczenie wykładzin dywanowych; sprzątanie terenu wokół budynków. 5. Wymagania związane z realizacją zamówienia, dotyczące warunku zatrudnienia na podstawie umowy o prace przez Wykonawcę: 1) dla udokumentowania zatrudnienia Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu wymogu dotyczącego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wraz z imiennym wskazaniem osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę – przed podpisaniem umowy, 2) wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, musi być spełniony przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. W przypadku zmiany osób w trakcie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest zaktualizować wykaz i oświadczenie, o których mowa powyżej; 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo, w każdym etapie realizacji umowy, żądania przedłożenia do wglądu przez Wykonawcę dokumentów źródłowych (np. umowa o pracę), potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wskazanych przez Wykonawcę w oświadczeniu; 4) niespełnienie przedmiotowych wymagań skutkować będzie naliczaniem kar umownych w wysokości określonej we wzorze umowy – załączniku nr 6 do SIWZ. 6. Wykaz powierzchni do sprzątania, godziny oraz częstotliwość świadczenia usługi w poszczególnych jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej części SIWZ 7. Wszystkie środki czystości oraz materiały eksploatacyjne używane przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia muszą posiadać atest dopuszczający do użytkowania jak również aktualny termin ważności i muszą być stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. Na żądanie Zamawiającego, w każdym czasie trwania umowy, Wykonawca winien przedłożyć atesty stosowanych środków czystości. 8. Wszystkie w/wym. obowiązki Wykonawca będzie realizował w ramach ustalonego wynagrodzenia, wskazanego w ofercie. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia. 9. Zamawiający, w każdym obiekcie, udostępni Wykonawcy pomieszczenie socjalno-magazynowe, a tam gdzie nie jest to możliwe zaproponuje pomieszczenie do współużytkowania. 10. Zamawiający zastrzega sobie, w czasie trwania umowy, prawo zmniejszenia bądź zwiększenia metrażu powierzchni sprzątanej w ramach maksymalnej kwoty zobowiązania zawartej w umowie oraz prawo zmiany godzin świadczenia usług. 11. Jeżeli Wykonawca zgłasza chęć przeprowadzenia wizji winien przesłać zgłoszenie na numer faksu (32) 358-84-86. Zgłoszenie winno być podpisane przez podmiot uprawniony do reprezentowania Wykonawcy i musi zawierać m.in.: imię i nazwisko osoby która będzie reprezentować Wykonawcę oraz jej dane kontaktowe. Po otrzymaniu zgłoszenia, Zamawiający wyznaczy termin oraz imiennie funkcjonariusza, który będzie Wykonawcy towarzyszył w trakcie wizji. Zaleca się przeprowadzenie wizji. 12. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach