Przetargi.pl
Użytkowanie lasu w Nadleśnictwie Szklarska Poręba w Leśnictwie zieleniec w 2009r.

Nadleśnictwo Szklarska Poręba ogłasza przetarg

  • Adres: 58-580 Szklarska Poręba, ul. Krasińskiego 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 717-23-32 , fax. 075 7172360
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Szklarska Poręba
    ul. Krasińskiego 6 6
    58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie
    tel. 075 717-23-32, fax. 075 7172360
    REGON: 93102409500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: szklarskaporeba@lasy-wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: lasy państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Użytkowanie lasu w Nadleśnictwie Szklarska Poręba w Leśnictwie zieleniec w 2009r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie uzług z zakresu uzytkowania lasu - pozycje dodatkowe - w leśnictwie Zieleniec w Nadleśnictwie Szklarska Poręba.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 770000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienie potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdujący się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. z późn. zm. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605). Wykonawca winien oświadczyć, że spełnia warunki określone w art. 22 PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, a ponadto: 2. a) dysponują lub będą dysponowali niezbędnym do wykonania zamówienia potencjałem technicznym ( minimum) tj. - środki do zrywki i pozyskania drewna typu: 1ciągnik skider, 2 konie, 3 pilarki spalinowe; 3 siekiery, 1 ściągacz linowy; b) dysponują lub będą dysponowali osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadających : - uprawnienia drwali motorniczych operatorów pilarek spalinowych, sprzętu specjalistycznego potwierdzone świadectwem ukończenia kursu c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 20 000,00 zł. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 1,2, 3, 4, 5 ust. 2 pkt. 2, 3,3a,5,5a,6 oraz ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. z późn. zm. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605). Wykonawca winien oświadczyć, że spełnia warunki określone w art. 22 PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz oferty wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 2. Arkusz kalkulacyjny dla zadania wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ. a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. b) wykaz sprzętu dla zadania WG ZAŁĄCZNIKA NR 4 c) wykaz kadry wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie niezbędnych uprawnień, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień dla zadań 1 wg ZAŁĄCZNIKA NR 5 3. Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. z późn. zm. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605) w/w dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 4. Zaakceptowany projekt umowy z użytkowania lasu dla zadania ZAŁĄCZNIK NR 6. 5. Zgodnie z art. 23 ust. 1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. 5.1.W w/w przypadku Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 5 podpunktach a-c winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 7. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, zostanie wykluczony z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach