Nadleśnictwo Szklarska Poręba ogłasza przetarg
- Adres: 58-580 Szklarska Poręba, ul. Krasińskiego 6
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 717-23-32 , fax. 075 7172360
- Data zamieszczenia: 2009-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Szklarska Poręba
ul. Krasińskiego 6 6
58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie
tel. 075 717-23-32, fax. 075 7172360
REGON: 93102409500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: szklarskaporeba@lasy-wroclaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: lasy państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Użytkowanie lasu w Nadleśnictwie Szklarska Poręba w Leśnictwie zieleniec w 2009r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie uzług z zakresu uzytkowania lasu - pozycje dodatkowe - w leśnictwie Zieleniec w Nadleśnictwie Szklarska Poręba. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 770000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienie potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdujący się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. z późn. zm. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605). Wykonawca winien oświadczyć, że spełnia warunki określone w art. 22 PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, a ponadto: 2. a) dysponują lub będą dysponowali niezbędnym do wykonania zamówienia potencjałem technicznym ( minimum) tj. - środki do zrywki i pozyskania drewna typu: 1ciągnik skider, 2 konie, 3 pilarki spalinowe; 3 siekiery, 1 ściągacz linowy; b) dysponują lub będą dysponowali osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadających : - uprawnienia drwali motorniczych operatorów pilarek spalinowych, sprzętu specjalistycznego potwierdzone świadectwem ukończenia kursu c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 20 000,00 zł. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 1,2, 3, 4, 5 ust. 2 pkt. 2, 3,3a,5,5a,6 oraz ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. z późn. zm. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605). Wykonawca winien oświadczyć, że spełnia warunki określone w art. 22 PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz oferty wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 2. Arkusz kalkulacyjny dla zadania wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ. a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. b) wykaz sprzętu dla zadania WG ZAŁĄCZNIKA NR 4 c) wykaz kadry wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie niezbędnych uprawnień, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień dla zadań 1 wg ZAŁĄCZNIKA NR 5 3. Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. z późn. zm. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605) w/w dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 4. Zaakceptowany projekt umowy z użytkowania lasu dla zadania ZAŁĄCZNIK NR 6. 5. Zgodnie z art. 23 ust. 1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. 5.1.W w/w przypadku Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 5 podpunktach a-c winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 7. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, zostanie wykluczony z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych
Dodano: 2016-05-18 - Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2016 roku
Dodano: 2016-04-25 - Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg z podziałem na zadania w zakresie: wykaszania trawników oraz zamiatania dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2016 roku
Dodano: 2016-04-15 - Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg z podziałem na zadania dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2016 roku
Dodano: 2016-04-15 - Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych
Dodano: 2016-04-14 - Wykonanie nasadzeń kompensujących wycinkę drzew przydrożnych przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Oleśnickiego dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
Dodano: 2015-08-25 - Utrzymanie zieleni niskiej występującej w pasie drogowym dróg publicznych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha
Dodano: 2015-05-11 - Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg z podziałem na zadania w zakresie wykaszania trawników oraz zamiatania dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2015 roku
Dodano: 2015-05-07 - Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych
Dodano: 2015-05-07 - Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg z podziałem na zadania w zakresie: frezowania pni drzew, uporządkowania terenu po wycince krzaków, wykaszania trawników oraz zamiatania dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2015 roku
Dodano: 2015-04-17