Przetargi.pl
Użytkowanie lasu w leśnictwach Kamieńczyk , Szronowiec w Nadleśnictwie Szklarska Poręba w 2009 roku.

Nadleśnictwo Szklarska Poręba ogłasza przetarg

  • Adres: 58-580 Szklarska Poręba, ul. Krasińskiego 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 717-23-32 , fax. 075 7172360
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Szklarska Poręba
    ul. Krasińskiego 6 6
    58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie
    tel. 075 717-23-32, fax. 075 7172360
    REGON: 93102409500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: szklarskaporeba@lasy-wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Użytkowanie lasu w leśnictwach Kamieńczyk , Szronowiec w Nadleśnictwie Szklarska Poręba w 2009 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie usług z zakresu użytkowania lasu w leśnictwach Kamieńczyk i Szronowiec w Nadleśnictwie Sklarska Poręba w 2009 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 770000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w PZP, niniejszej specyfikacji oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru, tj otrzyma najwyższą ilość punktów - najniższa cena. 3. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 4. Zgodnie z art. 26 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający może żądać od Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów. 5. Zgodnie z § 4 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. z późn. zm. w sprawie rodzajów dokumentów Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nie czytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty zgodnie z art. 87 ust 2 ustawy, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 7. Oferta zostanie odrzucona gdy: a) jest niezgodna z ustawą, b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt 3. c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, lub nie zaproszonego do składania ofert, f) zawiera błędy w obliczeniu ceny, g) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt. 3 ustawy. h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta powinna być sporządzona w oparciu o wzór formularza oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Załączniki nr 2 i 3 winny zostać wypełnione (bądź przepisane z zachowaniem ich treści) przez Wykonawcę bez dokonywania w nich jakichkolwiek zmian, skutkujących zmianą sensu ich treści. 3. Załącznik nr 4 projekt umowy winien zostać zaakceptowany i podpisany na ostatniej stronie przez Wykonawcę bez dokonywania w nim jakichkolwiek zmian skutkujących zmianą sensu ich treści. 4. Do oferty winny być dołączone wszystkie dokumenty wymienione w rozdz. V - Wykaz oświadczeń i dokumentów niniejszej Specyfikacji. 5. Złożona oferta winna być zgodna z treścią SIWZ. 6. Oferta winna być napisana w języku polskim, nieścieralnym atramentem, na maszynie lub komputerze. Przy opracowywaniu załączników należy korzystać ze wzorów dołączonych do niniejszej specyfikacji. 7. Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia Wykonawcy winny być podpisane przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wroclaw.lasy.gov.pl/index.php?option=com_alphacontent&nadl=lasy_szklarska_poreba&Itemid=879&t
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach