Przetargi.pl
„Uzupełnienie infrastruktury rekreacyjnej i społeczno-kulturalnej w Gościeradowie, na części działek nr 71/1, 72, 73/2 w obr. geodezyjnym Gościeradów Folwark”.

Gmina Gościeradów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-275 Gościeradów, Gościeradów
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 158 381 105 , fax. 158 381 140
  • Data zamieszczenia: 2019-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gościeradów
    Gościeradów 61
    23-275 Gościeradów, woj. lubelskie
    tel. 158 381 105, fax. 158 381 140
    REGON: 83040964300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://goscieradow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Uzupełnienie infrastruktury rekreacyjnej i społeczno-kulturalnej w Gościeradowie, na części działek nr 71/1, 72, 73/2 w obr. geodezyjnym Gościeradów Folwark”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Uzupełnienie infrastruktury rekreacyjnej i społeczno-kulturalnej w Gościeradowie, na części działek nr 71/1, 72, 73/2 w obr. geodezyjnym Gościeradów Folwark”. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 2 etapy robót:  Etap I: Wymiana nawierzchni trawiastej płyty boiska: mechaniczne usunięcie (frezowanie) istniejącej trawiastej murawy płyty boiska, wyprofilowanie terenu płyty boiska do uzyskania odpowiednich spadków, dostarczenie i rozplantowanie ziemi urodzajnej na całej powierzchni płyty boiska, uprawa i nawożenie gleby, obsianie trawą do nawierzchni sportowej płyty boiska oraz jej pielęgnacja (podlewanie i 2 krotne koszenie do wys. trawnika 3-4cm) – 7344 m2;  Etap II – Roboty nawierzchniowe i montaż urządzeń: a. Roboty nawierzchniowe: utwardzenie ciągów pieszych kostką betonową gr, 6cm z obustronnym obramowaniem obrzeżem chodnikowym betonowym 20/6cm na ławie betonowej z oporem bocznym; na podbudowie z kruszyw łamanych fr. 0-31,5mm, gr. w-wy 20cm – pow. ok. 510m2; b) Wymiana siedzisk na trybunach: wymiana siedzisk na zadaszonych trybunach - 475 szt.; c) Wykonanie piłkochwytów: rozbiórka istniejących i wykonanie nowych kompletnych piłkochwytów systemowych wys. 3,0m - 50mb i wys. 8,0m – (57+23) 80 mb; d) Wymiana bramek do piłki nożnej: wymiana istniejących bramek do gry w piłkę nożną - 2 szt. (komplet) o wym.7,32x2,344m (profesjonalnych) z dodatkowym kompletem siatek + 2 szt. (komplet) oraz 2 kompletnych bramek przenośnych, treningowych o wym.5,0x2,0m; e) Urządzenia małej architektury: wyposażenie terenu w ławki betonowe z oparciem (25szt.), ławki betonowe bez oparcia (20szt.), kosze betonowe (10szt.); f) Dostawa kompletnej, fabrycznie nowej, kosiarki samojezdnej (traktorek ogrodowy z wyposażeniem, płynami eksploatacyjnymi itp.) do koszenia trawy płyty boiska – 1 kpl. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa, przedmiar robót, uproszczona dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiące załącznik nr 1 niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu – wg załącznika Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: a) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. b) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach