Przetargi.pl
Uzupełnienie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Łochów – Zadanie nr 3, 4, 5

Gmina Łochów ogłasza przetarg

  • Adres: 07130 Łochów, Al. Pokoju
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 437 800 , fax. 256 437 880
  • Data zamieszczenia: 2017-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łochów
    Al. Pokoju 75
    07130 Łochów, woj. mazowieckie
    tel. 256 437 800, fax. 256 437 880
    REGON: 71158209000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminalochow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uzupełnienie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Łochów – Zadanie nr 3, 4, 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na wykonaniu sieci kanalizacji sanitarnej w ramach projektu „Uzupełnienie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Łochów” – Zadanie nr 3, 4, 5. 2. Zamówienie składa się z 3 Części: 1) Część 1: Budowa sieci kanalizacyjnej oś. Zatorze, 2) Część 2: Budowa sieci kanalizacyjnej w ulicy Kwiatowej w Łochowie, 3) Część 3: Budowa sieci kanalizacyjnej w ulicach Sosnowa, 1-go Maja, Czereśniowa w Łochowie. 3. Zakres robót budowlanych w Części 1 obejmuje wykonanie 100 mb sieci kanalizacji sanitarnej (w ul. Jaśminowej w Łochowie) zaprojektowanej z rur kielichowych PVC typu „S” o średnicy DN 200 mm wraz z przyłączeniami zaprojektowanymi z rur PVC o średnicy DN 160 i długości 15mb. 4. Zakres robót budowlanych w Części 2 obejmuje wykonanie: 1) sieci kanalizacji sanitarnej o długości 386 mb zaprojektowanej z rur kanalizacyjnych kielichowych o ściance litej, łączonych na uszczelkę gumową Ø 200mm PVC-U typ ciężki SN8, 2) studni Ø 425/200mm i Ø 1000/200mm z włazem żeliwnym 40T zatrzaskowym oraz studni z kręgów żelbetowych z felcem Ø 1200mm również z włazem zatrzaskowym 40T, 3) przyłączy kanalizacji sanitarnej o długości 61,5 mb zaprojektowanych z rur kanalizacyjnych kielichowych łączonych na uszczelkę gumową Ø 160mm PVC-U typ średni SN4. 5. Zakres robót budowlanych w Części 3 podzielony jest na 2 Etapy i obejmuje wykonanie: 1) w Etapie 1: a) 368,5 mb sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej zaprojektowanej z rur PVC klasy S o średnicy DN 200 mm, b) 38 mb przyłączy kanalizacji sanitarnej zaprojektowanych z rur PVC typ S DN 160 mm łączonych na uszczelkę gumową, 2) w Etapie 2: a) 723,5 mb sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej zaprojektowanej z rur PVC klasy S o średnicy DN 200 mm, b) 129 mb kanalizacji sanitarnej tłocznej zaprojektowanej z rur PE o średnicy DN 90 mm c) 78 mb przyłączy kanalizacji sanitarnej zaprojektowanych z rur PVC typ S DN 160 mm łączonych na uszczelkę gumową, d) 1 przepompowni ścieków wraz z przyłączem energetycznym. 6. Przedmiotowa inwestycja usytuowana będzie na gruntach należących do Gminy Łochów. 7. Przed odbiorem robót należy wykonać: 1) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, 2) zapis telewizją przemysłową (kamerowanie) prawidłowego wykonania kanalizacji grawitacyjnej oraz próbę ciśnieniową kanalizacji sanitarnej. Wyniki kamerowania należy załączyć do operatu powykonawczego. 8. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w Części 1 określają: 1) Projekt budowlany – Załącznik nr 10 do SIWZ, 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Załącznik nr 13 do SIWZ. 9. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w Części 2 określają: 1) Projekt budowlany – Załącznik nr 11 do SIWZ, 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Załącznik nr 14 do SIWZ. 10. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w Części 3 określają: 1) Projekt budowlany – Załącznik nr 12 do SIWZ, 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Załącznik nr 15 do SIWZ. 11. Przedmiar robót: w Części 1 - Załącznik nr 16 do SIWZ, w Części 2 – Załącznik nr 17 do SIWZ, w Części 3 – Załącznik nr 18 do SIWZ ma wyłączenie charakter dokumentu pomocniczego i nie stanowi podstawy do ustalenia wysokości wynagrodzenia w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego. 12. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkt lub usługę – należy przyjąć, że wskazują one minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 13. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 14. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 15. W trakcie realizacji prac należy stosować materiały i wyroby fabrycznie nowe, odpowiadające wymaganiom określonym w dokumentacji technicznej, posiadające atesty i certyfikaty, zgodne z obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi świadectwami dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem norm, posiadające zaświadczenie producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm. 16. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, złożoną ofertą, dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami prawa, normami i sztuką budowlaną. 17. Wykonawca w ramach wynagrodzenia, dostarczy na własny koszt i ryzyko, wszystkie niezbędne materiały, wyposażenie techniczne i sprzęt oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany i doświadczony personel i nadzór nad realizacją robót, umożliwiający wykonanie zamówienia w wyznaczonym terminie. 18. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie zgodnie z posiadaną odpowiednią wiedzą, doświadczeniem oraz potencjałem wykonawczym, zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia z należytą starannością, jakością i organizacją pracy. 19. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (materiały i robociznę): minimum 36 miesięcy licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, maksymalnie 60 miesięcy licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w ofercie. 20. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia. 21. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 22. Klauzula dotycząca zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: roboty w zakresie branży sanitarnej opisane w przedmiarze robót. 2) Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób pozostaje w gestii Wykonawcy. 3) Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę uregulowane zostały we wzorze umowy dla poszczególnej Części zamówienia - Załączniki nr 7, 8, 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej bip.gminalochow.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VII ust. 2 pkt 1 lit. a-d SIWZ. 3. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – formie oryginału, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ – w formie oryginału, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy – w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej, 4) dokumenty innego podmiotu, w szczególności zobowiązanie – jeżeli Wykonawca dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innego podmiotu – w formie oryginału. 4. Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną Cześć zamówienia nie jest wymagane składanie oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII SIWZ odrębnie dla każdej Części.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach