Przetargi.pl
Uzupełnianie i odtwarzanie oznakowania drogowego na terenie Gminy Łomianki w okresie od 01.07.2016 r. do 30.06.2019 r.

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Warszawska 115
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7686301 , fax. 22 7686302
  • Data zamieszczenia: 2016-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    ul. Warszawska 115 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7686301, fax. 22 7686302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uzupełnianie i odtwarzanie oznakowania drogowego na terenie Gminy Łomianki w okresie od 01.07.2016 r. do 30.06.2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest uzupełnianie i odtwarzanie oznakowania drogowego na terenie Gminy Łomianki, obejmująca: 1) Odtworzenie oznakowania poziomego: a) Malowanie farbą odblaskową, koloru białego, zgodnie z projektami stałej organizacji ruchu i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. b) Malowanie masą, chemoutwardzalną, dwuskładnikową, koloru białego i czerwonego, zgodnie z projektami stałej organizacji ruchu i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego: 2) Uzupełnienie lub wymiana: a) Słupków, - średnica 2, ocynkowanych malowanych proszkowo w kolorze jasno szarym lub białym. Montaż słupków w gruncie powinien gwarantować trwałość ich posadowienia i nienaruszalność konstrukcji. Posadowienie słupków w gruncie należy wykonać na głębokość min. 1,0 m z wykonaniem stop o wymiarach 30 x 30 cm na wysokość 50 cm . Słupek w dolnej części umieszczony w stopie fundamentowej musi posiadać dwie poprzeczki w różnych płaszczyznach o długości 25 cm. b) Znaków drogowych i tablic informacyjnych - wykonanych z blachy stalowej ocynkowanej, malowanych proszkowo i wyklejonych folią odblaskową, zgodnie ze stosownymi przepisami. Montaż znaków oraz tabliczek na słupku powinien gwarantować trwałość i nienaruszalność konstrukcji. c) Tabliczek z nazwami ulic wraz z uchwytami - jednostronnych lub dwustronnych. d) dwustronnych - połączonych ze sobą trwale, w sposób umożliwiający wsunięcie jednej tabliczki w drugą, w środku miedzy tabliczkami należy zastosować ramkę stalową, ocynkowaną, malowaną proszkowo, mocowaną w taki sposób, by demontażu niemożna było dokonać bez pomocy innych narzędzi. e) wykonanych z blachy aluminiowej o grubości 1,00 mm, pokryte białą farbą odblaskową 3M 4750 lub równoważną (folia pierwszej generacji, siedmio letnia). f) wymiary tabliczek - szer. 214 mm, dł. w zależności od (długości) nazwy ulicy. g) Napis; główny - czcionka (kolor czarny) pogrubiona Franklin Gothic Medium, w pasku koloru CMYK u dołu tabliczki - czcionka Ariel i tło wykonane drukiem solwentowym twardym (druk oparty na farbach zawierających cyklohexanol o bardzo dobrych własnościach odpornościowych na zewnętrzne czynniki atmosferyczne) o rozdzielczości 720 dpi. Odblaskowość tablicy wg norm dla tablic rejestracyjnych. h) Znaków drogowych, tablic i tabliczek z nazwami ulicy - wykonanych na zdemontowanym oznakowaniu, wyklejonych folią odblaskową, zgodnie ze stosownymi przepisami (znaki i tablice drogowe), wyklejenie folią odblaskową wg wzoru określonego dla tabliczek z nazwami ulic ( tabliczki z nazwami ulic). 3) Przeprowadzenie przeglądu oznakowania ulicznego oraz tablic informacyjnych i tabliczek z nazwami ulic. a) Regulacja znaków drogowych i tabliczek z nazwami ulic - ustawienie znaku/tabliczki z nazwą ulicy, dokręcenie śrub mocujących. b) Przycinanie gałęzi które zasłaniają znaki. c) Regulacja słupków d) Sporządzenie protokołu przeglądu z wyszczególnieniem wykonanych prac oraz wykazem niezgodności z organizacją ruchu. Wykonawca zobowiązany jest wykonać: 1) Prace, o których mowa w pkt 1), na które Zamawiający posiada projekty stałej organizacji ruchu - jeden raz w okresie trwania umowy, od maja do sierpnia. 2) Prace, o których mowa w pkt 1), na które Zamawiający wykona projekty stałej organizacji ruchu w trakcie trwania umowy Wykonawca wykona w terminie określonym w Formularzu oferty od otrzymania informacji o konieczności ich wykonania. Zamawiający dokona przesunięcia terminu wykonania w/w prac w przypadku, gdy wykonanie ich nie będzie możliwe ze względów atmosferycznych. 3) Realizowania prac określonych w pkt 2) Wykonawca wykona w terminie określonym w Formularzu oferty od powzięcia informacji o konieczności ich wykonania, z zastrzeżeniem że w przypadku konieczności zamontowania znaków drogowych A-7, B-1, B-2, B-20, D-6, wykonanie nastąpi w ciągu 24 godzin od powzięcia informacji o konieczności ich wykonania. Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Realizacji robót przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu oraz materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania prac, w tym zapewnienia własnych znaków, słupków, tabliczek i tablic 2. Niezwłocznego podjęcia działań interwencyjnych w przypadku zgłoszenia uszkodzenia oznakowania ulicznego w szczególności (w formie telefonicznej lub faxem) przez Zamawiającego, w imieniu którego, mogą występować osoby wskazane w umowie oraz Straż Miejska w Łomiankach. 3. Zapewnienie i utrzymanie ciągłej łączności pomiędzy brygadami realizującymi prace a osobami wskazanymi w umowie lub Strażą Miejską w Łomiankach. 4. Prowadzenia ewidencji wykonanych prac i dostarczenia Zamawiającemu comiesięcznego raportu wykonanego przeglądu do 07 dnia każdego miesiąca comiesięcznego raportu napraw zawierającego miejsca montażu i rodzaju oznakowania, łącznego zestawienia wykonywanych z podziałem na rodzaj zamontowanych znaków i wykonywanych usług, kopii ewidencji przyjmowanych zgłoszeń z rozliczanego miesiąca. 1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ 6-7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453162131
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 8 700,00 PLN (słownie: osiem tysięcy siedemset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji na wykonanie usług określonych w pkt 1) oraz 2) Opisu przedmiotu zamówienia 10 %
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lomianki.pl/index.php?sc=122&m=6
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach