Przetargi.pl
UZUPEŁNIAJĄCY ZAKUP, DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ

Dom Pomocy Społecznej "Betania" ogłasza przetarg

  • Adres: 20-718 Lublin, Al. Kraśnicka 223
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5264111 , fax. 081 5264929
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Betania"
    Al. Kraśnicka 223 223
    20-718 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5264111, fax. 081 5264929
    REGON: 00097998100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UZUPEŁNIAJĄCY ZAKUP, DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Łóżka ortopedyczne Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów Sprzęt dla osób niepełnosprawnych Materace Art. Łazienkowe i kuchenne Różne urządzenia i produkty medyczne Meble ogrodowe Fotele Niszczarki Sprzęt telewizyjny i audiowizualny Urządzenia do obróbki ścieków Przemysłowy sprzęt kuchenny Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi Kuchenki mikrofalowe Suszarki do włosów Zmywarki do naczyń Maszyny do czyszczenia podłóg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331921106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest złożenie kompletu dokumentów wymienionych w Rozdziale VII. Oferty należy złożyć do dnia 15.06.2009r. do godziny 1000 w siedzibie Zamawiającego. Komisja przetargowa dokona sprawdzenia ofert pod względem formalnym na posiedzeniu niejawnym, w tym zbada przedstawione przez wykonawców dokumenty pod względem spełniania warunków oraz sprawdzi czy wykonawcy przedłożyli wszystkie wymagane załączniki: - uprawnienie wykonawcy do wykonywania działalności i czynności - ocena zostanie dokonana na podstawie dokumentu określonego w Rozdziale VII pkt d; - na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia Zamawiający przyjmie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 i 24 ust. 1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych- Rozdział VII pkt a - na podstawie załączonych wypełnionych formularzy ofertowych oraz załącznika nr 1 Zamawiający stwierdzi, że odpowiada warunkom S.I.W.Z. i że oferta jest kompletna. W załączniku nr 1 muszą być uwzględnione wszystkie pozycje asortymentowe. W przypadku braku którejś z pozycji w którymś z załączników oferta będzie on traktowana jako niekompletna i zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; w przypadku składania oferty prze grupę wykonawców każdy wykonawca wchodzący w skład grupy składa odrębne oświadczenie (załącznik nr 3) b. wypełniony załącznik nr 1, załącznik stanowi integralną część SIWZ. c. wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2) który jest integralną częścią S.I.W.Z. d. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. W przypadku składania oferty prze grupę wykonawców każdy wykonawca wchodzący w skład grupy składa odrębny odpis lub zaświadczenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsb.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach