Przetargi.pl
Uzupełniające zabezpieczenie ratownicze osób pływających i kąpiących się w Krytej Pływalni w Chrzanowie (w okresie od 01.12.2018 r. do 31.12.2019 r.).

"Kryta Pływalnia" w Chrzanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32500 Chrzanów, ul. Mydlana
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 230 440 , fax. 326 230 440
  • Data zamieszczenia: 2018-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Kryta Pływalnia" w Chrzanowie
    ul. Mydlana 20
    32500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 326 230 440, fax. 326 230 440
    REGON: 35718257900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.malopolska.pl/kpwchrzanowie/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uzupełniające zabezpieczenie ratownicze osób pływających i kąpiących się w Krytej Pływalni w Chrzanowie (w okresie od 01.12.2018 r. do 31.12.2019 r.).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Uzupełniające zabezpieczenie ratownicze osób pływających i kąpiących się w Krytej Pływalni w Chrzanowie (w okresie od 01.12.2018 r. do 31.12.2019 r.). 2. Świadczenie usługi będzie polegało w szczególności na: a) zapewnieniu bezpieczeństwa osób pływających i kąpiących się zgodnie z zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (tekst jednolity Dz. U. z 2018r. poz. 1482) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi, b) kompleksowym zabezpieczeniu ratowniczym na terenie Krytej Pływalni w Chrzanowie, c) udzielaniu pierwszej pomocy przedlekarskiej w godzinach otwarcia obiektu, d) prowadzeniu nadzoru w zakresie przestrzegania przez osoby korzystające z pływalni obowiązującego Regulaminu Krytej Pływalni w Chrzanowie (załącznik A), Regulaminu korzystania z sauny suchej (załącznik B), Regulaminu Zjeżdżalni (załącznik C), przepisów BHP i ppoż., e) wykonywaniu wszystkich obowiązków określonych w „Zakresie praw, obowiązków i odpowiedzialności zatrudnionego na stanowisku ratownik wodny pracownika podmiotu świadczącego usługi ratownicze w Krytej Pływalni w Chrzanowie” (załącznik D), f) wykonywaniu wszystkich obowiązków wynikających z „Organizacji pracy zatrudnionego na stanowisku ratownik wodny pracownika podmiotu świadczącego usługi ratownicze w Krytej Pływalni w Chrzanowie” (załącznik E), g) zapewnieniu ciągłości obsady stanowisk ratowniczych na pływalni w godzinach pracy pływalni z wyłączeniem wybranych świąt oraz przerwy technologicznej, h) zapewnieniu osoby odpowiedzialnej ze strony Wykonawcy za kontrolę i nadzór prawidłowości realizacji powierzonego zadania, i) bieżącym wyposażeniu ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP, j) dbaniu o stanowisko ratownicze, pomieszczenie ratownicze wraz z węzłem sanitarnym oraz konserwację powierzonego sprzętu, k) bieżącym dokumentowaniu prowadzonych działań ratowniczych, l) przedłożeniu Zamawiającemu imiennej listy ratowników wraz z numerem zaświadczenia ratownika wodnego oraz numerem ważnego zaświadczenia Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy – wykonujących czynności ratownika na rzecz Wykonawcy, m) zapewnienia aby każdy ratownik realizujący przedmiot niniejszego zamówienia posiadał: 1) aktualne uprawnienia ratownicze, 2) dokument potwierdzający ukończenie kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy i uzyskanie tytułu ratownika, 3) aktualne przeszkolenie w zakresie BHP i przeciw pożarowym. 3. Aktualnie obowiązujące godziny otwarcia Krytej Pływalni w Chrzanowie: od poniedziałku do niedzieli: 6.30 do 21.45. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w godzinach otwarcia (funkcjonowania) Krytej Pływalni w Chrzanowie. 4. Usługa zabezpieczenia ratowniczego świadczona będzie w obiekcie, w skład którego wchodzą: a) basen sportowy 25 m x 12,5 m i głębokości 1,3 - 1,8 m, b) basen rekreacyjny o nieregularnym kształcie, o powierzchni ok. 120 m2 i głębokości do 1,3 m, c) zjeżdżalnia dł.75 m wraz z basenem hamownym 6 m x 5 m i głębokości 1,1 m, d) brodzik o pow. ok. 20 m2 i głębokości do 0,6 m, e) dwie wanny jacuzzi, f) węzeł sauny suchej. 5. Biorąc pod uwagę zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni oraz mając na względzie specyfikę pływalni liczba godzin uzupełniającego zabezpieczenia ratowniczego w poszczególne dni wynosi: - dzień roboczy (od poniedziałku do piątku): od 6.30 do 14.00 – 1 ratownik od 14.00 do 21.45 – 2 ratowników od 14.30 do 20.30 – 1 ratownik Łącznie: 4 ratowników = 29 roboczogodzin - dzień świąteczny i weekendy (sobota, niedziela): od 6.30 do 14.00 – 2 ratowników od 9.00 do 15.00 – 1 ratownik od 14.00 do 21.45 – 2 ratowników od 15.00 do 20.30 – 1 ratownik Łącznie: 6 ratowników = 42 roboczogodziny - dzień roboczy (od poniedziałku do piątku) w okresie ferii zimowych dla województwa małopolskiego, ferii letnich oraz dni wolnych od zajęć szkolnych: od 6.30 do 14.00 – 1 ratownik od 9.30 do 15.00 – 1 ratownik od 14.00 do 21.45 – 2 ratowników od 15.00 do 20.30 – 1 ratownik Łącznie: 5 ratowników = 34 roboczogodziny. 6. Szacunkowa ilość roboczogodzin ratowniczych świadczenia przez Wykonawcę usługi w okresie realizacji umowy wynosi: 13 100 roboczogodzin, przy czym: a) do wyliczeń przyjęto następujące założenia: - planowana przerwa technologiczna: od 26.08.2019 r. do 06.09.2019 r. – łącznie 12 dni roboczych, - dni świąteczne, w których pływalnia będzie nieczynna: 24, 25, 31 .12. 2018 r., 1 .01.2019 r., 20, 21 .04.2019 r., 1.11. 2019 r., 24, 25, 31.12.2019 r. b) przez jedną roboczogodzinę ratowniczą Zamawiający rozumie świadczenie usługi ratowniczej przez jedną osobę w ciągu jeden godziny. 7. W oparciu o szacunkową ilość roboczogodzin ratowniczych powinna zostać obliczona cena ofertowa. Cena ofertowa służy tylko i wyłącznie do porównania złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej, natomiast rozliczenia będą następowały według faktycznej ilości roboczogodzin ratowniczych na podstawie cen jednostkowych przedstawionych w formularzu ofertowym. Szacunkowa ilość roboczogodzin ratowniczych nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do ich wykorzystania w trakcie trwania umowy oraz nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 8. Zamawiający nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. . z 2018 r. poz. 108).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75252000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania ratownictwa wodnego zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1482).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ). Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach