Krajowa Rada Sądownictwa ogłasza przetarg
- Adres: 02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 30
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 3 792 792 , fax. 0223 792 794
- Data zamieszczenia: 2009-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krajowa Rada Sądownictwa
ul. Rakowiecka 30 30
02-528 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 3 792 792, fax. 0223 792 794
REGON: 14081364800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krs.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Uzupełniająca dostawa artykułów biurowych dla Krajowej Rady Sądownictwa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Uzupełniająca dostawa artykułów biurowych dla Krajowej Rady Sądownictwa, fabrycznie nowych, kompletnych, wolnych od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, wyprodukowanych w 2008 - 2009 r - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przestawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych wyżej warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW: 1. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie VII SIWZ. 2. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia od wykonawcy: 1. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia postanowienia art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych (na załączniku nr 2); 2. Oświadczenie o braku okoliczności stanowiących podstawę do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (na załączniku nr 2); 3. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz że zdobył konieczne informacje do opracowania oferty (na załączniku nr 2); 4. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z postanowieniami umowy, która stanowi część specyfikacji i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na określonych w niej przez Zamawiającego warunkach, w miejscu i terminie przez Zamawiającego wyznaczonym (na załączniku nr 2); 5. Oświadczenie, że podana w załączniku nr 1 do SIWZ - Formularzu ofertowym - cena ofertowa obejmuje całość przedmiotu zamówienia opisanego w SIWZ (na załączniku nr 2); 6. Oświadczenie, że oferowane przez wykonawcę artykuły spełniają minimalne, wymagane przez Zamawiającego parametry, określone w SIWZ (na załączniku nr 2); 7. Oświadczenie, że wykonawca będzie związany złożoną przez niego ofertą przez okres 30 dni od daty jej otwarcia (na załączniku nr 2); 8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na płatność prawidłowo wystawionej faktury w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego (na załączniku nr 2). Wymagane dokumenty od wykonawcy: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Formularz ofertowy (na załączniku nr 1); 3. Opis przedmiotu zamówienia (na załączniku nr 3); 4. Oświadczenia (na załączniku nr 2)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krs.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz innych materiałów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów biurowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb komórek organizacyjnych Metra w 2016 roku - Nr postępowania EH.794.2016
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony PN/14AB/06/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, AGD I SPRZĘTU BIUROWEGO DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO - ZP-AL-30/16
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Dodano: 2016-06-23