Przetargi.pl
Uzgodnienie treści dwóch ksiąg wieczystych prowadzonych przez Sąd Rejonowy w Kwidzynie z danymi ewidencji gruntów i budynków

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3004841, 3023817 , fax. 058 3004843
  • Data zamieszczenia: 2010-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku
    ul. Powstańców Warszawy 28 28
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 3004841, 3023817, fax. 058 3004843
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uzgodnienie treści dwóch ksiąg wieczystych prowadzonych przez Sąd Rejonowy w Kwidzynie z danymi ewidencji gruntów i budynków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie przygotowania dokumentacji geodezyjno- prawnej niezbędnej do uzgodnienia treści dwóch ksiąg wieczystych nr GD1I/00024178/7 oraz GD1I/00024267/8 prowadzonych przez Sąd Rejonowy V Wydział Ksiąg Wieczystych w Kwidzynie z danymi ewidencji gruntów i budynków. Uzgodnienie polegać ma na usunięciu rozbieżności pomiędzy stanem w księdze wieczystej a ewidencją, poprzez wprowadzenie wykazów zmian gruntowych z podziału lub zmiany numerów działek, wykreśleniu działek nie stanowiących własność Agencji, sprostowaniu powierzchni nieruchomości. W przypadku działek które nie są własnością Agencji zgodnie z wymogami Sądu Rejonowego w Kwidzynie niezbędne będzie zredagowanie oświadczenia o podwójnych księgach przedstawiciela Agencji i właściciela nieruchomości, a także ustalenie przy której księdze wieczystej znajduje się dokument przenoszący własność nieruchomości. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu rozbieżności pomiędzy stanem w ewidencji gruntów a stanem w księgach wieczystych oraz ustalić stan zapisów w dziale I, II, III i IV Kw. Dokumenty: wypis i wyrys z ewidencji gruntów do celów prawnych zamawia i opłaca Zamawiający. Zamawiający opłaca także wniosek o wpis do księgi wieczystej Okres rękojmi za wykonane usługi wynosi 2 lata od daty zakończenia prac. 2.Prace geodezyjno - prawne zostaną wykonane w trybie i w sposób określony przez obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa, w szczególności w oparciu o ustawę z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa (tekst jednolity . Dz.U. z 2007 Nr 231 poz. 1700), ustawę z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2000r. Nr 100, poz. 1086 z późn. zm.) oraz ustawę z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (Dz.U z 2001 r. Nr 124 poz. 1361 z późn. zm.). 3.Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu umowy zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu kompletu dokumentów, niezbędnych do złożenia wniosków do właściwych terytorialnie sądów rejonowych - Wydziału Ksiąg Wieczystych w celu usunięcia rozbieżności pomiedzy stanem w księdze wieczystej a ewidencją gruntów. Wnioski powinny być złożone w wymaganej prawie formie. 4.Komplet dokumentów (wniosków) powinien zostać sporządzony w 2 egzemplarzach i powinien w szczególności obejmować: a) wyrysy działek wraz z opisem, b) dokumenty potwierdzające własność Skarbu Państwa działek (nieruchomości) tj. decyzje administracyjne dotyczące przejęcia na Skarb Państwa danej działki (nieruchomości) wraz z aktami własności ziemi lub aktami nadania ziemi lub umowami sprzedaży w oryginałach lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez organ, który je wydał, c) decyzje scaleniowe wraz z dokumentami potwierdzającymi, jakie działki (nieruchomości) zostały wniesione do scalenia, i jakie zostały przydzielone po scaleniu w oryginałach lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez organ, który je wydał, d)wykazy zmian gruntowych lub wykazy synchronizacyjne, e) kopie dokumentów przenoszących własność nieruchomości ze wskazaniem przy której księdze wieczystej znajduje się oryginał. f) oświadczenie o podwójnych księgach. g) w przypadku braków dokumentów potwierdzających własność Skarbu Państwa, dokumenty niezbędne do przeprowadzenia przed Sądem, bądź organami administracji państwowej odrębnego postępowania celem ujawnienia prawa własności, w tym wykonanie mapy do celów prawnych celem złożenia wniosku o zasiedzenie przez Skarb Państwa o uzgodnienie treści księgi wieczystej z rzeczywistym stanem prawnym lub w innym trybie. 5.Koszty niezbędnych opłat sądowych związanych ze złożeniem wniosku o wpis do Księgi Wieczystej ponosi Zamawiający. 6.Koszty opłat administracyjnych dokumentów wymaganych w ust. 4 ponosi Zamawiający. 7. W przypadku nie uwzględnienia przez właściwy Sąd złożonego wniosku z przyczyn merytorycznych, Zamawiający powiadomi niezwłocznie Wykonawcę o tym fakcie. W terminie wyznaczonym przez Sąd w zawiadomieniu o uzupełnieniu braków formalnych -nie dłużej niż 60 dni od daty powiadomienia przez Zamawiającego, Wykonawca uzupełni wniosek o dokumenty niezbędne do ujawnienia prawa własności i założenia Księgi wieczystej i przekaże je upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego zgodnie z postanowieniami określonymi w § 4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713190007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach