Gmina Morąg ogłasza przetarg
- Adres: 14-300 Morąg, ul. 11 Listopada 9
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 757 22 31 w.17 , fax. 89 757 21 20
- Data zamieszczenia: 2016-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Morąg
ul. 11 Listopada 9 9
14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 757 22 31 w.17, fax. 89 757 21 20
REGON: 51074358000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Uzbrojenie terenów pomiędzy drogą wojewódzką Nr 527 a ul. Wróblewskiego IV etap - wykonanie dokumentacji technicznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej w rozumieniu rozporządzenia Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129 j.t.) wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego na realizację zadania pn. Uzbrojenie terenów pomiędzy drogą wojewódzką Nr 527 a ul. Wróblewskiego IV etap - wykonanie dokumentacji technicznej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: przygotowanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wykonanie przedmiarów i kosztorysu inwestorskiego budowy ulic i chodników oraz wjazdów na działkę wraz z uzbrojeniem obejmującym sieć kanalizacji deszczowej, wod.-kan., oświetlenie uliczne, przyłącz instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej do granicy każdej działki oraz przebudowę kolizji (istniejących sieci). Wymogi związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a) Na etapie projektowania Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiający ostateczne rozwiązania projektowe, b) Projekty budowlane zostaną sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129 j.t.), c) Kosztorys inwestorski zostanie sporządzony w układzie specyfikacyjnym (wszystkie branże, ZZK) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. (Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004 r. Nr 130, poz. 1389.). W kosztorysie inwestorskim należy wyodrębnić poszczególne branże robót. d) Przedmiar robót zostanie sporządzony w układzie specyfikacyjnym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129 j.t.), e) Gmina nie posiada mapy do celów projektowych - należy uwzględnić w cenie oferty. f) Obszar inwestycji leży na terenie objętym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. g) Wykonawca zobowiązany jest w cenie oferty ująć inwentaryzację drzew i krzewów. Uzyskanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów będzie należało do obowiązku Zamawiającego h) W zakresie zamówienia należy ująć projekty przebudowy sieci teletechnicznej, wodociągowej, deszczowej, sanitarnej, energetycznej jeżeli wystąpi kolizja z istniejącymi sieciami. i) Zamawiający informuje, że wykonawca ma obowiązek przygotować dokumentację budowlaną oraz inne niezbędne dokumenty do wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę. Wniosek o pozwolenie składa Zamawiający. j) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także: - Wykonanie mapy do celów projektowych, - Tabelaryczny wykaz działek ewidencyjnych przez które będzie przebiegała cała inwestycja - Ocena warunków gruntowo-wodnych pod nawierzchnią jezdni, chodnikami i zjazdami - Sporządzenie wniosków o wydanie i uzyskanie w imieniu Zamawiającego warunków technicznych przyłączenia do sieci elektroenergetycznej (oświetlenie) - Uzyskanie warunków od instytucji, służb oraz właścicieli (zarządzających), Zespół Uzgadniania Dokumentacji itd. - Wszystkie elementy projektów, przedmiarów, kosztorysów powinny być oznaczone odpowiednimi kodami wspólnego słownika zamówień publicznych CPV - Uzyskanie decyzji środowiskowej i sporządzenie operatu wodnoprawnego (jeżeli zajdzie konieczność), - Wykonanie badań geologicznych niezbędnych do realizacji zadania, - Udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi oraz uzupełnianie dokumentacji w trakcie procedury wyłaniania wykonawcy realizacji inwestycji na podstawie opracowanej dokumentacji oraz w trakcie realizacji. - Uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii i ekspertyz w zakresie obowiązujących przepisów niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę. - Udzielanie pomocy zamawiającemu (w razie starania się o dofinansowanie) przy sporządzaniu wniosku o dofinansowanie oraz wykonywanie uszczegółowień, korekt i zmian w zakresie wykonanych przez siebie opracowań na etapie składania wniosku przez zamawiającego i weryfikacji opracowań przez instytucję dofinansowującą. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wypełniając wzór nr 6 - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. Informacje w zakresie projektowania (wszystkie niezbędne rysunki oraz MPZP znajdują się w załączniku Zakres projektowy.zip) Zakres prac projektowych : Budowa ulic o nawierzchni z kostki betonowej polbruk TETKA z fazą gr. 8cm koloru szarego wraz z wjazdami na działkę (po jednym na każdą działkę, do granicy działki) z kostki betonowej polbruk TETKA z fazą gr. 8cm koloru czerwonego i chodnikami z kostki betonowej TETKA z fazą gr. 8cm koloru szarego, oświetleniem ulicznym, siecią wodociągową, kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przyłączami instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej do granicy każdej działki. Wykaz ulic i zakres: ul. Tęczowa - od drogi Nr 527 do ul. Złotej (pełen zakres prac projektowych) ul. Bursztynowa - od ulicy Perłowej do końca ulicy dla robót drogowych, elektrycznych i kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami deszczówki do granicy każdej działki - od ul. Tęczowej do końca ulicy dla robót sanitarnych (kanalizacja sanitarna i sieć wodociągowa) oraz przyłącza instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej do granicy każdej działki ul. Szmaragdowa - od ul. Rubinowej do ul. Tęczowej (pełen zakres prac projektowych) ul. Konwaliowa - od ul. Różanej do ul. Bursztynowej (pełen zakres prac projektowych) ul. Narcyzowa - od ul. Różanej do ul. Chabrowej (pełen zakres prac projektowych) ul. Chabrowa - od ul. Konwaliowej do ul. Narcyzowej (pełen zakres prac projektowych) Informacja: Na odcinku od ul. Perłowej do ul. Tęczowej (tj. w części ulicy Bursztynowej) zaprojektowano już sieć wod.-kan. wraz z przyłączem wodnym i kanalizacyjnym (Gmina Morąg posiada dokumentację techniczną na ten zakres). Trasa i przebieg ulic powinny być zgodne z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego obszaru miasta Morąg, uchwała NR III/20/14 Rady Miejskiej w Morągu z dnia 30 grudnia 2014 r. Zakres projektów obejmować powinien również: - projekt organizacji ruch z wyznaczenie przejść dla pieszych oraz oznakowanie pionowym i poziomym - wycinkę drzew rosnących na terenie pasa drogowego i kolidujących z projektowanymi ciągami komunikacyjnymi - przebudowę istniejących kabli elektroenergetycznych i sieci kolidującymi z projektowanymi ciągami komunikacyjnymi - zabezpieczenie istniejących sieci i kabli elektroenergetycznych - w przypadku odcinka od ul. Perłowej do ul. Tęczowej (tj. w części ulicy Bursztynowej) - dostosowanie wszystkich studni kanalizacji sanitarnej, hydrantów i zasów na sieci wodociągowej do rzędnych projektowanych nawierzchni ulic, zjazdów i chodników. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.morag.pl/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/zwr/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji technicznej na wykonanie ścieżki pieszo-rowerowej i drogi dojazdowej wzdłuż Kanału Młyńskiego
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji na budowę ulicy Granicznej i Prostej wraz z infrastrukturą techniczną
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1272N Rakowice - Lubawa na odc. Targowisko Dolne - Lubawa, ul. Przemysłowa w Lubawie
Dodano: 2016-07-27 - PROJEKT BUDOWY ODCINKA ULICY STREFOWEJ W EŁKU
Dodano: 2016-07-27 - Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zadań: Część I Remont nawierzchni chodnika przy ul. Parkingowej w Olsztynie Część II Remont nawierzchni chodnika przy ul. Kołobrzeskiej w Olsztynie
Dodano: 2016-07-27 - PROJEKT BUDYNKU SOCJALNEGO PRZY UL. KOLEJOWEJ W EŁKU
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji technicznej budowy wielorodzinnego budynku mieszkalnego z lokalami socjalnymi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa wspólna z TBS mieszkań socjalnych
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie projektu budowy ulic: Pionierów, Złotej, Srebrnej, Platynowej, Diamentowej, Rubinowej, Perłowej, Szmaragdowej
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie dokumentacji projektowo - wykonawczej dostosowania projektu gotowego pływalni do funkcji uzdrowiskowego basenu kąpielowego wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Nowa Wieś Iławecka w Obszarze Ochrony Uzdrowiskowej Górowo Iławeckie - strefa A - w ramach inwestycji - Utworzenie uzdrowiska
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie dokumentacji projektowych dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Miejską Iława. Postępowanie znak ZP.271.28.2016
Dodano: 2016-07-18