Przetargi.pl
Uzbrojenie terenów inwestycyjnych w miejscowości Borownica gmina Janów Lubelski – etap II w zakresie budowy odcinka drogi gminnej w ciągu istniejącej drogi Nr 113552L ul. Inwestorskiej, CZĘŚĆ II wraz z budową obustronnego włączenia do drogi krajowej Nr 19/74, w km 382+150

Gmina Janów Lubelski ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, Zamoyskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 15 872 43 30 , fax. 158 724 670
  • Data zamieszczenia: 2019-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janów Lubelski
    Zamoyskiego 59
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 15 872 43 30, fax. 158 724 670
    REGON: 83040959000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umjanowlubelski.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uzbrojenie terenów inwestycyjnych w miejscowości Borownica gmina Janów Lubelski – etap II w zakresie budowy odcinka drogi gminnej w ciągu istniejącej drogi Nr 113552L ul. Inwestorskiej, CZĘŚĆ II wraz z budową obustronnego włączenia do drogi krajowej Nr 19/74, w km 382+150
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Uzbrojenie terenów inwestycyjnych w miejscowości Borownica gmina Janów Lubelski – etap II w zakresie budowy odcinka drogi gminnej w ciągu istniejącej drogi Nr 113552 L ul. Inwestorskiej, CZĘŚĆ II wraz z budową obustronnego włączenia do drogi krajowej Nr 19/74, w km 382+150. 2. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) dla drogi gminnej – przedłużenie ul. Inwestorskiej − szerokość jezdni 6,50 m, − jednostronny chodnik o szerokości 1,50 m od strony południowej, odsunięty od jezdni 3,0 m o nawierzchni z kostki betonowej, − pobocze gruntowe obustronne o nawierzchni ulepszonej szerokości 1,50 m, − po stronie północnej jezdni zlokalizowany jest rów przydrożny, − wykonanie oznakowania pionowego i poziomego na budowanej drodze zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu, − wykonanie oświetlenia ulicznego, − wykonanie kanalizacji teletechnicznej. 2) dla drogi krajowej Nr 19/74 obejmuje w szczególności: − wybudowanie skrzyżowania czterowlotowego, skanalizowanego w km 382+150 z dodatkowymi pasami do skrętu w lewo wraz z przebudową dwóch zatok autobusowych oraz budową ciągów pieszych w obrębie skrzyżowania oraz przystanków autobusowych, − budowę chodników o szerokości 1,50 m z kostki betonowej, − wykonanie obustronnego poszerzenia nawierzchni drogi, − wykonanie nawierzchni drogi krajowej dla kategorii ruchu KR5 z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 PMB 45/80-65, − wykonanie oznakowania pionowego i poziomego wraz z urządzeniami BRD. Długość budowanej drogi gminnej wraz z budowanym nowym obustronnym skanalizowanym czterowlotowym skrzyżowaniem z drogą krajową nr 19/74 wynosi – 950,6 m. Długość chodnika całej inwestycji – 670,5 m Długość poboczy całej inwestycji – 1900 m Ilość skrzyżowań – 1 szt. Urządzenia BRD: Aktywny znak drogowy D-6 dwustronny z lampa pulsacyjną zasilaną układem hybrydowym na wysięgniku – 1 szt. Doświetlenie przejścia dla pieszych w systemie SSOD – 2 szt. Azyl przejścia dla pieszych – 1 kpl. W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane określone w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarze robót oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. między innymi: oznakowanie robót zgodnie z opracowanym przez wykonawcę i zatwierdzonym przez organ zarządzający ruchem projektem czasowej organizacji ruchu, zorganizowanie i utrzymanie na swój koszt zaplecza budowy, zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów, wykonanie dla potrzeb budowy przyłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie operatu powykonawczego wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. 3. Na opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia, składają się: 1) Dokumentacja projektowa 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 3) Przedmiary robót. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. W razie nieobjęcia przedmiarem wszystkich robót określonych w dokumentacji projektowej, przedmiot zamówienia wyznacza dokumentacja projektowa. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na realizację zamówienia będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. UWAGA: Zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym wniosku dofinansowanego z Funduszu Dróg Samorządowych na lata 2020 – 2021 zakres budowy odcinka drogi gminnej ul. Inwestorskiej należy wykonać do września 2020 roku, a zakres przebudowy Drogi Krajowej wraz z budową obustronnego włączenia drogi gminnej ul. Inwestorskiej do drogi krajowej Nr 19/74 należy wykonać od stycznia 2021 roku do 16 sierpnia 2021 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa: a) w Sekcji III.4) ogłoszenia – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w pkt 1. stosuje się odpowiednio. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach