Urząd Miejski w Olecku ogłasza przetarg
- Adres: 19-400 Olecko, Plac Wolności 3
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 520 21 68 , fax. 087 520 25 58
- Data zamieszczenia: 2009-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Olecku
Plac Wolności 3 3
19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 520 21 68, fax. 087 520 25 58
REGON: 00052334700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olecko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Uzbrojenie techniczne części ulicy Norwida w Olecku w zakresie: - sieć wodociągowa PE dn 110mm - 58m, PE dn 90mm-8m z przyłączami - kanalizacji sanitarnej PVC dn 200mm - 110m z przyłączami - kanalizacji deszczowej PVC dn 250mm-75m - murek oporowy . - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac objętych zamówieniem do realizacji przez Wykonawcę - sieć wodociągowa PE dn 110mm - 58m, - sieć wodociągowa PE dn 90mm -8m - przyłącza wodociągowe - PE dn 40mm-3m - kanalizacji sanitarnej PVC dn 200mm - 110m - przyłącza kanalizacyjne PVC dn 160mm - 12m - kanalizacji deszczowej PVC dn 250mm-75m - przykanalik kd PVC dn 160mm - 3m - murek oporowy . oraz pozostałe roboty uzupełniające określone kosztorysem ofertowym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 4.000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki uczestnictwa - o zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki: 1. Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i obsadzenia niżej podanych stanowisk: Kierownik robót sanitarnych-uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie sieci instalacji sanitarnych urządzeń sanitarnych 3.Dysponuje potencjałem technicznym i posiada lub ma zapewniony dostęp przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób sprawnych jednostek wyposażenia technicznego: Jednostki transportu /samochody ciężarowe 5 - 10 t/-1szt, Koparko-ładowarka-1szt, Zagęszczarka spalinowa-1szt 4. Posiada doświadczenie zawodowe przy realizacji minimum 2 zamówień w zakresie branży sanitarnej zakresie w tym jedno przy budowie sieci i wartości nie mniejszej niż 200 000 zł na jednym obiekcie w ostatnich pięciu latach tj. 2004, 2005, 2006, 2007, 2008. 5. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uznania ważności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie - poświadczenia może dokonać sam Wykonawca w myśl § 4 ust. 1 Rozporządzenia PRM z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605): 1. formularz ofertowy /Załącznik Nr 1/; 2. wypełniony kosztorys ofertowy wg wzoru dołączonego do SIWZ w formie uproszczonej w układzie (1/ Liczba porządkowa; 2/ Podstawa wyceny; 3/ Opis; 4/ Jednostka miary; 5/ Ilość; 6/ Cena jednostkowa; 7/ Wartość netto). 3. aktualny odpis z rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; 4. potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych - w razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy - stosownie do art. 23 ust. 4 - umowy regulującej współpracę tych wykonawców; 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. /załącznik nr 6/ 8. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie objętym zamówieniem z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie /załącznik Nr 3/; 9. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jeżeli wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował ) /załącznik Nr 4/; 10. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował ) /załącznik Nr 5/ oraz dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, wraz z zaświadczeniem o członkostwie we właściwej izbie inżynierów budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej /Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zmianami/, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania takich uprawnień; 11. wypełniony i podpisany projekt umowy z harmonogramem rzeczowo-finansowym /załącznik Nr 2/ 12. dane dotyczące podwykonawców i zakresu prac przewidywanych im do przekazania (należy dołączyć oświadczenie podwykonawcy z art. 22 ust. 1);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olecko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie naprawy przekrycia dachowego nad basenem Wodnego Centrum Rekreacyjno - Sportowego AQUASFERA przy Al. M. J. Piłsudskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-07-22 - Remont drogi gminnej w miejscowości Purdka.
Dodano: 2016-07-15 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pochwałki oraz budowa kolektora sanitarnego Pochwałki-Ołownik
Dodano: 2016-05-27 - Robota budowlana - przebudowa gruntowej drogi leśnej Górki -działka nr 181, łączna długość drogi 600m na terenie Nadleśnictwa Elbląg
Dodano: 2016-04-14 - Robota budowlana - przebudowa drogi leśnej Kikoły -Tolkmicko na terenie Nadleśnictwa Elbląg, na odcinku 3210m - Etap II
Dodano: 2016-04-08 - Zagospodarowanie terenu na zapleczu ul. Kolejowej 29-31 w Olecku- budowa drogi dojazdowej i miejsc postojowych.
Dodano: 2016-04-01 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Ostrzeszewo.
Dodano: 2016-03-24 - budowa ulicy Bohaterów Monte Cassino w Olsztynie - etap I zadanie 2
Dodano: 2016-03-22 - Budowa ulicy Gronowej na odcinku od skrzyżowania z ulicą Traktorową do skrzyżowania z ulicą Siewną
Dodano: 2016-03-18 - Przebudowa ulicy Marii Konopnickiej w Elblągu od skrzyżowania z ulicą Niepodległości do skrzyżowania z Aleją Józefa Piłsudskiego - etap I
Dodano: 2016-03-11