Przetargi.pl
Uudzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokosci 586000 PLN na zadania inwestycyjne

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 08-108 Korczew, ul. Ks. Brzóski 20a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6312078 , fax. 025 6312089
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Ks. Brzóski 20a 20a
    08-108 Korczew, woj. mazowieckie
    tel. 025 6312078, fax. 025 6312089
    REGON: 00053626100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uudzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokosci 586000 PLN na zadania inwestycyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi bankowe polegające na: 4.1 udzieleniu kredytu długoterminowego w wysokości 586 000 zł PLN słownie: pięćset osiemdziesiąt sześć tysięcy zł. 4.2 kredyt przeznaczony będzie na dofinansowanie następujących zadań inwestycyjnych : a) przebudowę drogi gminnej w Czaplach Górnych na dz. 571/1 i 572 - Etap II w wysokości 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy zł), b) zakup busa do dowożenia dzieci do szkół c) modernizacje drogi gminnej do gruntów rolnych wsi Szczeglacin - Etap I w wysokości 286 000 zł ( słownie : dwieście osiemdziesiat szesc tysiecy złotych) warunki udzielenia kredytu inwestycyjnego: a) kredyt zaciągnięty w celu sfinansowania w/w zadań inwestycyjnych b) okres kredytowania - do 30.12.2015 roku, c) kwota kredytu 586 000,00 PLN, d) karencja w spłacie kredytu - do 30.03.2010 roku e) spłata kredytu - według wzoru: 1) do 31.03.2010r. - 30 000 zł 2) do 30.06.2010r. - 10 000 zł 3) do 31.03.2011r. - 40 000 zł 4) do 30.06.2011r. - 20 000 zł 5) do 31.03.2012r. - 60 000 zł 6) do 30.06.2012r. - 60 000 zł 7) do 31.03.2013r. - 60 000 zł 8) do 30.06.2013r. - 60 000 zł 9) do 31.03.2014r. - 43 000 zł 10) do 30.06.2014r. - 40 000 zł 11) do 30.09.2014r. - 20 000 zł 12) do 30.12.2014r. - 20 000 zł 13) do 31.03.2015r. - 30 750 zł 14) do 30.06.2015r. - 30 750 zł 15) do 30.09.2015r. - 30 750 zł 16) do 30.12.2015r. - 30 750 zł f) spłata odsetek - zgodnie z w/w spłatą rat, g) oprocentowanie - korzystne dla kredytobiorcy - oparte o stawkę jednobazową WIBOR 3 M (liczone jako średnia arytmetyczna wszystkich notowań z m-ca poprzedzającego naliczenie odsetek) plus marża Banku (marża stała w całym okresie kredytu). Do wyliczenia kosztu kredytu należy przyjąć WIBOR 3 M z dnia 15.08.2009r., h) od wcześniejszej spłaty kredytu (całości lub części) prowizja - 0%, i) od gotowości udzielenia kredytu prowizja - 0%, j) zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od części kredytu i ewentualne zmiany terminów uruchomienia transzy kredytu, k) zabezpieczenie - weksel własny in. blanco wraz z deklaracją wekslową, l) planowane terminy i kwoty poszczególnych transz: - 31.08.2009r. - 100.000,00 PLN - 15.09.2009r. - 286.000,00 PLN - 30.09.2009r. - 200.000,00 PLN Rozliczenie usługi pomiędzy zamawiającym a wykonawcą będzie dokonywane w złotych polskich (PLN). w wysokości 100 000 zł (słownie: sto tysięcy zł),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie ustala się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ustawy. 2. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonych przedmiotem zamówienia w przypadku jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; t.j. są bankiem w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz. U. Nr 140, poz 939 z późn. zm.). Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie rodzaju prowadzonej działalności wpisanej we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. b) Posiadają wiedzę i doświadczenie związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, tj. posiadają wiedzę bankową oraz wiedzę potrzebną do realizacji zamówienia w zakresie odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. c) Posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. d) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów, wymienionych w SIWZ, metodą spełnia- nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa wyżej winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń, mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje zgodnie z przepisami art. 24 ust. 2 pkt 2) ustawy - Prawo zamówień publicznych, wykluczenie wykonawcy z dalszego postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugkorczew.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach