Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Sobieskiego 83
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8125004, 8284047 , fax. 033 8151630
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Sobieskiego 83 83
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 033 8125004, 8284047, fax. 033 8151630
REGON: 07214718700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utylizacja niebezpiecznych odpadów medycznych dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest utylizacja niebezpiecznych odpadów medycznych dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej przy ul. Sobieskiego 83. Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych, których gromadzenie i usuwanie podlega specjalnym przepisom ze względu na zapobieganie infekcji. Usługa wykonana będzie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23.12.2005 r. (Dz. U. Nr 8 poz. 104 z dnia 24 stycznia 2004 roku) w sprawie dopuszczalnych sposobów i warunków unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych, Wykonawca przejmie na siebie odpowiedzialność za odpady, stosownie do art. 25 Ustawy o odpadach. Każdorazowy odbiór będzie potwierdzony pisemnie przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Pojemniki na odpady nie mogą mieć mniejszą pojemność niż 60 l, Szacunkowa ilość odpadów przeznaczonych do utylizacji - ok. 700 kg miesięcznie. Wymagana częstotliwość odbiorów - 3 razy w tygodniu, realizacja odbiorów interwencyjnych - najpóźniej do 12 godzin od zgłoszenia telefonicznego. Koszt transportu odpadów Oferent wliczy w cenę wykonania usługi. Ilość odpadów medycznych przeznaczonych do unieszkodliwiania w rozbiciu na poszczególne kody, określone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U Nr 112,poz. 1206) wynosi: a/ kod 180101 - 10% tj. 50kg b/ kod 180102 - 10% tj. 50kg c/ kod 180103 - 80% tj. 400kg. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 904000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 2.1. przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, 2.2. niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2. 2.Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonani określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy następujące dokumenty: 2.1.odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2.koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 2.3.oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.Zamawiający na podstawie art. 25 ust. 1 może żądać od Wykonawców wyłączenie oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu tj. umowy cywilnoprawnej o współpracy lub umowy konsorcjum z innymi wykonawcami, celem wspólnego ubiegania się o zamówienie zgodnie z treścią SIWZ rozdział III pkt. 2 b. 4.Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Częstotliwość wywozu odpadów
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital_ped.glt.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wynajem wraz z serwisowaniem kontenerów sanitarnych, przenośnych kabin sanitarnych WC oraz umywalek polowych w kompleksach wojskowych nadzorowanych przez 4 WOG w Gliwicach w celu zabezpieczenia sanitarnego zadań realizowanych w 2016 roku w podziale na 2 zadania.
Dodano: 2016-02-16 - Usługa utylizacji odpadów szpitalnych dla Szpitala Specjalistycznego
Dodano: 2015-11-30 - Odbiór, transport i utylizację odpadów wytwarzanych przez Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej
Dodano: 2014-07-15 - Świadczenie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych, wielkogabarytowych, niebezpiecznych, zużytego sprzętu AGD i RTV, biodegradacyjnych w tym odpadów zielonych z terenu miasta Sławkowa
Dodano: 2013-12-16 - Wywóz odpadów komunalnych - stałych niesegregowanych i płynnych w 2014r. ze szkół i placówek oświatowo-wychowawczych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Zawierciański
Dodano: 2013-12-10 - Usługa utylizacji odpadów szpitalnych dla Szpitala Specjalistycznego
Dodano: 2013-11-29 - Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych.
Dodano: 2013-11-04 - Wywóz nieczystości ciekłych z nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach
Dodano: 2013-08-23 - wywóz odpadów komunalnych -stałych i płynnych ze szkół i placówek oświatowo-wychowawczych dla których organem prowadzącym jest Powiat Zawierciański w II półroczu 2013r
Dodano: 2013-06-12 - wywóz odpadów komunalnych -stałych i płynnych ze szkół i placówek oświatowo wychowawczych prowadzonych przez Powiat Zawierciański w I półroczu 2013roku
Dodano: 2012-12-19