Przetargi.pl
Utylizacja azbestu z terenu Gminy Kikół w 2017 roku

Gmina Kikół ogłasza przetarg

  • Adres: 87620 Kikół, Plac Kościuszki
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 289 46 70, , fax. 54 289 46 70
  • Data zamieszczenia: 2017-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kikół
    Plac Kościuszki 7
    87620 Kikół, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 289 46 70, , fax. 54 289 46 70
    REGON: 91086654800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kikol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utylizacja azbestu z terenu Gminy Kikół w 2017 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest w postaci pokryć dachowych z budynków mieszkalnych i gospodarczych osób fizycznych, oraz odbiór płyt azbestowo – cementowych z miejsc tymczasowego składowania, położonych na terenie Gminy Kikół. 1. Zakres zamówienia obejmuje: Zadanie Nr 1: Demontaż pokryć dachowych wykonanych z wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych falistych i płaskich), z 12 posesji, na których znajdują się budynki mieszkalne i gospodarcze, zabezpieczenie, załadunek, transport i utylizacja na składowisku odpadów niebezpiecznych – szacunkowa ilość wyrobów to około 32,032 Mg. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wykaz nieruchomości (12 posesji), z których mają zostać zdemontowane wyroby zawierające azbest, wraz z podaniem ilości wyrobów zawierających azbest na poszczególnych posesjach. Zamawiający, po podpisaniu umowy, przekaże Wykonawcy dane kontaktowe (numery telefonów) do właścicieli poszczególnych posesji. Wykonawca skontaktuje się z każdym właścicielem nieruchomości w celu uzgodnienia terminu wykonania usługi. Zadanie Nr 2: Odbiór składowanych luzem wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych), z 28 posesji, zabezpieczenie, załadunek, transport i utylizacja na składowisku odpadów niebezpiecznych – szacunkowa ilość wyrobów to około 80,136 Mg. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wykaz nieruchomości (28 posesji), z których mają zostać odebrane płyty azbestowo – cementowe z miejsc tymczasowego składowania, wraz z podaniem ilości wyrobów zawierających azbest na poszczególnych posesjach. Zamawiający, po podpisaniu umowy, przekaże Wykonawcy dane kontaktowe (numery telefonów) do właścicieli poszczególnych posesji. Wykonawca skontaktuje się z każdym właścicielem nieruchomości w celu uzgodnienia terminu wykonania usługi. Wymagania stawiane wykonawcy : a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia. c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. d) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. e) Wykonawca dokona uporządkowania terenu po zakończeniu robót oraz wypłaci odszkodowanie z tytułu ewentualnych zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub związanych z nimi. f) Wykonawca sporządzi dokumentację fotograficzną z prowadzenia prac na poszczególnych posesjach i przekaże Zamawiającemu na nośniku elektronicznym. g) Wykonawca dokona ważenia płyt azbestowo - cementowych na miejscu składowania przy użyciu własnych urządzeń, z przeprowadzonej czynności ważenia ma zostać sporządzony protokół, który będzie zawierał następujące informacje; - imię i nazwisko osoby od której odbierane będą odpady, - wskazanie miejsca odbioru, datę odbioru, ilość odebranych odpadów, - rodzaj odpadu, podpis właściciela. h) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dowód unieszkodliwiania zebranych odpadów, tj. karty przekazania odpadów ze składowiska odpadów niebezpiecznych, potwierdzającego wagę odebranych wyrobów zawierających azbest. i) Wykonawca wystawi dla właściciela posesji oświadczenie o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych. j) Wykonawca zobowiązany jest do ochrony danych osobowych zawartych w wykazie nieruchomości. Dane zawarte w wykazie nieruchomości Wykonawca wykorzystywać będzie wyłącznie do celów realizacji niniejszego zadania, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.). k) Zamawiający dokona protokolarnego odbioru wykonanych robót. l) Dokonanie zapłaty za wykonaną usługę nastąpi jedynie do kwoty kosztów ilości rzeczywiście unieszkodliwionych odpadów azbestowych – wyliczonej w formie iloczynu stawki łącznej (brutto w PLN za 1 Mg) x ilość (w Mg), jednak nie większej ilości z poszczególnych nieruchomości niż wskazana w załączniku nr 1 do umowy. ł) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z prawem obowiązującym w tym zakresie. m) Realizacja zamówienia jest współfinansowana ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej poprzez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu. Rodzaj zamówienia: usługi Kody we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 90650000-8 – usługi usuwania azbestu 905112000-9 – usługi transportu odpadów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90650000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 000,00 PLN Formy wadium Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art., 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) 3. Sposób i miejsce składania wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Urzędu Gminy Kikół w Kujawskim Banku Spółdzielczym w Aleksandrowie Kujawskim odział Kikół nr 54 95370000 0040 0187 20000005. 2) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać: a) jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). b) bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 11.08.2017 r. do godz. 09.00 2) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 3) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty ustawową formą wadium zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 7b. 5. Zwrot/zatrzymanie wadium. 1) Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 2, 2) Wadium zostanie zatrzymane wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a lub art. 46 ust. 5. 3) Jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, oferta wykonawcy, któremu zwrócono wadium, zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, będzie on wezwany do ponownego wniesienia wadium w terminie określonym przez zamawiającego pod rygorem wykluczenia go z postępowania z mocy art.24 ust.2. pkt.2. 4) Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych o kodach: 17 06 01 - materiały izolacyjne zawierające azbest, 17 06 05 - materiały konstrukcyjne zawierające azbest, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 ze zm.). Zgodnie z zapisami cyt. ustawy (art. 233 ust.1), zezwolenia na transport odpadów wydane na podstawie przepisów dotychczasowych zachowują ważność na czas, na jaki zostały wydane, nie dłużej jednak, niż do czasu upływu terminu do złożenia wniosku o wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy, lub z dniem uzyskania wpisu do tego rejestru, w przypadku, gdy wpis nastąpił w terminie wcześniejszym. Utworzenie rejestru ma nastąpić do trzech lat od dnia wejścia w życie nowej ustawy o odpadach. Do wydawania zezwoleń na transport odpadów do czasu utworzenia rejestru, stosuje się przepisy dotychczasowej ustawy o odpadach tj. ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. (t.j.: Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z póź. zm.);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru załączonego do SIWZ 2) pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych3) pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach