Przetargi.pl
Utworzenie żłobka w Gorzowie Śląskim

Gmina Gorzów Śląski ogłasza przetarg

  • Adres: 46-310 Gorzów Śląski, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3505710, 715 , fax. 034 3505710, 715 wew. 42
  • Data zamieszczenia: 2020-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzów Śląski
    ul. Wojska Polskiego 15
    46-310 Gorzów Śląski, woj. opolskie
    tel. 034 3505710, 715, fax. 034 3505710, 715 wew. 42
    REGON: 15139861700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzowslaski.pl, www.bip.gorzowslaski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie żłobka w Gorzowie Śląskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres prac branży architektoniczno – konstrukcyjnej: - zmiana układu funkcjonalnego i przeznaczenia pomieszczeń, - usunięcie okładziny zewnętrznej i wykonanie ocieplenia całego budynku wraz z tynkiem cementowo – wapiennych oraz pomalowaniem elewacji, - wyburzenie zbędnych ścian działowych, - wymiana okładziny schodów wewnętrznych, - ułożenie warstwy betonu (gr. 2-15cm) na stopniach żelbetowych oraz wykonanie okładziny schodów i montaż pochwytów wnękowych, - zamknięcie otworów drzwiowych, - wykonanie dodatkowych ścian działowych z płyt g-k, - wykonanie sufitów podwieszanych oraz zabudowy kanałów instalacji sanitarnych z płyt g-k - wykonanie drzwi zewnętrznych w miejscu okna w pomieszczeniu wózkowni, - wykonanie dodatkowych otworów drzwiowych w istniejących ścianach wraz z nadprożami, - odbicie tynków wewnętrznych ścian i sufitów oraz wykonanie nowych tynków cementowo – wapiennych, - malowanie ścian i sufitów farbą akrylową, - skucie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, - wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych w węzłach sanitarnych na pełną wysokość, - wykonanie dodatkowego zespołu sanitarnego dla dzieci i opiekunów, - wymiana posadzek – usuniecie istniejących, - wymiana stolarki drzwiowej, - wymiana stolarki okiennej, - usunięcie obudowanej ścianki z luksferów (przy klatce schodowej) oraz wykonanie nowej ściany z płyt cementowych na stelażu metalowym zabezpieczonym antykorozyjnie oraz wypełnionej wełną mineralną, - zwiększenie wysokości poziomu parapetu o 28cm w pom. 1.09, - montaż rolet zewnętrznych w salach pobytu dzieci oraz na korytarzy (pom. 1.14), - wykonanie okna ppoż nieotwieralnego EI60 w sali pobytu dzieci (pom. 1.13), - wykonanie okna wydawczego, - montaż klapy oddymiającej w stropie klatki schodowej, - usunięcie okładziny balkonów i wykonanie nowej z płytek ceramicznych, - usunięcie i montaż balustrady na balkonach, - wykonanie nowych instalacji wewnętrznych – wod-kan, c.o., elektrycznej, wentylacji oraz kanalizacyjnej, - demontaż windy towarowej i uzupełnienie stropu, - demontaż sceny drewnianej, - demontaż pieca kaflowego. 2. Zakres prac branży elektrycznej: - tablice TL-0,4kV, T1-0,4kV, Tk-0,4kV. - instalacja siły 400/230V, - instalację oświetlenia podstawowego, awaryjno-ewakuacyjnego. - instalacja gniazd wtyczkowych 230V, - instalacja zasilania urządzeń grzewczych i wentylacyjnych - instalacje niskoprądowe - instalacja połączeń wyrównawczych. 3. Zakres prac branży sanitarnej: - instalację wody zimnej, ciepłej oraz cyrkulacji c.w.u; - instalację p.poż.; - instalację kanalizacji sanitarnej oraz skroplin; - instalację C.O. oraz C.T.; - instalację wentylacji mechanicznej; - instalację chłodzenia; - instalację wewnętrzną gazu. 4. Zakres prac instalacji zewnętrznych: - przebudowy przyłącza instalacji wodociągowej w zakresie studni wodomierzowej oraz doprowadzenie wody do budynku, - budowa przyłącza instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z montażem studni rewizyjnych. 5. Plac zabaw i zagospodarowanie terenu: - wyposażenie placu zabaw w urządzenia dla dzieci przystosowane do korzystania od 12 miesiąca życia, - plac zabaw wraz z terenem zielonym, który go otacza ogrodzony i zamknięty, - powierzchnia placu zabaw o powierzchni 1 469 m2 pokryty nawierzchnią trawiastą, - ogrodzenia o wysokości 1,5m., ogrodzenie metalowe, ocynkowane i pomalowane. Informacje dodatkowe: - Rysunki załączone w dokumentacji projektowej są ilustracjami mającymi charakter poglądowy i obrazują elementy jakie Zamawiający oczekuje uzyskać. - Rysunki mają na celu ułatwienie Wykonawcy przygotowanie oferty przetargowej. - Dopuszcza się tolerancję odchyleń w wymiarach urządzeń zabawowych -/+ 10%, jeśli urządzenia te posiadają odpowiednią dla każdego urządzenia strefę bezpieczeństwa i nie kolidują ze strefami bezpieczeństwa sąsiednich urządzeń zabawowych. - Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, zabezpieczone przed czynnikami atmosferycznymi. - Użyte do wykonania zamówienia materiały muszą być I gatunku. - W celu potwierdzenia że oferowane urządzenia zabawowe odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca na wezwanie zamawiającego złoży aktualne certyfikaty zgodności z Polską Normą serii PN-EN lub deklaracjami zgodności z ww. normą oferowanych urządzeń (określoną w projekcie technicznym do projektu zagospodarowania placu zabaw – znajdującym się w załączniku nr 10 do SIWZ), karty techniczne oferowanych urządzeń – wraz z rysunkami lub katalogami lub zdjęciami oferowanych urządzeń, na których znajdują się wymiary urządzeń, rodzaj zastosowanych materiałów - zgodnie z rozdziałem VI.III SIWZ. 6. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowane dla niniejszego zamówienia – załącznik nr 9 oraz załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla: w wysokości: 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zawadzkiem Oddział Gorzów Śląski, ul. Rynek 10, 46-310 Gorzów Śląski - nr rachunku: 54 8909 1058 2005 0000 0013 0005, z adnotacją: wadium – „Utworzenie żłobka w Gorzowie Śląskim”. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie w ofercie, a jego kopia (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) w ofercie. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna powinno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 11. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 14. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 16. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty - zgodnie z treścią zał. nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 5) Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 6 do SIWZ. 6) Wykaz dotyczący rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy) – zgodnie z postanowieniami rozdziału III pkt.14 SIWZ – załącznik nr 7 do SIWZ. 7) Dowód wniesienia wadium – zgodnie z postanowieniami rozdziału VIII SIWZ. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w pkt 1 i 2 (zał. nr 2 i zał. nr 3 do SIWZ). 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu (zał. nr 2 do SIWZ). 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI pkt V.I ppkt. 1 i 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, zgodnie z treścią zał. nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - (UWAGA !!! Nie składać oświadczenia wraz z ofertą!!!).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach