Przetargi.pl
Utworzenie żłobka w dawnej Szkole Podstawowej w Tereszewie.

Gmina Kurzętnik ogłasza przetarg

  • Adres: 13-306 Kurzętnik, ul. Grunwaldzka 39
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4740515, 056 4748282 , fax. 056 4748284
  • Data zamieszczenia: 2015-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kurzętnik
    ul. Grunwaldzka 39 39
    13-306 Kurzętnik, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 056 4740515, 056 4748282, fax. 056 4748284
    REGON: 00053826000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie żłobka w dawnej Szkole Podstawowej w Tereszewie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oraz dostawy pn: Utworzenie żłobka w dawnej Szkole Podstawowej w Tereszewie. Kod CPV 45.31.51.00-9 instalacyjne roboty elektryczne, Kod CPV 45.21.00.00-2 roboty budowlane w zakresie budynków, Kod CPV 45.30.00.00-0 roboty w zakresie instalacji budowlanych , Kod CPV 45.33.11.00-7 instalowanie centralnego ogrzewania, Kod CPV 45.32.10.00-3 izolacje cieplne, Kod CPV 39.10.00.00-3 meble- dostawa i montaż Kod CPV 39.22.00.00-0 sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe- dostawa i montaż Kod CPV 39.16.21.00-6 pomoce dydaktyczne Kod CPV 37.52.00.00-9 zabawki Kod CPV 37.53..52.00-9 wyposażenie placu zabaw- dostawa i montaż 2. Zamówienie obejmuje m.in.: - wykonanie ścian wewnętrznych działowych, - wykonanie robot elektrycznych i sanitarnych, - wykonanie podłóg i posadzek, - roboty malarskie wykończeniowe wewnętrzne, - roboty tynkarskie wewnętrzne. - wyposażenie wnętrz - dostawa pomocy dydaktycznych - wyposażenie placu zabaw - dostawa zabawek 3. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających wynikających z ustawy z art. 67 ustawy Pzp. 4. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punkcie 2 stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 2 do SIWZ - Dokumentacje projektowe Załącznik Nr 3 do SIWZ - Przedmiary Załącznik Nr 12 do SIWZ - plac zabaw Załącznik Nr 13 do SIWZ - pomoce dydaktyczne i zabawki Wszędzie tam, gdzie w dokumentach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1 -3 PZP lub zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, dostawa itp. ) materiałów czy wykonawców, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w dokumentacji projektowej i STWiOR. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 27. 7 i 29 ustawy PZP, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym- pod warunkiem, że oferowane przez Wykonawcę dostawy oraz roboty budowlane spełnią wymagania tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego, określonego przez Zamawiającego i zagwarantują uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od złożonych w ww. dokumentach. W przypadku braku Wymagany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punkcie 2: za wady wbudowanych materiałów wynosi min 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi min 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. za wady dostarczonych przedmiotów wynosi min. 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego dostaw i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru. Zamawiający zastrzega że w przypadku braku uzyskania dofinansowania na realizację zadania- zastrzega się możliwość unieważnienia postępowania przetargowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 14.000,00 PLN (słownie: czternaście tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brodnicy Oddział w Nowym Mieście Lubawskim Nr 39 9484 1121 2004 0090 0983 0019. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w kasie pok. 14 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/kurzetnik_gmina_wiejska/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach