Przetargi.pl
„Utworzenie Żłobka Miejskiego w Węgrowie – II podejście ”

Miasto Węgrów ogłasza przetarg

  • Adres: 07100 Węgrów, ul. Rynek Mariacki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 792 23 26 , fax. 25 792 25 23
  • Data zamieszczenia: 2018-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Węgrów
    ul. Rynek Mariacki 16
    07100 Węgrów, woj. mazowieckie
    tel. 25 792 23 26, fax. 25 792 25 23
    REGON: 71158223300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wegrow.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utworzenie Żłobka Miejskiego w Węgrowie – II podejście ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz realizacja robót budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania obiektu byłej szkoły na żłobek miejski w formie „zaprojektuj i wybuduj” przy ul. Szerokiej w Węgrowie. Zakres prac projektowych obejmuje budynek żłobka wraz z infrastrukturą towarzyszącą, dojazdami i parkingami, dojściami i sieciami w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania obiektu oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków, decyzji i uzgodnień umożliwiających uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 1.Przedmiot zamówienia został opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1,2,3 do SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje m.in: Etap 1 – Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy: 1)Opracowanie i uzgodnienie z inwestorem koncepcji projektowej obiektu; 2)Uzyskanie warunków przyłączeniowych, zmian istniejących warunków, opinii i oświadczeń dot. przyłączy; 3)Opracowanie kompleksowego projektu wielobranżowego wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędne uzgodnienia do projektu; 4)Opracowanie projektu technologicznego wraz z wyposażeniem pomieszczeń; 5)Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 6)Opracowanie projektowanej charakterystyki energetycznej; 7)Zaprojektowanie nowego oświetlenia terenu bezpośrednio przyległego do obiektu w strefach wejściowych tak aby dostosować je do nowych warunków pracy przy ciągach komunikacyjnych prowadzących do budynku; 8)Uzyskanie w imieniu Inwestora wszelkich niezbędnych uzgodnień wymaganych do otrzymania pozwolenia na budowę oraz uzgodnień rzeczoznawców i złożenie kompleksowego wniosku o pozwolenie na budowę w imieniu Inwestora; 9)Uzyskanie ostatecznego (prawomocnego pozwolenia na budowę budynku wraz z kompletną infrastruktura techniczna oraz zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę- projekty musza być zgodne ze wszystkimi pozwoleniami, uzgodnieniami, opiniami rzeczoznawców i ekspertyzami wymaganymi odrębnymi przepisami; 10)Opracowanie kosztorysów inwestorskich; 10)Opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót; 11)Sporządzenie harmonogramu robót z podziałem na branże i technologiczne terminy wykonania prac przygotowawczych; 3.Etap 2 – Kompleksowe wykonanie prac budowlanych w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy: 1)Zakres prac przygotowawczych: a)organizacja ruchu w otoczeniu budowy; b)ogrodzenie placu budowy; c)urządzenie i uzgodnienie na własny koszt usytuowania zaplecza budowy wraz z kosztami podłączenia i użytkowania wody i energii elektrycznej (konieczna wizja lokalna); d)umieszczenie w powszechnie dostępnym i widocznym dla osób trzecich na terenie inwestycji tablic informacyjnych zgodnych z wymogami i wytycznymi; 2)Zakres prac budowlanych: a)roboty instalacyjne liniowe sieciowe i przyłączy; b)roboty ziemne; c)roboty fundamentowe; d)roboty zbrojarskie i betoniarskie; e)roboty murarskie i tynkarskie; f)roboty ciesielskie; g)roboty spawalnicze; h)roboty izolacyjne i dekarskie; i)roboty okładzinowe; j)roboty montażowe budowlane; k)montaż wszystkich urządzeń niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na budowę i właściwego funkcjonowania obiektu; 3)Zakres prac sanitarnych: a)instalacje kanalizacji sanitarnej wraz z wpustami i separatorami; b)Instalacje wody zimnej, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji, oraz wody na cele p.poż; c)instalacje wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej; d)instalacja c.o.; e)instalacja gazowa; 4)Zakres prac elektrycznych: a)instalacje oświetlenia ogólnego, ewakuacyjnego; b)instalacje gniazd wtykowych; c)instalacje zasilania i sterowania wentylacji; d)ochrona przeciwprzepięciowa; e)montaż tablic rozdzielczych z kompletnym wyposażeniem; f)instalacje niskoprądowe kompletne: wideodomofon, wideobrama, dozorowa (monitoring wewnętrzny i zewnętrzny); g)siec logiczna - komputerowa, łącząca funkcjonalnie wszystkie pomieszczenia; h)instalacja odgromowa; i)instalacja uziemiająca i połączeń wyrównawczych; j)instalacja sygnalizacji włamania i napadu SSWiN; 5)Zagospodarowanie terenu: a)budowa lub przebudowa przyłączy i ich podłączenie do budynku; b)wykonanie ogrodzenia; c)wykonanie lub przebudowa nawierzchni; d)urządzenie placu zabaw; e)montaż elementów małej architektury; f)oświetlenie zewnętrzne budynku i terenu; 6)Wyposażenie obiektu: 1 a)pełne wyposażenie sanitariatów; b)wyposażenie zaplecza gastronomicznego (kuchnia, zmywalnia, magazyny, przygotowalnie); c)dostarczenie, zmontowanie i ustawienie we właściwym miejscu wyposażenia budynku; d)wykonanie instrukcji ewakuacji na wypadek pożaru; 4.Etap 3 – Wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz przekazanie do eksploatacji W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również: -wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania, -wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, funkcjonalno – użytkowy, koncepcja projektowo- przestrzenna żłobka miejskiego w Węgrowie, przedmiaru robót), obsługa geodezyjna, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, projekt organizacji robót. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz Norm Europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. Zaleca się Wykonawcom zapoznanie się z terenem wskazanym w SIWZ , na którym będą prowadzone prace oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych 0/100) 2.Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Miasto Węgrów, ul. Rynek Mariacki 16, 07-100 Węgrów, numer konta : 61 1020 4476 0000 8702 0365 0132 z dopiskiem: przetarg nieograniczony na zadanie pn. „Utworzenie Żłobka Miejskiego w Węgrowie – II podejście” Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 5 Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 5.1 gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 5.2 okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6 Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 6.1 poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 6.2 poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 9. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument winien być złożony przez każdego z wykonawców.2.Oświadczenia i dokumenty wymagane w sekcji 5-7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.3.Formularz ofertowy (wg załącznika nr 7) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 6.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. 7.Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – jeśli dotyczy 8.Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach