Przetargi.pl
Utworzenie Żłobka Miejskiego w Węgrowie

Miasto Węgrów ogłasza przetarg

  • Adres: 07100 Węgrów, ul. Rynek Mariacki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 792 23 26 , fax. 25 792 25 23
  • Data zamieszczenia: 2018-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Węgrów
    ul. Rynek Mariacki 16
    07100 Węgrów, woj. mazowieckie
    tel. 25 792 23 26, fax. 25 792 25 23
    REGON: 71158223300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wegrow.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie Żłobka Miejskiego w Węgrowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz realizacja robót budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania obiektu byłej szkoły na żłobek miejski w formie „zaprojektuj i wybuduj” przy ul. Szerokiej w Węgrowie. Zakres prac projektowych obejmuje budynek żłobka wraz z infrastrukturą towarzyszącą, dojazdami i parkingami, dojściami i sieciami w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania obiektu oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków, decyzji i uzgodnień umożliwiających uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 1. Przedmiot zamówienia został opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 1,2,3 do niniejszej SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in: Etap 1 – Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy: 1) Opracowanie i uzgodnienie z inwestorem koncepcji projektowej obiektu; 2) Uzyskanie warunków przyłączeniowych, zmian istniejących warunków, opinii i oświadczeń dot. przyłączy; 3) Opracowanie kompleksowego projektu wielobranżowego wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędne uzgodnienia do projektu; 4) Opracowanie projektu technologicznego wraz z wyposażeniem pomieszczeń; 5) Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 6) Opracowanie projektowanej charakterystyki energetycznej; 7) Zaprojektowanie nowego oświetlenia terenu bezpośrednio przyległego do obiektu w strefach wejściowych tak aby dostosować je do nowych warunków pracy przy ciągach komunikacyjnych prowadzących do budynku; 8) Uzyskanie w imieniu Inwestora wszelkich niezbędnych uzgodnień wymaganych do otrzymania pozwolenia na budowę oraz uzgodnień rzeczoznawców i złożenie kompleksowego wniosku o pozwolenie na budowę w imieniu Inwestora; 9) Uzyskanie ostatecznego (prawomocnego pozwolenia na budowę budynku wraz z kompletną infrastruktura techniczna oraz zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę- projekty musza być zgodne ze wszystkimi pozwoleniami, uzgodnieniami, opiniami rzeczoznawców i ekspertyzami wymaganymi odrębnymi przepisami; 10)Opracowanie kosztorysów inwestorskich; 10) Opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót; 11) Sporządzenie harmonogramu robót z podziałem na branże i technologiczne terminy wykonania prac przygotowawczych; 3. Etap 2 – Kompleksowe wykonanie prac budowlanych w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy: 1) Zakres prac przygotowawczych: a) organizacja ruchu w otoczeniu budowy; b) ogrodzenie placu budowy; c) urządzenie i uzgodnienie na własny koszt usytuowania zaplecza budowy wraz z kosztami podłączenia i użytkowania wody i energii elektrycznej (konieczna wizja lokalna); d) umieszczenie w powszechnie dostępnym i widocznym dla osób trzecich na terenie inwestycji tablic informacyjnych zgodnych z wymogami i wytycznymi; 2) Zakres prac budowlanych: a) roboty instalacyjne liniowe sieciowe i przyłączy; b) roboty ziemne; c) roboty fundamentowe; d) roboty zbrojarskie i betoniarskie; e) roboty murarskie i tynkarskie; f) roboty ciesielskie; g) roboty spawalnicze; h) roboty izolacyjne i dekarskie; i) roboty okładzinowe; j) roboty montażowe budowlane; k) montaż wszystkich urządzeń niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na budowę i właściwego funkcjonowania obiektu; 3) Zakres prac sanitarnych: a) instalacje kanalizacji sanitarnej wraz z wpustami i separatorami; b) instalacje wody zimnej, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji, oraz wody na cele p.poż; c) instalacje wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej; d) instalacja c.o.; e) instalacja gazowa; 4) Zakres prac elektrycznych: a) instalacje oświetlenia ogólnego, ewakuacyjnego; b) instalacje gniazd wtykowych; c) instalacje zasilania i sterowania wentylacji; d) ochrona przeciwprzepięciowa; e) montaż tablic rozdzielczych z kompletnym wyposażeniem; f) instalacje niskoprądowe kompletne: wideodomofon, wideobrama, dozorowa (monitoring wewnętrzny i zewnętrzny); g) siec logiczna - komputerowa, łącząca funkcjonalnie wszystkie pomieszczenia; h) instalacja odgromowa; i) instalacja uziemiająca i połączeń wyrównawczych; j) instalacja sygnalizacji włamania i napadu SSWiN; 5) Zagospodarowanie terenu: a) budowa lub przebudowa przyłączy i ich podłączenie do budynku; b) wykonanie ogrodzenia; c) wykonanie lub przebudowa nawierzchni; d) urządzenie placu zabaw; e) montaż elementów małej architektury; f) oświetlenie zewnętrzne budynku i terenu; 6) Wyposażenie obiektu: 1 a) pełne wyposażenie sanitariatów; b) wyposażenie zaplecza gastronomicznego (kuchnia, zmywalnia, magazyny, przygotowalnie); c) dostarczenie, zmontowanie i ustawienie we właściwym miejscu wyposażenia budynku; d) wykonanie instrukcji ewakuacji na wypadek pożaru; 4. Etap 3 – Wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz przekazanie do eksploatacji W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również: - wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania, - wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, funkcjonalno – użytkowy, koncepcja projektowo- przestrzenna żłobka miejskiego w Węgrowie, przedmiaru robót), obsługa geodezyjna, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, projekt organizacji robót. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz Norm Europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. Zaleca się Wykonawcom zapoznanie się z terenem wskazanym w SIWZ , na którym będą prowadzone prace oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych 0/100) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Miasto Węgrów, ul. Rynek Mariacki 16, 07-100 Węgrów, numer konta : 61 1020 4476 0000 8702 0365 0132 z dopiskiem: przetarg nieograniczony na zadanie pn. „Utworzenie Żłobka Miejskiego w Węgrowie” Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 5.1 gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 5.2 okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 6.1 poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 6.2 poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty dotyczące grup kapitałowych (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP).Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 9. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument winien być złożony przez każdego z wykonawców. 2.Oświadczenia i dokumenty wymagane w sekcji 5-7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Formularz ofertowy (wg załącznika nr 7) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. 7.Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – jeśli dotyczy 8. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach