Przetargi.pl
Utworzenie żłobka "Gwiazdeczka" w miejscowości Zdżary - Gmina Ostrów

Gmina Ostrów ogłasza przetarg

  • Adres: 39-103 Ostrów, Ostrów
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 745 11 60 , fax. (017) 745 11 60
  • Data zamieszczenia: 2019-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrów
    Ostrów 225
    39-103 Ostrów, woj. podkarpackie
    tel. (017) 745 11 60, fax. (017) 745 11 60
    REGON: 69058195600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie żłobka "Gwiazdeczka" w miejscowości Zdżary - Gmina Ostrów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części istniejącego budynku szkoły podstawowej 3-klasowej z oddziałem przedszkolnym na żłobek, na dz. nr 332 w Zdżarach, gm. Ostrów. Żłobek będzie przystosowany do przyjęcia 16 dzieci. Istniejący budynek objęty opracowaniem pełni funkcję oświatowe do końca czerwca 2019r, po czym nastąpi jego likwidacja. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania polega na zmianie układu funkcjonalnego istniejących pomieszczeń znajdujących się na parterze. Dodatkowo projektuje się pochylnię przy wejściu głównym. We wszystkich pomieszczeniach objętych opracowaniem będzie usunięta istniejąca posadzka (panele) oraz płytki wraz z wylewką. Projektuję się nową posadzkę z wykładziny PVC oraz z płytek gresowych, cokoły wykonane będą z wykładziny PVC oraz płytek gresowych na wysokość 7cm. Zastosowane płytki i wykładziny będą osiadać atesty dopuszczające do stosowania w tego typu obiektach. Projektuje się wykucia w ścianach nośnych i działowych pod nowe otwory drzwiowe i przejściowe. W ścianach w miejscu przewidzianego wyburzenia projektuje się wykonanie nadproży. W istniejącym budynku projektuje się nowe ściany z pustaka ceramicznego gr. 12cm wykończona siatką i tynkiem cementowo- wapiennym. W pomieszczeniach objętych opracowaniem przewiduje się skucie istniejących tynków oraz wykonanie nowych tynków cementowo- wapiennych kat. III pomalowanych emulsją. W salach zajęć, szatni, korytarzu, pokoju dyrektora i socjalu przewiduje się malowanie farbą zmywalną ceramiczną do wysokości całego pomieszczenia w kolorze zgodnie z wymogiem inwestora. W toaletach i pomieszczeniu kuchennym, zmywalni oraz pomieszczeniu gospodarczym będą wykonane nowe tynki a ściany do wysokości 2,0m będą wykończone płytkami ceramicznymi. Ściany zewnętrzne przewiduje się docieplić styropianem gr. 10cm i wykończyć tynkiem cienkowarstwowym w kolorze dobranym przez inwestora. W budynku w części objętej opracowaniem zaprojektowano drzwi wewnętrzne płycinowe o wymiarze skrzydła 90 oraz drzwi zewnętrzne aluminiowe o wymiarze minimalnym wymiarze skrzydła 90 x 200cm i większe. Drzwi zewnętrzne przeszklone w ramie aluminiowej. Projektuje się wentylację grawitacyjną wywiewną oraz dwa kominy (dwa z pięcioma kanałami wentylacyjnymi) obudowane płytą g-k. Wszystkie kominy wymurowane będą na stropie ponad połać dachu minimum 60cm. Kominy zostaną ocieplone styropianem gr 5cm, i wykończone tynkiem cienkowarstwowym w kolorze jasno szarym. Wokół przejścia komina przez połać dachową wykonana zostanie obróbka blacharska oraz zabezpieczenie przed przeciekaniem. Projektuje się nową pochylnię wraz ze spocznikiem - wykończone kostką brukową gr. 6cm w kolorze szarym oraz obrzeże betonowe. Pochylnia o spadku 6% i dwóch płaszczyznach ruchu. Pochylnia wyposażona będzie w pochwyty na wysokości 75cm, 90cm i 110cm - rozstaw pochwytów nie węższy jak 1,0m i nie szerszy jak 1,1m. Planuje się wykonanie nowych schodów zewnętrznych wykończonych kostką brukową gr. 6cm w kolorze szarym oraz obrzeżem betonowym z palisady 18x18x120cm. Łączny zakres prac przedstawia się następująco: 1. Roboty rozbiórkowe, ściany (wykucie ościeżnic, rozebranie ścianek, wykucie otworów, wywóz gruzu) 2. Roboty uzupełniające (Odbicie tynków, wykonanie nowych tynków, stolarka zewnętrzna i wewnętrzna, okładziny i malowanie ścian, docieplenie stropu wełną) 3. Posadzka (demontaż części posadzek istniejących, wykonanie nowych posadzek z płytek i wykładziny) 4. Elementy zewnętrzne (rozbiórka istn. Schodów, wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych, schodów z kostki betonowej, ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem) 5. Instalacje: elektryczna, teleinformatyczna, unifonowa, dozorowa, przywoławcza, telewizja kablowa 6. Instalacja centralnego ogrzewania, instalacja wody, instalacja kanalizacji sanitarnej, biały montaż, instalacja gazu, instalacja klimatyzacji, roboty instalacyjne demontażowe 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 7.000,00 zł ( słownie : siedem tysięcy złotych 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.4. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 4) Wykaz robót budowlanych, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 3 do SIWZ 5) Wykaz osób, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 4 do SIWZ 6) Kosztorys ofertowy 7) Dowód wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach