Przetargi.pl
Utworzenie, zakup i wdrożenie systemu ustalania dawek nawozów w oparciu o kryteria produkcyjne i środowiskowe (SUDN) wraz z szkoleniami personelu oraz utrzymaniem systemu.

Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Czartoryskich
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 47 86 700 , fax. 81 47 86 900
  • Data zamieszczenia: 2020-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Czartoryskich 8
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 81 47 86 700, fax. 81 47 86 900
    REGON: 79295000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iung.pulawy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie, zakup i wdrożenie systemu ustalania dawek nawozów w oparciu o kryteria produkcyjne i środowiskowe (SUDN) wraz z szkoleniami personelu oraz utrzymaniem systemu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Utworzenie, zakup i wdrożenie systemu ustalania dawek nawozów w oparciu o kryteria produkcyjne i środowiskowe (SUDN) wraz z szkoleniami personelu oraz utrzymaniem systemu. Wykonanie usługi będzie polegać na opracowaniu narzędzia wspomagającego podejmowanie decyzji w produkcji rolnej zorientowanej na zrównoważone zarządzanie składnikami biogenicznymi. Narzędzie będzie przygotowane jako program do pracy na centralnym komputerze w Krajowej Stacji Chemiczno-Rolniczej, na komputerach osobistych użytkowników końcowych, jako portal www i aplikacja mobilna. Narzędzie integrować będzie dane wprowadzane przez interfejs użytkownika i pobierane z arkusza Excel. System ustalania dawek nawozów w oparciu o kryteria produkcyjne i środowiskowe (SUDN) jest dedykowany dla rolników, producentów rolnych i doradców rolniczych. Narzędzie musi być przyjazne dla użytkownika i obsługiwane intuicyjnie. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 3 etapów 3. Wymagany okres długości wsparcia technicznego (gwarancji) (zgodny z ofertą wykonawcy) to minimum 3 lata licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego całości zamówienia. W okresie wsparcia technicznego (gwarancji) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad, o których Zamawiający powiadomi wykonawcę (listem, telefonicznie lub pocztą mailową). Okres długości wsparcia technicznego (gwarancji ) zostanie przedłużony o czas naprawy. Okres długości wsparcia technicznego (gwarancji) liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru przez obie strony ( bez zastrzeżeń). 4. Wykonawca w okresie świadczenia wsparcia technicznego zobowiązany jest do bezpłatnej aktualizacji wykonanego systemu. 5. Maksymalny termin usunięcia błędu krytycznego systemu do 5 dni kalendarzowych od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego . 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres usługi i wymagań określono w załączniku nr 7 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). 7. Rozliczenie nastąpi za wykonanie danego etapu zamówienia według poniższych zasad: 1) Etap 1 - 15% całej wartości zamówienia 2) Etap 2 - 55% całej wartości zamówienia 3) Etap 3 - 30% całej wartości zamówienia 8. Wskazane zamówienie jest finansowane przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu GOSPOSTRATEG- Budowa efektywnego modelu interaktywnego systemu wspierania decyzji agrotechnicznych w celu optymalizacji nawożenia i ochrony wód przed zanieczyszczeniami pochodzenia roślinnego (INTER-NAW) - GOSPOSTRATEG1/389038/8/NCBR/2018
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48600000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany: Formularz oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2. Wypełniony i podpisany: Kosztorys wykonania usługi zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ 3. Wypełnione i podpisane: Zestawienie wymagań funkcjonalnych zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ 4. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii. Informujemy, że dokumenty wyszczególnione w pkt. 1- 3 stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu. Nie złożenie lub złożenie niepodpisanych dokumentów skutkuje odrzuceniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach