Przetargi.pl
utworzenie w szpitalu Bazy Implantów : zespoleń nasady kości udowej, sterylnych endoprotez połowiczych ,cementu do endoprotez, implantów do rekonstrukcji więzadła krzyżowego

Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 032 2514533
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
    ul. Raciborska 26 26
    40-074 Katowice, woj. śląskie, fax. 032 2514533
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    utworzenie w szpitalu Bazy Implantów : zespoleń nasady kości udowej, sterylnych endoprotez połowiczych ,cementu do endoprotez, implantów do rekonstrukcji więzadła krzyżowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest utworzenie w Szpitalu w Oddziale Urazowo- Ortopedycznym - Blok Operacyjny w Katowicach przy ul. Józefowskiej 119 Bazy Implantów, w skład której wchodzi: a. zapewnienie towaru : zespoleń nasady kości udowej, sterylnych endoprotez połowiczych, cementu do endoprotez, implantów do rekonstrukcji więzadła krzyżowego w ilościach wskazanych w Załączniku nr 4 do SIWZ b. zapewnienie instrumentarium c. pozostawienie w stałej dyspozycji Zamawiającego towaru ujętego w pkt a i uzupełnianie na bieżąco Bazy Implantów Szacunkowe ilości towaru przewidzianego przez Zamawiającego do użycia w trakcie trwania umowy przedstawia Załącznik Nr 1 do SIWZ - Formularz Cenowy podzielony na Pakiety 1,2,3,4 Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień - 33183100-7 Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne Pakiety, nie dopuszcza składania ofert wariantowych 1.1. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru 1.2. Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania niezmienności cen brutto przez cały czas trwania umowy. 1.3. Wykonawca musi zagwarantować płynność zaopatrzenia w w.w asortyment przez okres obowiązywania umowy. 2. Ilości zamawianego towaru mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.1. Zamawiający zastrzega: - ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami medycznymi i będą wynikały z bieżących zamówień bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości towaru. - w sytuacjach wyczerpujących znamiona siły wyższej w tym np. zmiana profilu działalności, stan wyjątkowy, itp. ilości zamawianych towarów mogą ulec dalszym zmianom bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości towaru. 2.2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrotu niewykorzystanego asortymentu lub jego wymiany na inny rozmiar. 3. Wykonawca na czas trwania umowy zapewni nieodpłatnie instrumentarium do zakładania zaoferowanych implantów i utworzy Bazę Implantów w Oddziale Urazowo - Ortopedycznym - Blok Operacyjny w Zespole nr 2 - Katowice ul. Józefowska 119. Potrzebną do utworzenia Bazy Implantów ilość towaru określa Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Utworzenie Bazy Implantów polegać będzie na tym, że Wykonawca w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy przekaże na podstawie Protokołu Przekazania instrumentarium do zakładania implantów i implanty, wg rodzaju i ilości określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ bez wystawiania na tę partię towaru faktury VAT. W trakcie obowiązywania umowy potrzebny rodzaj i rozmiar implantów będzie uzupełniany na bieżąco na podstawie zamówienia przesłanego faksem do Wykonawcy, który będzie zwrotnie potwierdzał jego otrzymanie i w terminie do 5 dni dostarczy towar. 5. Na wykorzystany z Bazy Implantów , towar będzie wystawiana każdorazowo faktura VAT. Podstawą do jej wystawienia będzie zawiadomienie Wykonawcy dokonane przez osobę odpowiedzialną u Zamawiającego za nadzór nad Bazą Implantów 6.Zakończeniem realizacji umowy będzie zwrot implantów z Bazy Implantów wraz z instrumentarium na podstawie Protokołu zdawczo - odbiorczego podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy i końcowe rozliczenie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331831007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W zamówieniu będzie wymagane wadium w wysokości : Za Pakiet nr 1 - 600,00 zł Za Pakiet nr 2 - 480,00 zł Pakiet nr 3 - wolny od wniesienia wadium Pakiet nr 4 - wolny od wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ), wniosą wadium i spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r.Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy kserokopie wymaganych zgłoszeń bądź zaświadczeń o wpisie do rejestru Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z obowiązującymi przepisami na oferowane towary oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 w.w ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ), wniosą wadium i spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r.Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy kserokopie wymaganych zgłoszeń bądź zaświadczeń o wpisie do rejestru Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z obowiązującymi przepisami na oferowane towary oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 w.w ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach