Przetargi.pl
Utworzenie, uruchomienie i wdrożenie inicjalnej bazy danych Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego obejmującej obszar Powiatu Tarnogórskiego

Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 42600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3813786 , fax. 032 3813727
  • Data zamieszczenia: 2017-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
    ul. Karłuszowiec 5
    42600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3813786, fax. 032 3813727
    REGON: 27628546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie, uruchomienie i wdrożenie inicjalnej bazy danych Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego obejmującej obszar Powiatu Tarnogórskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Celem zlecanych prac jest utworzenie, uruchomienie i wdrożenie inicjalnej bazy danych PZGiK dla całego obszaru powiatu tarnogórskiego oraz harmonizacja wprowadzonych do niej danych po konwersji z istniejących baz danych prowadzonych przez Wydział Geodezji Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (zgodnie z tabelą rozdział III, pkt.3 SIWZ) w następujących etapach: Etap I, na który składają się: 1. założenie, skonfigurowanie i uruchomienie instancji bazy danych Oracle na serwerze będącym częścią infrastruktury technicznej urzędu Zamawiającego, wykorzystywanej dla potrzeb realizacji zadań wykonywanych przez Wydział Geodezji Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach; 2. import danych aktualnych ewidencji gruntów i budynków z plików SWDE do uruchomionej instancji bazy danych Oracle; 3. uruchomienie e-usługi publicznej dotyczącej udostępniania danych opisowych i geometrycznych ewidencji gruntów i budynków dla urzędów gmin; ETAP II, na który składają się: 1. założenie, skonfigurowanie i uruchomienie drugiej instancji bazy danych Oracle na serwerze będącym częścią infrastruktury technicznej urzędu Zamawiającego, wykorzystywanej dla potrzeb realizacji zadań wykonywanych przez Wydział Geodezji Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach; 2. migracja danych prowadzonych przez Wydział Geodezji Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (zgodnie z tabelą rozdział III, pkt. 3 SIWZ) do uruchomionej instancji bazy danych Oracle w postaci niezmienionej; 3. założenie struktur dla wszystkich wymaganych zbiorów danych inicjalnej bazy danych PZGiK w uruchomionej instancji bazy danych Oracle pod kontrolą systemu informatycznego EWID 2007 zgodnie z modelami pojęciowymi rozporządzeń wykonawczych do PGiK; 4. konwersja istniejących i archiwalnych danych opisowych ewidencji gruntów i budynków zmigrowanych z dotychczasowych struktur bazy danych Oracle programu Kataster WZ do struktur inicjalnej bazy danych PZGiK; 5. konwersja istniejących danych geometrycznych ewidencji gruntów i budynków zmigrowanych ze struktur bazy danych Oracle programu SONET EE do struktur inicjalnej bazy danych PZGiK z jednoczesną harmonizacją z danymi opisowymi ewidencji gruntów i budynków; 6. rozbicie dotychczasowych obiektów geometrycznych złożonych z sumy konturów klasyfikacyjnych i użytków gruntowych zwanych potocznie „klaso-użytkami” na oddzielne kontury klasyfikacyjne i użytki gruntowe; 7. przenumerowanie budynków z tzw. numeracji działkowej na numerację obrębową; 8. konwersja i automatyzacja rezerwacji numeracji działek ewidencyjnych; 9. import do inicjalnej bazy danych PZGiK skanów zdjęć budynków i harmonizacja z obiektami budynków; 10. konwersja istniejących danych opisowych i geometrycznych mapy zasadniczej prowadzonej zgodnie z instrukcją techniczną K-1 ze struktur bazy danych Oracle programu SONET EE do struktur inicjalnej bazy danych PZGiK z jednoczesną harmonizacją z danymi ewidencji gruntów i budynków, w taki sposób, aby mogły być zarządzane za pomocą systemu teleinformatycznego EWID 2007; 11. dokonanie selekcji tych obiektów K-1, które tworzyły nakładkę uzbrojenia tradycyjnej mapy zasadniczej, a także tych obiektów K-1, które są częścią projektów RUDP i jest możliwe ich automatyczne przetworzenie w obiekty GESUT w stosunku 1:1 lub wiele:1, oraz dokonanie ich przetworzenia poprzez przypisanie kodu kartograficznego zgodnego ze standardem określonym w rozporządzeniu MAiC z dnia 21 października 2015 r. w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT w taki sposób, aby mogły być zarządzane za pomocą systemu teleinformatycznego EWID 2007; 12. dokonanie konwersji danych ewidencji materiałów zasobu geodezyjnego, ewidencji prac geodezyjnych i ewidencji spraw ZUDP oraz ich harmonizacji z danymi już znajdującymi się w bazie danych PZGiK w taki sposób, aby uzupełniły braki relacji we właściwych modelach pojęciowych oraz aby mogły być zarządzane za pomocą systemu teleinformatycznego EWID 2007; 13. dokonanie konwersji istniejących danych z pozostałych baz danych wymienionych w tabeli rozdział III pkt. 3 SIWZ z wyjątkiem Lp. 20 oraz ich harmonizacji z danymi inicjalnej bazy danych PZGiK w taki sposób, aby doprowadzić do interoperacyjności oraz aby mogły być zarządzane za pomocą systemu teleinformatycznego EWID 2007; 14. walidacja danych zakończona wygenerowaniem z inicjalnej bazy danych PZGiK odpowiednich raportów statystycznych dokumentujących poprawność konwersji (które należy uzgodnić z Inspektorem Nadzoru) oraz raportów analitycznych, których celem jest wykazanie braków danych i rozbieżności pomiędzy danymi oraz oszacowanie kosztów uzupełnienia tych danych w odrębnym zamówieniu publicznym związanym ze zleceniem prac geodezyjnych; 15. uruchomienie produkcyjne inicjalnej bazy danych PZGiK wraz z nadzorem autorskim w postaci obecności pracowników Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego przez okres konieczny do opanowania wszystkich czynności obsługi inicjalnej bazy danych PZGiK przez pracowników Zamawiającego. 16. szkolenie wskazanych pracowników Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach w technice obsługi i zarządzania uruchomioną bazą danych PZGiK; 17. przeprowadzenie dwóch szkoleń w ilości 8 godzin każde dla 20 użytkowników zewnętrznych w zakresie korzystania z bazy danych PZGiK za pomocą e-usług publicznych; 18. protokolarne przekazanie inicjalnej bazy danych PZGiK pod kontrolę Administratora danych Zamawiającego; 19. uruchomienie e-usługi publicznej na 5 poziomie dojrzałości do obsługi geodetów uprawnionych w zakresie zgłaszania prac geodezyjnych; 20. przeprowadzenie otwartej prezentacji projektu w Siedzibie Zamawiającego. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20.06.1974r Kodeks Pracy (t.j. Dz.U z 2016r., poz. 1666 z późn.zm.) w zakresie realizacji zamówienia osób wykonujących czynności utworzenia, uruchomienia i wdrożenia inicjalnej bazy danych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64216110-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4 500 ,00.zł (słownie: cztery tysiące pięćset 00/100 zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a, ust. 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a, ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 4) wykaz doświadczenia kierownika roboty, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ (w celu oceny oferty w ramach kryterium „doświadczenie kierownika roboty”), 5) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, 6) dokument o którym mowa w rozdziale XII, ust 2 SIWZ (o ile dotyczy). 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1, pkt 2 oraz pkt 3. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. 1, pkt 2 oraz pkt 3 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86, ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24, ust. 1, pkt 23 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 5 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis ust. 6 stosuje się odpowiednio. 8. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt III.4. 9. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną