Przetargi.pl
Utworzenie Tuchowskiej Strefy Aktywności Gospodarczej na terenach poprzemysłowych w Tuchowie

Gmina Tuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 33-170 Tuchów, ul. Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0146525218 w. 12
  • Data zamieszczenia: 2011-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuchów
    ul. Rynek 1 1
    33-170 Tuchów, woj. małopolskie
    tel. 0146525218 w. 12
    REGON: 00052780700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie Tuchowskiej Strefy Aktywności Gospodarczej na terenach poprzemysłowych w Tuchowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi inżynieryjne w zakresie projektowania oraz roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej potrzebnej do utworzenia Tuchowskiej Strefy Aktywności Gospodarczej wyposażonej w  infrastrukturę drogową, uzbrojenie terenów inwestycyjnych w niezbędne media . Łącznie strefa gospodarcza bez drogi dojazdowej: 16,3944 ha Powierzchnia drogi dojazdowej: 0,6622 ha Łącznie strefa gospodarcza z drogą dojazdową: 17,0566 ha Projekt posiada opracowany program funkcjonalno-użytkowy, jednak nie posiada do końca uregulowanego statusu prawnego wszystkich gruntów. Strefa będzie obejmować obszar 16,394 ha, w tym gmina dysponuje wolnymi działkami dla inwestorów o łącznej pow. 3,586 ha /działki o nr: 41/9, 41/10, 41/11, 41/12, 41/13, 41/14, 41/15, 41/16, 41/17, 41/18, 41/20, 41/21, 41/22, 33/6) oraz zarezerwowała 1 ha pod budowę parkingu /działka nr 41/7/. Gmina Tuchów jest właścicielem działek, które są potrzebne pod budowę dróg wewnętrznych, terenu przewidzianego na główny parking strefy gospodarczej, działek dla inwestorów oraz większości działek pod drogę dojazdową. Jednakże dla potrzeb poszerzenia drogi dojazdowej z szerokości 3 m do 12 m, kierującej w przyszłości ruch ciężki do SAG od strony drogi wojewódzkiej 977, niezbędnym jest wykupienie przez gminę od właścicieli prywatnych dwóch działek o nr 36/27 i 36/28, o łącznej powierzchni 792 m2. Operacja ta jest konieczna, bowiem w obecnym stanie cały transport do dziewięciu już funkcjonujących firm przechodzi przez tereny mieszkaniowe, korzystając z wąskiej drogi bez chodników. Zakup zostanie zrealizowany zgodnie z procedurą uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej /ZRID/.zamawiający zdecydował się na przedmiotową procedurę ze względu na na trudności związane z wykupem części w/w działek - przewidywany termin uzyskania ZRID 31.12.2012 -zgodnie z Ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych z dnia 10 kwietnia 2003r /Dz.U.Nr 80 ,poz.721/.tekst jednolity z dnia 22 pażdziernika 2008r /Dz.U.Nr 193/ ,poz.1194 Dla potrzeb budowy drogi dojazdowej do strefy gospodarczej z drogi wojewódzkiej 977 niezbędne jest jednocześnie dokonanie podziałów geodezyjnych działek o nr ew. 36/6, 36/8, 36/11 i 36/13 /po ustaleniu ich własności obecnie przedmiotowe działki nie posiadają KW / - przewidywany termin 30.06.2012r Etap I - faza projektowa :termin do 31.12.2012r 1.Opracowanie szczegółowej inwentaryzacji terenu, niezbędnej do określenia zakresu robót projektowych i budowlanych 2.Opracowanie projektu budowlanego ,niezbędnego do uzyskania pozwolenia budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ,zakresem opisanym w SWIZ oraz programie funkcjonalno-użytkowym pn. Utworzenie Tuchowskiej Strefy Aktywności Gospodarczej na terenach poprzemysłowych w sposób zgodny z ustaleniami określonymi w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego m. Tuchów wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych prawem decyzji / ZRID,wodno-prawnej i in./ pozwolenia na budowę . 3.Opracowanie projektów wykonawczych ,przedmiarów robót ,szczegółowych kosztorysów ofertowych zgodnie z obowiązującymi przepisami ,informacji BIOZ ,specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych ,projektu organizacji robót , ewentualnych opinii technicznych , ekspertyz /np badań geologicznych,projekt organizacji ruchu/ 4.Wykonanie aktualnej mapy do celów projektowych ,uzyskanie wymaganych warunków technicznych ,decyzji , opinii ,uzgodnień i pozwoleń / w tym dokonanie podziałów geodezyjnych działek nr ew.36/6,36/8,36/11, i 36/13 na koszt Wykonawcy /. 5.przedłożenie opracowanego projektu budowlanego ,projektów wykonawczych wszystkich branż ,przedmiarów robót ,kosztorysów ofertowych wraz z zestawieniem cen materiałów i opracowań towarzyszących Zamawiającemu do zatwierdzenia ostatecznej wersji dokumentacji projektowej . 6.opracowanie Harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych i przdłożenie Zamawiającemu do zatwierdzenia . Zamawiający posiada decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia ,która stwierdza brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko./w zał. Do SWIZ/ W zakres projektowania wchodzi : 1.Projekt sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Tuchów na terenie planowanej SAG z włączeniem do kanalizacji sanitarnej. Do wybudowania wstępnie założono 760 metrów bieżących kanalizacji o średnicy 200 mm. 2.Projekt dróg dojazdowych do SAG wraz ze zjazdem z drogi krajowej nr 977, wewnętrznych na terenie strefy, jak również modernizacja istniejącej drogi. 3.Projekt oświetlenia dróg i głównego parkingu głównego strefy gospodarczej. 4.Projekt budowlany głównego parkingu SAG na działce 41/7 zgodnie z przedłożoną koncepcją projektu zagospodarowania terenu z kwietnia 2011 /w załączeniu mapa/. 5.Projekt sieci wodociągowej wzdłuż ciągów komunikacyjnych zabezpieczającą przyszłych inwestorów od strony p. poż., jak również dającą możliwość podłączenia odbiorców. Do wybudowania wstępnie założono 780 metrów bieżących sieci wodociągowej magistralnej o średnicy 110 mm. Szczegółowy zakres określa PFU - załącznik do specyfikacji Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę do 27.02.2013r Etap II - faza wykonania robót budowlanych - termin do 31.12.2013r 1.Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej , zgodnie z pozwoleniaem budowlanycm ,harmonogramem rzeczowo-finansowym ,obowiązującym prawem ,normami ,zasadami wiedzuy technicznej ,sztuką budowlaną i niniejszą SWIZ 2.Wykonanie robót pomocniczych ,przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń , 3.zapewnienie kierownika budowy ,kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów w cenie oferty, 4.zagospodarowanie terenu ,uporządkowanie terenu 5.przeprowadzenie wymaganych prób,badań ,wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej i geodezyjnej /oklauzulowanej/ Etap III. - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie termin 20.01.2014 1.Przygotowanie dokumentów wymaganych prawem związanych z oddaniem przedmiotowej inwestycji do użytkowania , 2.Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie przy współpracy z Inspektorem nadzoru i Zamawiającym . Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres prac projektowych i budowlanych *Projekt i budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Tuchów na terenie planowanej SAG z włączeniem do kanalizacji sanitarnej. Do wybudowania wstępnie założono 760 metrów bieżących kanalizacji o średnicy 200 mm. *Projekt i budowa dróg dojazdowych do SAG wraz ze zjazdem z drogi krajowej nr 977, wewnętrznych na terenie strefy, jak również modernizacja istniejącej drogi. *Projekt i budowa oświetlenia dróg i głównego parkingu strefy gospodarczej. *Projekt budowlany i budowa głównego parkingu SAG na działce 41/7 zgodnie z przedłożoną koncepcją projektu zagospodarowania terenu z kwietnia 2011 (w załączeniu mapa). *Projekt i budowa sieci wodociągowej wzdłuż ciągów komunikacyjnych zabezpieczającą przyszłych inwestorów od strony p. poż., jak również dającą możliwość podłączenia odbiorców. Do wybudowania wstępnie założono 780 metrów bieżących sieci wodociągowej magistralnej o średnicy 110 mm. *Budowa oświetlenia ulicznego dla projektowanych parkingów i ciągów komunikacyjnych strefy. W ramach projektowania i późniejszej budowy należy również przewidzieć prace związane z: a/ Droga wewnętrzna na terenie Bazy Las /na planie teren zaznaczono symbolem 1 KDD/. Droga usytuowana w kierunku północno-wschodnim od ulicy Długiej. Od północy droga jest częściowo ograniczona rowem melioracyjnym. Od południowej strony znajdują się zabudowania gospodarcze po byłym tartaku. Szerokość drogi 10 m przewidywana długość do budowy 340 mb. Zabudowa drogi przewidziano na działce 74/4. W drodze ułożona jest sieć kanalizacji sanitarnej. b/ Droga wewnętrzna k/Sajdaka /na planie teren zaznaczono symbolem 1 KDW/. Droga usytuowana w kierunku północno-zachodnim od ulicy Długiej. Od strony północnej droga przylega do zabudowań i terenów zajmowanych przez przedsiębiorców. Od strony południowej droga ograniczona jest rowem melioracyjnym. Szerokość budowanej drogi to 6 m przewidywana długość do budowy 170 mb. Zabudowa drogi przewidziano na działce nr 42/4. W drodze znajduje się sieć kanalizacji sanitarnej. c/Droga wewnętrzna k/Betoniarni /na planie teren zaznaczono symbolem 1 KDD/. Droga usytuowana na południowym krańcu SAG. Planowany wjazd od ulicy Długiej. Od północnej strony przylega ściśle do zabudowań betoniarni z drugiej strony droga graniczy z terenami zielonymi. Szerokość budowanej drogi 10 m przewidywana długość do budowy 260 mb. Zabudowa drogi przewidziano na działkach nr 73/4 oraz 67/8. W drodze w jej wschodniej części znajduje się ułożona sieć kanalizacji sanitarnej oraz sieć wodociągowa. d/Droga wewnętrzna o szerokość 10 m, planowana długość 130 mb. Zabudowę drogi przewidziano na działce 41/19. Droga usytuowana w północnej części SAG biegnąca od drogi dojazdowej w strefie w kierunku południowym. Z obu stron drogi będą ulokowane przyszłe działki inwestycyjne. W drodze należy na etapie projektowania przewidzieć zabudowanie w ciągu drogi kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowej zasilających przyszłe Podmioty na terenie nowych terenów inwestycyjnych. e/Droga wewnętrzna o szerokość 10 m, planowana długość 174 mb. Zabudowę drogi przewidziano na działce 41/8. Droga usytuowana w północnej części SAG biegnąca od drogi dojazdowej w strefie w kierunku południowym. Z jednej strony będzie znajdować się główny parking Tuchowskiej SAG a po drugiej stronie drogi będą ulokowane przyszłe działki inwestycyjne.. W drodze należy na etapie projektowania przewidzieć zabudowanie w ciągu drogi kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowej zasilających przyszłe podmioty na terenie nowych terenów inwestycyjnych. f/Droga w strefie /droga łącząca strefę z drogą wojewódzką na planie zaznaczono symbolem 2KDL/. Szerokość budowanej drogi 12 m przewidywana długość drogi 400 m. Zabudowa drogi przewidziano na działkach nr 73/1, 73/2, 45, 41/5, 32/2, 32/3, 33/2, 33/4, 34/1, 36/ 2 oraz częściowo na działkach nr 73/4, 73/6 i 73/7 po podziale geodezyjnym. Droga usytuowana w północnej części SAG biegnąca od drogi dojazdowej w strefie w kierunku południowo-zachodnim. W drodze należy na etapie projektowania przewidzieć zabudowanie w ciągu drogi kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowej zasilających przyszłe podmioty na terenie nowych terenów inwestycyjnych. g/Droga od strefy do drogi wojewódzkiej nr 977. Szerokość budowanej drogi 12 m, przewidywana długość 480 m. Zabudowa drogi przewidziano na działkach nr 36/15, 36/17, 36/19, 36/21, 36/23, 36/24, 36/27, 36/28, 36/31, 36/32, 39/3, 40/1, 90/2, 90/3 oraz częściowo na działkach nr 36/6, 38/8, 36/11 i 36/13 po podziale geodezyjnym. h/Modernizacja ul. Długiej. Droga istniejąca przebiegająca wewnątrz strefy. Od zachodniej części znajdują się podmioty gospodarcze. Od strony wschodniej będą znajdować się tereny inwestycyjne oraz główny parking strefy. Szerokość budowanej drogi 12 m długość 340 mb. Planowana droga do modernizacji zabudowana jest na działce nr 73/2. Droga posiada nawierzchnię z masy bitumicznej. i/Wykonanie i montaż 3 szt tablic informacyjnycj i 3 szt tablic pamiątkowych wg zaleceń i wymogów Instytucji Zarządzającej MRPO przy czym tablice informacyjne muszą być zamantowane nie póżniej niż do dnia 08.03.2012r Uwaga : Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa program Funkcjonalno-Użytkowy ,który jest integralnym załącznikiem niniejszej SWIZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742320004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 150 000,00 PLN zł powinno być wniesione w terminie do dnia 09.01.2012 r. do godz. 10.00 Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje odrzucenie oferty, zgodnie z Prawem zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w banku: Bank Spółdzielczy w Bieczu Filia Tuchów Nr 75 8627 0001 2023 9000 2645 0004 z adnotacją: Wadium nr sprawy /ZP-271 - 31 /11/. 1a. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: 1.w pieniądzu 2.poręczeniach lub w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3.gwarancjach bankowych 4.w gwarancjach ubezpieczeniowych 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu PARP /Dz. U z 2007 r Nr 42 poz. 275/ Wykonawcy którzy zamierzają wnieść wadium w formie innej niż pieniądz powinni złożyć oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium w pokoju nr 7 /dziennik podawczy/ przed terminem składania ofert Wadium wnieść można w każdej formie wymienionej w pkt. 1.1a, /1/ z tym, że dowód /kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem/ należy umieścić wewnątrz oferty. Zasady zwrotu wadium Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zgodnie z art. 46 ustawy Zamawiający zwraca wadium: 1. Wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPzp. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po złożeniu pisemnego wniosku przez wykonawcę który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3.Utrata wadium Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy: 1/nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 2/odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3/zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Ponadto zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni , że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tuchow.BIP Tuchow//Zamówienia publiczne+ogłoszenia/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach