Przetargi.pl
Utworzenie trzech placów zabaw przy szkołach w Morawicy, Dębskiej Woli i Bilczy w gm. Morawica w ramach programu Radosna Szkoła

Urząd Gminy w Morawicy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-026 Morawica, ul. Kielecka 38
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3114691
  • Data zamieszczenia: 2010-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Morawicy
    ul. Kielecka 38 38
    26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3114691
    REGON: 00055068600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie trzech placów zabaw przy szkołach w Morawicy, Dębskiej Woli i Bilczy w gm. Morawica w ramach programu Radosna Szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest - Zadanie nr 1 Utworzenie placu zabaw przy ZPO w Morawicy w ramach programu Radosna Szkoła - duży plac zabaw - Zadnie nr 2 Plac zabaw dla dzieci przy szkole w Dębskiej Woli w ramach programu Radosna Szkoła - mały plac zabaw - Zadanie nr3 Utworzenie szkolnego placu zabaw przy ZS w Bilczy w ramach programu Radosna Szkoła - mały plac zabaw 2. Zakres robót obejmuje wykonanie 1.) nawierzchni, na której zostanie zainstalowany sprzęt rekreacyjny, amortyzującej upadek dziecka z wysokości do 1,5 m, syntetycznej (piankowej lub gumowej) na podbudowie mineralnej z kruszywa łamanego, w kolorze pomarańczowym w odcieniu PANTONE 152 C, RAL 2011-Tieforange, zgodną z Polskimi Normami EN 1177:2009; EN 1177:2008 charakteryzujące się dużą trwałością kolorów oraz odpornością na ścieranie jak i odpornością na działanie warunków atmosferycznych, jak wilgoć, mróz czy duże skoki temperatury. Pokrycie winno posiadać atest PZH. 2.) nawierzchni amortyzującej upadek dziecka z wysokości do 1,50 m syntetycznej w kolorze niebieskim na podbudowie mineralnej z kruszywa łamanego w odcieniu PANTONE 540 C, RAL 5003 - Saphirblau zgodną z Polskimi Normami charakteryzujące się dużą trwałością kolorów oraz odpornością na ścieranie jak i odpornością na działanie warunków atmosferycznych, jak wilgoć, mróz czy duże skoki temperatury. Pokrycie winno posiadać atest PZH. 3.) nawierzchni trawiastej na podłożu organicznym. 4.) żywopłotu odgradzającego. 5.) dostarczenie i montaż urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury. Urządzenia na placu zabaw muszą odpowiadać maksymalnej wysokości swobodnego upadku do 1,5 m. Urządzenia placu zabaw muszą posiadać co najmniej trzyletni okres gwarancji, powinny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów, zgodnie z obowiązującymi normami, w tym PN-EN 1176, oraz warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu Certyfikaty lub Deklaracje Zgodności z normami. Drewno rdzeniowe, impregnacja ciśnieniowo - próżniowa, dodatkowo malowane np. na -tico. Urządzenia powinny być posadowione na stopach stalowych zakotwionych w gruncie przez zabetonowanie.Wszystkie urządzenia przed montażem muszą uzyskać akceptację Zamawiającego. 6.) wykonanie i zainstalowanie na terenie szkolnego placu zabaw tablicy zawierającej regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw oraz napis o treści Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA 3. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a) dokumentacja projektowa stanowiąca: - załącznik nr 5/1 do niniejszej siwz (dla zadania nr 1), - załącznik nr 5/2 do niniejszej siwz (dla zadania nr 2), - załącznik nr 5/3 do niniejszej siwz (dla zadania nr 3), b) przedmiary robót, stanowiące: - załącznik nr 6/1 do niniejszej siwz (dla zadania nr 1), - załącznik nr 6/2 do niniejszej siwz (dla zadania nr 2), - załącznik nr 6/3 do niniejszej siwz (dla zadania nr 3), c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 7 do niniejszej siwz. . 4. Załączone do dokumentacji przedmiary robót nie stanowią elementu dokumentacji projektowej mają charakter orientacyjny i pomocniczy. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu robót wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień. 5. Jeżeli dostarczona przez Zamawiającego dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót będzie zawierała wady, które uniemożliwią prawidłowe wykonanie robót, albo jeżeli zajdą inne okoliczności, niezależne od Wykonawcy, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu robót, Wykonawca niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. Zamawiający dokona wówczas analizy zaistniałego przypadku i po uzyskaniu stanowiska projektanta, inspektora nadzoru będzie uprawniony do modyfikacji zakresu świadczenia wykonawcy, w taki sposób aby był zrealizowany cel umowy z zachowaniem obowiązujących przepisów. 6. W przypadku gdy nastąpi konieczność istotnej modyfikacji zakresu świadczenia Wykonawcy, strony dokonają zmiany umowy w formie aneksu. Dokonując modyfikacji zakresu świadczenia Wykonawcy, strony wyodrębnią: a) roboty zamienne, przez które rozumie się roboty, które Wykonawca wykona w zamian robót zawartych w pierwotnej dokumentacji projektowej , b) roboty zaniechane przez które rozumie się roboty objęte pierwotną dokumentacją projektową, a których wykonanie stało się zbędne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach