Przetargi.pl
UTWORZENIE SZKOLNYCH PLACÓW ZABAW NA TERENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ZAKRĘCIE I SZKOŁY PODSTAWOWEJ W GLINIANCE W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA

Gmina Wiązowna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-462 Wiązowna, ul. Lubelska 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7890128
  • Data zamieszczenia: 2014-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiązowna
    ul. Lubelska 59 59
    05-462 Wiązowna, woj. mazowieckie
    tel. 022 7890128
  • Adres strony internetowej zamawiającego: urzad@wiazowna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTWORZENIE SZKOLNYCH PLACÓW ZABAW NA TERENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ZAKRĘCIE I SZKOŁY PODSTAWOWEJ W GLINIANCE W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 . Zamówienie obejmuje Zadanie inwestycyjne pod nazwą Utworzenie szkolnych placów zabaw na terenie Szkoły Podstawowej Zakręcie wchodzącej w skład Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Zakręcie i Szkoły Podstawowej w Gliniance, w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła. 2 . W zakres zadania wchodzi: 3. Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie pozwalaj?cym na zg?oszenie robót budowlanych. Zamawiaj?cy dokona zg?oszenia tych robót w Starostwie Powiatowym w Otwocku, zgodnie z ustaw? z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm., 4. Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykona? zgodnie z programem rządowym Radosna Szkoła Rozporz?dzeniem Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 r. (Dz. U. 2009 r. Nr 110 poz. 915) w sprawie form i zakresu wspierania organów prowadz?cych w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I - III szkó? podstawowych i ogólnokszta?c?cych szkól muzycznych I stopnia, w szczególności w zakresie: 5. Montaż urz?dze? zabawowych, które zostan? zainstalowane na placu zabaw tj. ich zgodności z Polskimi Normami oraz zasadami i warunkami bezpieczeństwa, okresu ich gwarancji oraz materia?ów, z jakich s? wykonane, 6. Wymiarów i rodzaju nawierzchni na której zostanie ten sprzęt zainstalowany. 7. Dokumentacja projektowa powinna uwzględniać zagospodarowanie terenu placu zabaw i umiejscowienie urz?dze? zabawowych wskazanych w niniejszym programie. 8. Roboty budowlane należy wykona? zgodnie z przygotowan? dokumentacj? projektow? oraz wytycznymi określonymi w niniejszej SIWZ, z obowiązującymi normami, sztuk? budowlan?, przepisami BHP, ppoż. 9. Wykonawca zobowi?zany jest zapewni? system wielozmianowy, jeżeli będzie taka konieczność, celem dotrzymania terminu wykonania zadania. 10. Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do przedstawienia dla organu nadzoru budowlanego w celu zg?oszenia zakończenia robót, w tym dokumentacji podwykonawcz?. 11. Wykonanie robót b?dzie si? uważać za zakończone - odbiór ostateczny, jeżeli odbiór nastąpi bez usterek i organ nadzoru budowlanego nie wniesie zastrzeżeń. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest u?y? materia?ów gwarantuj?cych odpowiedni? jako??, o parametrach technicznych i jako?ciowych odpowiadaj?cych w?a?ciwo?ciom materia?ów przyj?tych w projekcie. 12. Użyte w Szczegó?owej Specyfikacji technicznej Program Funkcjonalno-Użytkowy materia?y o nazwach handlowych tam zawartych nie s? obowi?zuj?ce. Zamawiaj?cy dopuszcza sk?adanie ofert z użyciem materia?ów równoważnych do materia?ów tam wymienionych pod warunkiem, ?e ich parametry b?d? odpowiada?y parametrom technicznym określonym w Szczegó?owej Specyfikacji technicznej Program Funkcjonalno-Użytkowy. 13. Materia?y stosowane przez Wykonawca podczas realizacji przedmiotu umowy musz? by? fabrycznie nowe w I gatunku i odpowiada?, co do jako?ci wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane, oraz jako?ciowym i gatunkowym wymaganiom określonym w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 14. Zabrania si? stosowania materia?ów nieodpowiadaj?cych wymaganiom Polskiej Normy oraz innym określonym w projekcie. Wykonawca ma obowi?zek posiada? w stosunku do użytych materia?ów i urz?dze? dokumenty potwierdzaj?ce pozwolenie na zastosowanie wbudowanie atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, ?wiadectwa jako?ci. 15. Wykonawca zabezpieczy sk?adowane tymczasowo na placu budowy materia?y i urz?dzenia do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utrat? jako?ci, w?a?ciwo?ci lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru. 16. Wyroby budowlane użyte do wykonania robót musz? odpowiada? wymaganiom okreśonym w obowi?zuj?cych przepisach : - Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z dnia 30 kwietnia 2004 r.). - Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z pó?n. zm.). 17. Wykonawca może powierzy? wykonywanie robót budowlanych podwykonawcom. 18. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlana na okres 36 miesi?cy. 19. Dostawa oraz montaż urz?dze? i elementów wchodz?cych w sk?ad stanowisk placu zabaw i jego uruchomienie. 20. Przekazanie zamawiaj?cemu gotowego do u?ytkowania obiektu wraz z dokumentacj? zawieraj?c? atesty, certyfikaty, deklaracje zgodno?ci niezb?dne do rozpocz?cia eksploatacji, 21. Ponadto w zakres zadania wchodzi: 1/ Organizacja i zagospodarowanie placu budowy. 2/ Informowanie zarz?dców mediów znajduj?cych si? w pobli?u prowadzonych robót, oraz ponoszenie ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych s?u?b. 3/ Ka?dorazowe, niezw?oczne (tzn. po zako?czeniu prac w danym dniu) uprz?tni?cie i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac. 4/ Po zako?czeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demonta? obiektów tymczasowych oraz uporz?dkowanie terenu, 5/ Dostawa materia?u do realizacji zamówienia obj?tego post?powaniem. 6/ Ca?kowite koszty zasilania placu budowy i robót w energi? elektryczn? i wod?. 7/ Utrzymanie dróg dojazdowych do placu budowy w nale?ytym porz?dku (zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych - Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 z późn. zm.). 22. Szczegó?owy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej - Szkoła Podstawowa w Zakręcie (Program Funkcjonalno-Użytkowy) stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ oraz w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej - Szkoła Podstawowa w Gliniance (Program Funkcjonalno-Użytkowy) stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 23. Z wybranym wykonawc? zostanie zawarta umowa za cen? rycza?tow? obejmuj?c? zakres rzeczowy zamówienia okre?lony w niniejszej SIWZ i Szczegó?owej Specyfikacji Technicznej (Program Funkcjonalno-U?ytkowy). 23. Wynagrodzenie wykonawcy jest cen? rycza?tow? za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikaj?cego swoim zakresem z niniejszego Rozdziału i jakikolwiek b??d w jej obliczeniu nie ma znaczenia na poprawno?? obliczenia ceny oferty. 24. Wykonane roboty b?d? odbierane w oparciu o protoko?y odbioru robót. Podstawą do wystawienia faktury b?dzie protokó? wykonania i odbioru robót. 25. Zamawiaj?cy uzna zamówienie za wykonane, je?eli roboty budowlane b?d? odebrane bez usterek, przedmiot zamówienia b?dzie spe?nia? warunki jego przeznaczenia oraz organ nadzoru budowlanego nie wniesie zastrze?e?.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.500.00 zł (słownie złotych: tysiąć pięćset). W przypadku składania oferty na każdą z dwóch części zamówienia każda z tych części ma być zabezpieczona wadium w kwocie po 750.00 zł. na każdą z tych części.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiazowna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach