Przetargi.pl
Utworzenie szkolnego placu zabaw w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła na terenie Zespołu Oświatowego im. Róży Król Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi.

Gmina Sokołów Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 08-300 Sokołów Podlaski, ul. Wolności 44
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 781-26-10 , fax. 25 781-26-10
  • Data zamieszczenia: 2012-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sokołów Podlaski
    ul. Wolności 44 44
    08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie
    tel. 25 781-26-10, fax. 25 781-26-10
    REGON: 00054840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasokolowpodl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie szkolnego placu zabaw w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła na terenie Zespołu Oświatowego im. Róży Król Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje: 1. Przygotowanie terenu przeznaczonego pod budowę placu zabaw. 2. Budowę szkolnego placu zabaw oraz dostawę i montaż urządzeń wyposażenia (sprzętu rekreacyjnego) na plac zabaw, zgodnie z opracowanym i przekazanym przez Zamawiającego projektem wykonawczym. 3. Dostawę i montaż pozostałych elementów wyposażenia uzupełniającego placu zabaw jak: ławki, kosze na śmieci, a także urządzanie terenu zielonego (nawiezienie ziemi urodzajnej, założenie trawników, nasadzenie krzewów) 4. Wykonanie i montaż trwałej tablicy z regulaminem placu zabaw oraz napisem o treści: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu RADOSNA SZKOŁA wraz z konstrukcją wsporczą. 2. Zakres robót: W ramach realizacji zadania Wykonawca winien we własnym zakresie i na własny koszt (w ramach narzutu kosztów ogólnych do kosztorysu ofertowego): 1. wykonać i oddać przedmiot przetargu, zrealizowany zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, 2. zapewnić stały nadzór nad wykonywanymi robotami przez ustanowienie kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami i należącego do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającego aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu pełnionej funkcji, 3. zapewnić obsługę geodezyjną robót i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 4. utrzymać niezbędne zaplecze techniczne i plac składowy materiałów, 5. doprowadzić odpowiednie media na czas budowy wraz z uzyskaniem warunków technicznych, 6. zabezpieczyć teren budowy przed dostępem osób trzecich, 7. ubezpieczyć plac budowy, 8. utrzymać dojazdy do posesji w trakcie okresu realizacji, 9. uporządkować teren budowy po zakończeniu robót . Wszystkie w/wym. elementy zamówienia zostaną ujęte w cenie ofertowej. 10. przekazać Zamawiającemu komplet dokumentów niezbędnych do oddania wybudowanego placu zabaw do użytkowania i rozliczenia dofinansowania z programu rządowego Radosna Szkoła. 3. Część opisowa: 1. Zakres zamówienia: 1.1 Dostawa wyposażenia placu zabaw (sprzętu rekreacyjnego) i wyposażenia uzupełniającego z zachowaniem warunków, o których mowa w uwagach poniżej - pkt.1.10 1.2 Wykonanie robót montażowych wyposażenia placu zabaw (sprzętu rekreacyjnego) i pozostałego wyposażenia uzupełniającego przy zachowaniu wymagań o których mowa w uwagach - pkt. 1.10. 1.3 Wykonanie wraz z konstrukcją wsporczą i zainstalowanie na terenie szkolnego placu zabaw trwałej tablicy informacyjnej zawierającej regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw oraz napis o treści: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA. Na regulaminie konieczne jest podanie: - numeru telefonu alarmowego - numeru telefonu do zgłaszania usterek - adresu placu zabaw - informacji o zasadach użytkowania - słownego i graficznego zakazu palenia Zasady użytkowania należy przedstawić w formie graficznej. Wzór tablicy informacyjnej został określony na stronie internetowej ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania. 1.4 Poddanie pracom pielęgnacji całości terenu zielonego przez nawiezienie warstwy urodzajnej ziemi oraz założenie nowego trawnika. 1.5 Porządkowanie terenu po budowie i wykonanie wszystkich niezbędnych prac potrzebnych do oddania do użytku przedmiotu zamówienia - wykonanie stref bezpieczeństwa urządzeń zabawowych. 1.6 Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumentację powykonawczą, a w szczególności : - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, - dziennik budowy - oświadczenie kierownika budowy o wykonaniu placu zabaw zgodnie z zatwierdzonym i uzgodnionym projektem budowlanym, instrukcjami montażu nawierzchni i urządzeń oraz obowiązującymi przepisami. - protokóły niezbędnych badań i sprawdzeń, - atesty i certyfikaty na użyte materiały budowlane, - na wykonane nawierzchnie : certyfikaty dotyczące normy PN-EN 1177:2009 oraz instrukcje montażu, użytkowania i konserwacji nawierzchni, - 5 lat gwarancji na uszkodzenia wynikające z wad materiałowych lub produkcyjnych, - 2 lata gwarancji na nieprawidłowe działanie, wynikające z wad materiałowych lub produkcyjnych ruchomych części plastikowych i metalowych, certyfikaty bezpieczeństwa, certyfikaty dotyczące normy PN-EN 1176:2009, deklaracje odpowiedzialności za wyroby, instrukcje montażu, kontroli, obsługi i konserwacji sprzętu, niezbędne rysunki, oświadczenie o zgodności zamontowania urządzeń zabawowych z instrukcją montażu oraz o zdatności do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. Koszty wszelkich badań i odbiorów ponosi Wykonawca. 1.7 Uczestnictwo w odbiorze placu zabaw przez firmę specjalistyczną wskazaną przez organ dofinansowujący zadanie w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA (kontrola i weryfikacja wykonanego placu zabaw) i ewentualne wykonanie zalecanych przez nią uzupełnień i korekt niezgodności z programem rządowym RADOSNA SZKOŁA i obowiązującymi przepisami na koszt Wykonawcy. 1.8 Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy włącznie z wbudowanymi materiałami. Okres gwarancji i rękojmi ustala się na 36 miesięcy, liczonych od daty odbioru końcowego na całość zamówienia. 1.9 Wszelkie roboty, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, a nie zostały zgłoszone Zamawiającemu (mimo braku ich w dokumentacji przetargowej, a wynikające z przepisów Prawa Budowlanego, Polskich Norm lub norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, sztuki budowlanej), nie będą wchodziły w zakres robót dodatkowych i będą musiały być wykonane przez oferenta na koszt własny. 1.10 UWAGI : Podczas wykonywania placu zabaw należy spełnić wymagania wynikające z obowiązujących przepisów, a w szczególności z : - Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 r. w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych (...) Dz.U. z 2009 r. Nr 110, poz. poz.915 z późn. zm. - wymagania programu rządowego Radosna Szkoła. - Ustawy Prawo budowlane Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie Dz.U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm., - Obowiązujących Polskich Norm w zakresie budowy i wyposażenia placów zabaw dla dzieci, a w szczególności z normami bezpieczeństwa PN-EN 1177:2009 i PN-EN 1176:2009. - Przy wykonaniu robót budowlanych należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami Prawa budowlanego (art. 10 ustawy Prawo budowlane - Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623.). a ponadto podczas budowy należy uwzględnić następujące szczegółowe wymagania: Elementy wyposażenia gotowe lub projektowane na zamówienie muszą posiadać wszelkie certyfikaty dopuszczające do użytkowania na placach zabaw dla dzieci. Sprzęt rekreacyjny powinien posiadać co najmniej 3 letni okres gwarancji, powinien być wykonany z bezpiecznych i trwałych materiałów, powinien być zgodny z Polskimi Normami oraz z warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. Wykonawca winien udzielić na użyte materiały i wykonane przez siebie roboty przy realizacji przedmiotowego zamówienia, okresu gwarancji nie krótszego niż 3 lata
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminasokolowpodl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach