Przetargi.pl
Utworzenie szkolnego placu zabaw na terenie Zespołu Szkół w Szulborzu Wielkim w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 07-324 Szulborze Wielkie, ul. Romantyczna 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 086 4754075, 4754074 , fax. 086 4754075
  • Data zamieszczenia: 2013-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Romantyczna 2 2
    07-324 Szulborze Wielkie, woj. mazowieckie
    tel. 086 4754075, 4754074, fax. 086 4754075
    REGON: 45001844800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugszulborze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie szkolnego placu zabaw na terenie Zespołu Szkół w Szulborzu Wielkim w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Utworzenie szkolnego placu zabaw na terenie Zespołu Szkół w Szulborzu Wielkim w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła. 2. Określenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 71.32.00.00-7 - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.11.27.23-9 - roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 37.53.52.00-9 - wyposażenie placów zabaw 45.22.38.00-4 - montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 3. Przedmiot i zakres przedsięwzięcia Zadanie utworzenia placu zabaw obejmuje zaprojektowanie i wykonanie szkolnego placu zabaw zlokalizowanego w Szulborzu Wielkim, na działce nr ewid. 360/2 w obrębie geodezyjnym 0009 Leśniewo, jako mały plac zabaw, tj. o łącznej powierzchni ok. 240 m2, w tym: nawierzchnia bezpieczna nie mniej niż 150 m2 nawierzchnia komunikacji ok. 20 m2 nawierzchnia trawiasta ok. 70 m2. Zamierzenie budowlane realizowane będzie w ramach programu Radosna Szkoła, zgodnie z Uchwałą Nr 112/2009 z dnia 7 lipca 2009 r. Rady Ministrów z późniejszymi zmianami i Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 r. z późniejszymi zmianami. Na obszarze inwestycji nie występują większe spadki terenu, w związku z tym nie przewiduje się większych prac ziemnych, a jedynie korekty istniejącego ukształtowania terenu w miejscu lokalizacji placu zabaw. Na terenie Zespołu Szkół należy rozebrać istniejące ogrodzenie z fundamentem oraz zaprojektować i wykonać nowe ogrodzenie placu zabaw na fundamencie betonowym , nawiązujące do istniejącego ogrodzenia Zespołu Szkół. 4. Inne prace niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. a) wykonawca zrealizuje wszystkie prace niezbędne do wykonania i dopuszczenia do użytkowania przedmiotu zamówienia, w tym m.in. przygotowanie terenu pod budowę oraz wykonanie zagospodarowania placu budowy, b) wykonawca zobowiązany jest uzyskać kopię mapy zasadniczej w skali 1:500, c) wykonawca powinien w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren, d) dokumentacja techniczna winna zostać wykonana zgodnie z aktualnymi przepisami prawa, e) wykonawca uzyska wymagane uzgodnienia i pozwolenia - w imieniu inwestora zgodnie z obowiązującymi przepisami, f) wykonawca wykona roboty budowlane: dostawę oraz montaż urządzeń i elementów wchodzących w skład stanowisk placu zabaw (wraz z tablicą informacyjną) i jego uruchomienie, g) wykonawca przekaże zamawiającemu gotowy do użytkowania obiekt wraz z dokumentacją powykonawczą zawierającą projekt zagospodarowania, atesty, aprobaty bądź też certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji oraz instrukcję użytkowania i kartę gwarancyjną. 5. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. a) wynagrodzenie Wykonawcy jest ceną ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikającego z opisu przedmiotu zamówienia, b) postawą ustalenia wynagrodzenia (cena brutto oferty) są wytyczne i zalecenia określone w niniejszej Specyfikacji, c) cenę należy podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku, d) zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen jednostkowych oferowanych przez wykonawcę przez cały okres trwania umowy z wyjątkiem przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, e) szczegółowe zasady rozliczania za wykonanie przedmiotu zamówienia określone zostaną w umowie zawartej z wybranym wykonawcą, f) zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. g) wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego przenieść wierzytelność na osobę trzecią (tzw. cesja). 6. Wymagania stawiane Wykonawcy a) wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. b) wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodną z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. c) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. d) roboty prowadzone będą zgodnie m.in. z założeniami programu Radosna Szkoła, z przepisami prawa powszechnie obowiązującymi oraz zasadami sztuki budowlanej. e) wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. f) wykonawca ma obowiązek przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpływać na cenę zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca ma obowiązek bardzo szczegółowo zapoznać się w terenie z warunkami wykonania przedmiotowych robót. g) do zakresu robót i obowiązków wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić będzie również: organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy, - doprowadzenie mediów dla potrzeb placu, - przed przystąpieniem do robót - dokładne zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich, - nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy, - utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac, - prowadzenie robót w sposób bezpieczny, - wykonanie niezbędnych prób, badań, uzgodnień nadzorów i odbiorów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie szczególnie BHP w użytkowaniu, - opracowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji powykonawczej (2egz.), - natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót, - przy realizacji robót przestrzeganie warunków zawartych w uzgodnieniach, - demontaż obiektów tymczasowych i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. h) wykonawca robót jest odpowiedzialny za najwyższą jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano montażowych oraz sztuką budowlaną. Do wykonania prac objętych umową mogą być użyte materiały i urządzenia: - oznaczone znakiem CE, dla których zgodnie z odrębnymi przepisami dokonano oceny, - zgodnie ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru Polskich Norm (PN-EN), z europejską aprobatą techniczną (EAT) lub krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego UE uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, - znajdujące się w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej, - dla których producent po dokonaniu odpowiedniej procedury oceniającej wystawił deklarację zgodności WE potwierdzającą zgodność wyrobu z europejskimi normami i aprobatami, oznaczone znakiem budowlanym zgodnie z Polską Normą lub krajową aprobatą techniczną a zgodność ta została potwierdzona w deklaracji zgodności wydanej przez producenta, - wyroby przeznaczone do jednostkowego stosowania w konkretnym obiekcie budowlanym. i) nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia niż określony w dokumentacji przetargowej. j) zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. k) wykonawca winien utrzymać w czystości koła pojazdów wyjeżdżających z placu budowy na drogę publiczną. l) zasilenie placu budowy w wodę i energię leży w gestii wykonawcy - sposób rozwiązania i koszt wg własnych kalkulacji. 7. Wymagania dotyczące gwarancji. Wykonawca udziela na zamontowane urządzenia i wykonane roboty gwarancji na okres min. 60 miesięcy oraz min. 60 miesięcy rękojmi na wykonane roboty licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota określona powyżej winna być przelana na konto nr 37 8923 1050 0800 0420 2008 0009 Bank Spółdzielczy o/Zaręby Kościelne, a Wykonawca winien dołączyć do oferty kserokopię polecenia przelewu. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie, należy stosowne dokumenty dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugszulborze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach